Jokin aika sitten luin Kotimaa-lehdestä Laszlo Tokesin haastattelun hän on pappi joka taitaa nykyisin olla eu-edustaja Romaniassa hänen toiminta edesauttoi kommunisti-hallinnon kaatumista.Kertoi menneinä vuosikymmeninä tapahtuneesta Kgb:n soluttautumisesta maailmanlaajuiseen ekumeeniseen liikkeeseen.
Ne liikkeet missä mainitsi vaikuttaneen ovat:
Kirkkojen maailman neuvosto
Euroopan kirkollinen konferenssi
Luterilainen maailmanliitto
Reformoitu maailmanliitto
Eli ekumeenisessa liikkeessä on mädänäisyyttä eivät ole tuominneet kommunismia, ja toimivat niitä vastaan jotka veivät sanaa itä-eurooppaan.Ja osa toimi Israelia vastaan.
Mädät ekumeeniset liikkeet
2
120
Vastaukset
- mutta,,
ei jotakin jarjestoa tai yhteisoa voi tuomita jonkun madan omenan takia.vai voiko? l-h
no ehkä ei , voi olla että minulla oli väärä otsikonvalinta.Mutta mädännäisyyttä esiintyy ja se hapattaa koko taikinan jollei puhdistauduta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823223
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201625- 191424
- 171411
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61409Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181365Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351295