En pidä ollenkaan keskustelujen uudistetusta ulkoasusta.
Ei liity palstan aiheeseen mitenkään
9
264
Vastaukset
- iha ite
saman myös minäkin, ei oikein ole looginen nyt tämä kekustelunseuranta.
Mitä olen palautekeskusteluja lukenut, niin se on kutakuinkin yhden suhde tuhanteen niitä, jotka uudistuksesta pitävät, jos sitäkään. Tässä uudistuksessa ei ole oikeastaan mitään hyvää, ja se on jo saavutus sinänsä.
No tämä on tietenkin vain katkeran entisen Suomi24-kirjoittajan mielipide, joten sen täytyy olla jo siksikin puuta-heinää.
Ja mitä otsikkoon tulee, niin mikäli tarkoitus oli saada Suomi24:sta uudistuksen myötä mahdollisimman surkea, niin silloin uudistus on ollut tavoitteiden mukainen.- kauhea...
Uudistus on pahasti epäonnistunut, suorastaan kauhea. Tekstit ovat jotenkin pienemmät, himmeämmät ja sekavat. Tosi vaikeasti luettava palsta. Lisäksi mainoksien osuutta on lisätty esim. uskonnot sivun keskellä suuri mainos sotkemassa. Jos joku on ulkoasultaan hyvä ja toimii,kuten palsta ennen, niin miksi sitä pitää uudistaa? Miksei entinen kelpaa? Tämä on tosi huono,
- salaisuus?
uudistuksen myötä palstalla ...no jt ovat tästä tyytyväisiä.
- paras ehto
Itse huomasin, että pitää valita kohdasta "Viestien esitystapa" tuo eka vaihtoehto, että ulkoasu tulisi siedettäväksi.
Lisäksi minusta tämä on nykyisin hiukan nopeampi kuin ennen.- salaisuus?
vinkistä. On selvästi paras muoto.
- Syneus(m)
Hätäillessäni en huomannut tota toimintoa ollenkaan, elikkä tack=)
- neitoni
samaa mieltä,on tukkonen ja sekava ja mainoksia joka puolella,teksit pienet ja het huomaa et yritetty trendikästä meininkiä...
jos vastaat jollekin ,eka sun pitää kirjottaa otsikko,no jos sitä et satu muistmaan,selaa taa päin.
Mut alaspäin meni,tieto suunnittelijoille,jää vieläkin harvemmin käytyä palstalla- pojuni
Älä,nyt,ihmeesä jätä,mua tänen yksin,pelleilemähän!Helvata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215574- 531655
- 201129
- 691007
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53987Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom160949- 48898
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57890Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.120872Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58848