Lupa tuli ....
13
141
Vastaukset
- ertert
Aika kummallisesti YLE raportoi: "uskonnon vastainen". Mikähän pässinpää siellä taas on ollut kirjoittelemassa.
- DarkNinjaHiiri
Jumalaa tuskin on joten lopeta murehtimasta.
- Missukka
... jumala ei ateisti-logiikan mukaan liity uskontoon.
- HattiWatti!
Mahtava homma, pieni ripaus suvaitsevaisuutta ei ole tässäkään maailmankaikkeudessa pahasta !
- - -
Ja Brskuta, joku on siis todellakin varastanut mun niccini - todellisuudessa
erittäin huono vitsi
- tyhmiä huijataan
Lopeta siis murehtiminen ja nauti elämästä? Jumalahan haluaa, että ihminen nauttii elämästä, miten ihmeessä tuo elämästä nauttiminen on uskon vastainen?
- siis pystyy
nauttimaan 'tietäen' että valtava määrä ihmisiä, mukaanlukien omia rakkaita, tulee kitumaan ja kärsimään hirvittävissä tuskissa ikuisuuden? Millainen ihminen pystyy silloin nauttimaan? Kelle riittää tieto, että hei sentään itse en kärsi??
Inhimillinen ihminen ei varmasti voi nauttia elämästä, jos uskoo tuollaiseen jumalaan...
- Tähdenlento77
Weccu on iloinen, syytä
en tiedä, oliko se uutinen, jota
uskova ei muka siedä?
Iso auto kadulla kulkee, ja
muilta tienkäytön voimallaan
sulkee. Ja Weccu on niin iloinen,
mutta auto niin surullinen.
Weccu kadulla seisoo, aurinko
paistaa. Mitä ihmettä? Auto kulkee,
mutta aivan väärää kaistaa!
Ei ymmärrä Weccu tätä, vaikka
kuinka yrittää. Hän ihmettelee, ei
voi hän nyt katua ylittää! Ei ole Weccu
enää iloinen, on Weccu niin surullinen.
Nyt Weccu huomaa, hän meinaa suuttua! Ja
aikoo heti asiaan puuttua. On jotain
kummaa auton kylkeen liimattu. On autoa
syyttä suotta piinattu.
On auto aivan sekaisin, ja Weccu juoksee.
Viimein hän auton kiinni saa, sitä
sanoillaan lohduttaa. Pieni auto kulta,
minä pahan olon otan pois sulta.
Hän hellästi liimalappua irrottaa, tämä
auton mielen virvottaa. Älä mene sekaisin,
hän pyytää. Weccu liimalapun pitkin
tannerta syytää!
On Weccu niin iloinen, ei ole auto
enää surullinen. Weccu kättään heiluttaa,
auto valojaan vilkuttaa.
Ja Weccu on niin iloinen, ei ole
auto enää sekaisin. Auto matkaansa
jatkaa, nyt se jaksaa. Se kaistalleen
palasi, takaisin!- jos ateisti
saa äänensä vähänkään kuuluviin niin autotkin menevät sekaisin? Olemme me vaarallisia ihmisiä. Kyllä olisi varmaan paras, että entiseen tapaan meidät saisi hiljentää vaikka väkivalloin ellemme muuten tyydy alistamiseen...
- Tähdenlento77
jos ateisti kirjoitti:
saa äänensä vähänkään kuuluviin niin autotkin menevät sekaisin? Olemme me vaarallisia ihmisiä. Kyllä olisi varmaan paras, että entiseen tapaan meidät saisi hiljentää vaikka väkivalloin ellemme muuten tyydy alistamiseen...
ole kyse, vaan etsippäs runoni punainen lanka, jos nyt sitä yleensäkään on?
- Tähdenlento77
weccu kirjoitti:
Jos itse väsäsit, niin riimittelyn osaat kyllä.
Hmmmm.........kirjoittaa kustakin ateistista runo ja riimittely on jokseenkin helppoa! Tosin aivot ovat parhaimmillaan tähän hommaan aamuisin, kun mikään muu ei oikein vielä ole mieltä sotkemassa.
Ja toisaalta Hra Kee on ymmärtääkseni aamu-uninen, eikä täten hoksaa näitä juttuja.
Ps. Taisit pitää runostani?!
- Herran terttu
Jumala on kuullut rukoukseni ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412518Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101878Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761843Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821318- 651248
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171198TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161078Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901060Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913