Kysytään täälläkin sama kuin muutamalla muullakin palstalla.
Kuka järjestäisi kohtuuhintaisia (alle 2000 mk) ohjelmointikursseja etäopiskeluna?
Yritän löytää sellaisia kursseja, jotka sopivat jo ohjelmoinnin perustiedot omaavalle. Siis ihan ohjelmoinnin alkeita ei enää huvittaisi opiskella, taas kerran.
Kieliä voisi olla vaikka C, C , Delphi, Java, Visual Basic. Laajuus sellainen, että käy työttömälle. Saisin takuulla töitä, kun saihin vähän syventävämpää tietoa. Ohjattu kurssi motivoisi tällaisen äitihenkilön paremmin touhuamaan, kuin ihan täysi itseopiskelu. Jokunen päivä lähiopetusta silloin tällöin voisi sopia. Älkää ehdottako katsomaan oman paikkakunnan kurssitarjontaa, tietenkin teen sitä koko ajan!
Ohjelmointia etäopiskeluna?
D
2
334
Vastaukset
- Katri
Hei vaan tälläkin palstalla! Vastasin viime viikolla sillä yhdellä toisella palstalla, olet jo varmaan lukenutkin. Siinä paikassa on parhaillaan kurssien väliaika niin että seuraavien alkavien kurssien sisältö ei ole vielä näkyvissä, mutta olen seurannut heidän tarjontaansa jonkun aikaa ja siellä on kyllä jatkokursseja ohjelmoinnista eri kielillä.
Ja yhä mielenkiintoisempaa on meidän samanlaisuus, minäkin voisin luonnehtia itseäni "äiti-ihmiseksi"! - Iskä
Niin että mitä äiskät on puuhanneet viime
viikolla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255