Miten voikaan olla ihminen iloinen kun on eronnut!
Miten kauan pitikään asiaa vatvoa ennen kuin päätös, parasta laatuaan, valmistui aivoissa valmiiksi.
Toivon, ilolla ja ylpeydellä, että te kaikki jotka ette ole onnellisia suhteissanne osaatte ja uskallatte erota.
Ja vielä eronneen kymmenen käskyä:
-Älä ole toinen nainen/mies
-Älä tapa, edes omia tunteitasi
-Älä luule että olet vähempiarvoinen kuin parisuhteelliset
-Ota mikä sinulle kuuluu, oikeudenmukaisesti tietenkin
-Ole ymmärtäväinen surevalle/ikävöivälle exälle
-Muista että lapsellakin(/exälläkin) on tunteet ja ajatukset
-Innostu uusista ihmisistä
-Älä luule että pärjäät yksin loppuikäsi
-Kohtele muita niinkuin tahdot itseäsi kohdeltavan
-Ole iloinen että olet päässyt irti huonosta suhteesta!
Ero!!!
3
894
Vastaukset
- itse saman kokenut.
Kaikkea hyvää sulle kuka oletkin.
- olkoon!
Hyvin muistan, miltä tuntui :) Elämäni viisain ratkaisu aikoinaan. Varaudu siihen, että takapakkiakin tulee aikanaan ja ikävä niitä kumppanin hyviä puolia ja hyviä muistoja kohtaan. Kaikki tunteet on käytävä läpi aikanaan, halusi tai ei. Lue sillon erokirjoja, niistä on oikeasti hyötyä. Aloita vaikka Fisheristä.
Nauti olostasi, olet sen varmasti ansainnut!- Eronnut usein
Kyllä on ollut tuskallista ja helpottavaakin kun on päässyt eroon ei toivotuista kumppaneista,esim.hakkaavasta ja alistavasta miehestä.Mut silti kun kaikkea jattelee niin kyllä siihen tarvitaan kaksi osapuolta jotka riitelee.tällä hetkellä minulla on rakastava ja minuakin kunnioittava puoliso,ei niinkuin edelliset et sinä olet vain esine muiden joukossa.Kaikkea hyvää kaikille niille jotka ovat päässeet eroon existään ilman käräjillä käyntiä.Minulla ei tarvinnut käräjöidä.Puhe on parasta mitä minä tiedän.Hyvää kesää kaikille lukijoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271904
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561246Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521131Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet42837Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798