Joko ootte päättäneet että mihin tapahtumiin tulette kesän aikana osallistumaan? Ettäkö Savollinnaan vai Jazzeille? Tangoille vai Tapsan Tahdeille?
Kesätapahtumat hmmmm....
20
330
Vastaukset
- Putkivalo
sinne sukeltamaan pikku-delfiinien kanssa. Vesisotaa takapihalla (vesi-ilmapallot on jo hankittu). Siihen riittää just rahat :)
Kirjurinluotoon olisin suuntautunut parikin kertaa tänä vuonna jos vaan ylimääräistä rahaa, hauva- ja lastenvahteja olisi löytynyt. Sonisphere festivaaliin ja Porin Jazzille. Mutta niissä on vaan kuumaa ja tukalaa. On on. Eiks olekin?
Moneenko paikkaan sulla on liput?Mulla ei ole lippuja vielä yhteenkään tapahtumaan, mutta kyllä meillä jotain on ollu mielessä tsekkailla, jos vaan kohilleen osuu.
Matias Kupiainen olis mukava kuunnella livenä Sauna Openissa, ja sit olis antoisaa naureskella svedurockille Rockoffissa heinäkuussa Ahvenanmaalla. Ja Orimattilan kantreillakin vois piipahtaa jos keretään. Ans kattoo.
luultavasti, mutta JOS jonnekin menen niin haluaisin käydä Kaustisen kansanmusiikkijuhlissa. Ja ehkä jossain kesäteatterinäytöksessä käyn liikkuessani, suunnitelmia ei ole vielä hiottu vaan menen fiilispohjalta.
...kannattaa mennä jos siellä vaan meno on pysyny yhtä hyvänä kuin jokunen vuosi sitten kun siellä olin. Hiljeneekö sulla pisnikset heinäkuulla vai samaako haipakkaa ku aina?
Kossunen kirjoitti:
...kannattaa mennä jos siellä vaan meno on pysyny yhtä hyvänä kuin jokunen vuosi sitten kun siellä olin. Hiljeneekö sulla pisnikset heinäkuulla vai samaako haipakkaa ku aina?
kaikkein vilkkainta aikaa työssäni. Mutta nyt on palkattuna lisätyövoimaa joten oletan selviäväni kesästä kohtuullisen kivuttomasti ja aion jopa pitää kesälomaakin jonkun aikaa. Oon perehdyttänyt tuuraajaa tammikuusta saakka ammatin saloihin :))
- Adria
Happeningit ovat mun mieleen. Kohta se on taas todennäköisesti törmättävä yllättäviin tapahtumiin ja niitä kyllä riittää kun välttää moottoriteitä. Mieleenpainuvia ovat olleet linnojen puistoissa tai sisäpihoilla esitetyt konsertit. Kaikenlaiset performanssit lavasteinaan vaikka rauniokasa tai muut luonnon kulisseiksi muovaamat puitteet kolahtaa meikäläiseen.
Nykyään ei tule niin tarkkaan lyötyä lukkoon kesäohjelmaa kuin joskus aiemmin tuli tehtyä. Fiiliksen mukaan eletään ja prima vistat on sallittuja.
- atlatl
Taitaa rajoittua satunnaisiin karaokekarkeloihin paikallisessa...
Jos sitäkään,kun oon työtön.
Oma kota,sellanen kangasseinäinen nousee järven rantaan ja vietän siellä mahdollisimman paljon aikaa,paossa Etelä-suomen houkutuksia,jotta rahaa säästyy.
Voihan siellä grillailla alekanaa ja nauttia parhaasta konsertista,eli lintujen laulusta.
Suomessa ei oikein taida olla Kantri-tyylisiä festareita enää missään.
Aikanaan oli Iisalmella Kantri-Blues,vaan kannattamattomana lopetettiin.
Ja mun mielestä oli parasta just se,et fiilis oli tosi rento ja mukava,kun paikalla ei ollut 30.000 örveltäjää,eikä hirmu tungosta ja jonotusta huusista kaljatelttaan.
Jos rahat riittää niin Kiuruvedelle ehkä Vihreille niityille....Orimattilassa oli ihan rento kantrimeininki. Ne on nykyään siellä eri paikassa ja tarttis käydä heinäkuussa kattomassa onko meno yhtä välitön kun silloin.
osallistu yhtään mihinkään,enkä aio lähteä minnekkään..Tylsä oon,mutta kesällä mä lorvin kerrankin kunnolla.:)
En kyllä turruta takapuoltani istumassa autossa monia satoja kilometrejä..- Adria
Niitä on semmosia hierovia juttuja, eiku tuoleja. Tiijä vaikka innostuisit hankkimaan kunnon turrutuksia ja niiden poistoja.
Adria kirjoitti:
Niitä on semmosia hierovia juttuja, eiku tuoleja. Tiijä vaikka innostuisit hankkimaan kunnon turrutuksia ja niiden poistoja.
Tuo kuullostikin mageelta jutulta..Vois pian käydä nii,ettei sitä persusta viittis siitä tuolista enää nostaa...;)
...on joskus sitä parasta lomaa. Sellanen "...käyn ahon laitaa...-meininki päälle ja puhelimet pois päältä :)
Kossunen kirjoitti:
...on joskus sitä parasta lomaa. Sellanen "...käyn ahon laitaa...-meininki päälle ja puhelimet pois päältä :)
olen usein ihmetellyt kun loma lähestyy,että aina kysellään töissäkin et mitä meinaatte tehdä???Herrajee..mitä lomaa se on,jos pitää olla tekemässä jotain..Mä vastaankin aina,että en tee yhtään mitään.En edes suunnittele mitään..:)
mä haluaisin nähdä ja kuulla. Tuskin pääsen tänä kesänä, vastaa vuorotyöntekijä ja heittää haaveet jo ennalta roskikseen:(
Musiikkia kuitenkin ihan varppina. Paikallinen tarjonta täyttää kyllä mielihalut, kantsiiko ylipäätänsä lähteä mereen kalastamaan sinttejä? He..vanha suomalainen sananlaskukin sen kertoo....... se sitä levotonta sielua kiehtoo. Siis vaikka oman kylän tarjonta riittäiskin buenosti, niin toisaalle halajaa mieli.
Kossunen kirjoitti:
... se sitä levotonta sielua kiehtoo. Siis vaikka oman kylän tarjonta riittäiskin buenosti, niin toisaalle halajaa mieli.
ilmiö tässä:)
Hyvä se on mennä muillekkin maille, vaikka kotimaille. Kuinka pitkän matkan ajelisit buenon vuoksi...?
- Pörrääjä
mulle ihan samat tapahtumat ku Sulle ;) mut lisäksi vielä ainakin keskiaikamarkkinat ja ehkä muutama puistokonserrti :)
- Pörrääjä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1053058Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2141877- 1361829
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois561780Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641342- 951177
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻831137- 581122
- 591107
- 67962