Kristittyjen keskuudessa kulkee sellanen slogani, jota saarnamaakarivimpulat käyttävät usein tehokeinona esitelmissään. Uskotaan nimittäin, että kun israelilaiset jättivät Egyptin, he tallustelivat hiekkadyyneillä suorissa riveissä ja rivit olivat sukukunnittain järjestäytyneet niin että ylhäältä katsottuna muodostelma oli RISTI.
Pittääkö tämä paikkasa, vai onko se vain kristittyjen vaalima legenda?
Pittääkö tämä asia paikkasa? :O
5
126
Vastaukset
- Ulla Kaunokki
Ainakin jalanjäljistä päätellen. Kysy varmistus asiaan Mosse Zeviltä?
- satu meni saunaan
marssittiin järjestyksessä josta muodostui lause :"Tässä marssii Illuminaatti ". Koko orjien vapautus oli osa salaliittoa, peiteoperaatio joka suunniteltiin keskiajalla .
- Jaahas...
ja sitten linkkiä kehiin. Olen monessa mukana, mutta ei meidän keskuudessamme ainakaan moista ole kuulunut. Legendoja voi olla. Kiitos Jumalalle, että Hän pitää jokatapauksessa omaisuuskansastaan huolen. Sinun ei tarvitse siis vaivata pientä pakanapäätäsi, joten voit jättää legendat sikseen ja lue vain Raamattua, sieltä ei kannata pois poiketa.
Mun pieni pakanapää on kuule itsensä Jumalan luoma taideteos, josta SINÄ pidät näppisi erossa jos sielusi pelastus on sulle kallis!
- vdncd,
mistä totuus oikein on .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022316- 1171852
- 891463
- 1351423
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511067
- 361002
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu22880