Miksi juuri sinä olisit minulle hyvä

kesämies???

Tarviin mökille kesämiehen jonka tehävänä onpikkoa puut, maalata ulkovessa, maalata ulkovarasto, ja mökki. ajaa nurmikko, leikata puut, kastella kukat, lämmittää sauna, pestä sauna, huoltaa vene, kaäydä kaupassa, laitaa ruoka, siivota, tiskata, putsata järvi, pestä matot, ym pientä puuhaa. Miksi sinä olist siihen paras mahdollinen? Perustel, ja juuri sinä voit päästä mökilleni lomailemaan... hih...

5

195

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monta raavasta urosta, jotka täyttävät asettamasi raamit. Minä olen vaan tämmönen hiljanen hissukka, laiska vätys, enkä osaa mitään tehä. En ole mökkiloman arvoinen. 8¤[

• toni_tampio

voi palkata tarvittavan henkilöstön.

• Toni_Tumpelo

ja helvetin monta nikkiä. Eihän sinusta tiedä oletko tyttö vai poika, aikuinen et ole. Eikä sulla ole yläkerrassa kaikki valot päällä.

• StippaS

..voisin palkata sen kesämiehen ihan tänne kotiin sillä sopimuksella, että häneltä saa muitakin palveluita kuin vain siivousurakointia ;-)

• näyttää ihan selvästi TYÖNTEOLTA ja olen verottajan kanssa sopinut että en missään oloissa tee mitään mikään vaikuttaa työnteolta.
      Samoin lääkärini on osaltaan kannattamassa toimintaperiaatteittenivastaisen liikunnan harrastamista.
      Se että nuo kaikki asiat onnistuisi minulta loistavasti ettenkö sanoisi suprajohteisesti, ei vaikuta tekemääni periaatepäätökseen
      http://www.youtube.com/watch?v=Pl1Gn1ztRQY

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      93
      5337
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4151
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2249
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2098
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1825
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1474
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1302
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1118
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1010
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1001
    Aihe