Salihousut

Ristus sentää. Muistatteks kun yhtenä kesänä oli kaikilla jalassa salihousut? Oli ne karmeen näköset bökät kertakaikkiaan, ja aikuiset miehetkin kuikuili vaaleenpunaset venyneiden kalsarien näköset byxat jalassa kaupungilla ilman häpeen häivää. Ne oli muotia, heh. Mikäs muuten tänä kesänä on muotia?

9

544

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se kalsarimuoti oli huimaa :)) Housut passasivat isommillekin miehille...ja naisille, niissähän oli niin valtavasti tilaa että huh huh. Ja ne kuosit :))Kirkuvankirkkaita värikuvioita, täysin keskenään sointumattomia värejä tulvillaan. Mutta mä en yhtään muista millaisia paitoja noiden kanssa käytettiin? ilmeisesti T-paitoja, tuskin sentään napillisia kauluspaitoja.

Nyt ei kyllä ole tietoa viimeisimmistä trendeistä, mutta pillifarkut näyttävät ainakin nuorisolla olevan must. (oliko must oikein tuohon yhteyteen :D)

• ...biisissä Leevi lauloi aikoinaan että ..."ylhäältä leveet, alhaalta pillit"

Oli se aikaansa edellä :)

• Adria

On salihousut parhaasta päästä.

• ...ollukin alunperin kehonrakentajien kamppeita, että niinkun Gallian peruja.

• Adria
        Kossunen kirjoitti:

...ollukin alunperin kehonrakentajien kamppeita, että niinkun Gallian peruja.

Niiden valloitus on alkanut.

• niiden kylkiäiseksi otettiin vielä ne vyötärölaukut :O

• Syntyi upee kokonaisuus :)

• Pörrääjä

hihaton paita ja varvastossut, niin kokonaisuus on valmis :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      104
      2301
    2. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1430
    3. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1428
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      31
      1424
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1243
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      340
      1094
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      995
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      944
    9. 122
      821
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      806
    Aihe