Ylläpito
11
213
Vastaukset
- Putkivalo
Siinä luki: "Viestiketjujen vastausten ja lukukertojen määrät tulevat päivittymään useammin."
Ne ei päivitykään heti niin kuin aikaisemmin? Aloitusten tekeminen ei taidakaan auttaa päivittämistä?? Meitä on huijattu tekemään aloituksia??? Niin niin, mä kysyn taas väärällä palstalla.. ei sillä kai oikeastaan ole väliäkään, kunhan ihmiset tykkää kirjoittaa. Eipä täällä muuten mitään kivaa olisi vissiinkään :) paitsi onhan täällä mainoksia..
Ja mun jutut on taas sitä luokkaa että pitäis ottaa ylijännitepiikin...päivittävän senhetkisetuudet viestit näkyviin, on se jo niin moneen kertaan testattu. Mutta ilmeisesti viestit on ajoitettu päivittymään myös automaattisesti määrätyin väliajoin (kerran päivässäköhän, ei ainakaan kovin tiheään ole päivittyneet....:D)
- Putkivalo
TaikisN kirjoitti:
päivittävän senhetkisetuudet viestit näkyviin, on se jo niin moneen kertaan testattu. Mutta ilmeisesti viestit on ajoitettu päivittymään myös automaattisesti määrätyin väliajoin (kerran päivässäköhän, ei ainakaan kovin tiheään ole päivittyneet....:D)
... kuin kokeilla :)
Voihan heh... uusi toiminto on laitettu palstoille myös, koetin äsken lähettää vain tuon yhden rivin, ja mut palautettiin heti tänne omaan vastaukseen. Varustettuna viestillä "Väärinkäytön välttämiseksi useiden viestien lähettämistä lyhyen ajan sisällä on rajoitettu." Ohops. Ei saa olla liian vikkeläsorminen :)) Voi tuossa toisaalta hyväkin puoli, ei mene chattailuksi. - Putkivalo
TaikisN kirjoitti:
päivittävän senhetkisetuudet viestit näkyviin, on se jo niin moneen kertaan testattu. Mutta ilmeisesti viestit on ajoitettu päivittymään myös automaattisesti määrätyin väliajoin (kerran päivässäköhän, ei ainakaan kovin tiheään ole päivittyneet....:D)
Olit oikeassa! Ja minä väärässä, toimii tämä täsmälleen niin kuin sanoit :))
Arrggh... taas tuo "Väärinkäyt..." rupean naputtelemaan yhdellä sormella... :P Putkivalo kirjoitti:
Olit oikeassa! Ja minä väärässä, toimii tämä täsmälleen niin kuin sanoit :))
Arrggh... taas tuo "Väärinkäyt..." rupean naputtelemaan yhdellä sormella... :Ptuohon herjaukseen monta kertaa. ei se anna kirjoittaa montakaan vastausta kun jo ruppee rajoittelemaan. Näänkö näkyjä kun minusta näyttää että nyt viestit päivittyvät samantien. *hieroo silmiään*
- Pörrääjä
johon on viimeiseksi kirjoitettu nousevan etusivun ylimmäksi.
Saas nähdä mitä moinen saa aikaan.
Joillain palstoilla häiriköt valitettavasti nostavat tyhjällä lätinällään samoja avauksiaan viikko/kuukausikaupalla sivun alkuun.
Joillain palstoilla systeemi toimii hyvin ja kärjessä pysyvät mielenkiintoiset keskustelua herättävät avaukset.mä en pidä tätä systeemiä hyvänä, nythän tuntuu ettei omiin avauksiinsa voi kirjoittajille edes vastata ettei ole nostamassa itseään ylöspäin :(((
- Pörrääjä
TaikisN kirjoitti:
mä en pidä tätä systeemiä hyvänä, nythän tuntuu ettei omiin avauksiinsa voi kirjoittajille edes vastata ettei ole nostamassa itseään ylöspäin :(((
Tämä systeemi antaa trollaaja häiriköille mahdollisuuden saada olla esillä koko ajan, siitähän trollaajat nauttivat.
Onnistuessaan tämä systeemi kuitenkin mahdollistaa sen, ettei hyvät keskustelut painu unholaan kakkossivulle, kun jotkut tahallaan suoltaa avauksia saadakseen näin tapahtumaan. ...hitustakaan epäselvää että mihin moinen uudistus tulee johtamaan. Tietyillä palstoilla tuo ominaisuus on bueno, S24:ssä se ei sitä tule olemaan.
- Pörrääjä
Kossunen kirjoitti:
...hitustakaan epäselvää että mihin moinen uudistus tulee johtamaan. Tietyillä palstoilla tuo ominaisuus on bueno, S24:ssä se ei sitä tule olemaan.
minäkin. Ainoastaan rekisteröitymispakko ja rekisteröitymisen tunnistus, niin ettei samalla voi olla useampaa nimimerkkiä voisi täällä tehdä kyseisestä toiminnosta buenon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282721- 1372516
- 1352114
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162113Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121834Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161591368Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291182Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo931162Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891142Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381098