Sanokaas jätkät kokonne suoraan?

herra mulkku

Mulla on stondiksessa 15-17cm, riippuen miten seisoo ja miten mittaa. Lepotilassa mulla on yleisessä saunassa kun heteromiehenä olen jännittynyt peniksen mitta n.5cm, mutta naiseni kanssa ja muutenkin saunoessa rentoutuneena munassa lepomittaa 10-14cm. Sauna vähän kutistaa kulliani, koska sehän hiostuu.
Millaiset teillä on nuo mittasuhteet lepotilassa ja seisokissa?
Verenpaineen nousu kasvattaa itselläni lepokullia, mutta kullini ei seiso kunnolla verenpainetta nostattavien yövuorojen sun muun paskan jälkeen. Miten teillä rehellisesti sanottuna?

146

11485

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmhmhmhmhmhmh

normi lepo 6 cm jännittynyt 14

• vittu jumala

sitä munaa mitataan vain yhdellä tapaa, päältä häpyluuhun painettuna täydessä erektiossa. Mitta ilmotetaan millin tarkkuudella(lue mitasta) onks vaikeeta.
      Olet sentään lepokokoon tajunnu laittaa haitaria sitä kun ei voi tarkalleen mitata.

Jos nyt vielä on jollekin epäselvää miten muna mitataan niin mä vittu tulen ja kuristan!!!!

• hehh...

Herra Milli Metri :-)

• tropez

sitä munaa ei tulisi mittailla millään lailla..unohtakaa moiset kotkotukset,se ei mittailemalla isone eikä pienene.olkaa vaan tyytyväisiä siihen letkuunne minkälainen se nyt kelläkin sattuu olemaankaan.jos se on toimiva niin olkaa tyytyväisiä,jos ei toimi niin menkää lääkäriin.tuskin te nyt mittailette muitakaan kehonulokkeita kuten sormia,varpaita tai nenää.ei ne naisetkaan niitä teidän mittojanne ajattele kun sänkyyn menette.....kuten ette tekään ajattele naisen tavaran syvyyttä kun kimppuun käytte.keskittykää kehittämään itsessänne muita ominaisuuksia kuten käytöstapoja,hygieniaa,siisteyttä,huomaavaisuutta kumppanianne kohtaan...ym....saatte siten arvostusta vastapelurilta varmasti enemmän kuin munaa mittaamalla.

• naikkonen..88

vittu jumalalta sen verran kysyisin, ja muiltakin miehiltä, että miks helvetissä sitä munaa on mittailtava? mitä väliä sillä on? mä olen nainen, ja ei mua suoraansanottuna kiinnosta minkä mittaset teidän kalut on, VARSINKAAN jonkun millimetrin tarkkuudella. Voi luoja... Oishan se nyt ihan kiva, että se kikkeli ylittää sen seittemän senttii seisokissa, mut muuten so what. Ei se koko ole niin tärkeää, vaan se miten sitä käyttää! Ymmärtäkää se jo !

• BlazingGunsAvenger
        naikkonen..88 kirjoitti:

vittu jumalalta sen verran kysyisin, ja muiltakin miehiltä, että miks helvetissä sitä munaa on mittailtava? mitä väliä sillä on? mä olen nainen, ja ei mua suoraansanottuna kiinnosta minkä mittaset teidän kalut on, VARSINKAAN jonkun millimetrin tarkkuudella. Voi luoja... Oishan se nyt ihan kiva, että se kikkeli ylittää sen seittemän senttii seisokissa, mut muuten so what. Ei se koko ole niin tärkeää, vaan se miten sitä käyttää! Ymmärtäkää se jo !

Tässä on kyllä naikkonen88 aivan oikeassa. Kyllä se on miehen osattava antaa naiselle nautinto muuten kuin kullin koon perusteella. HAH. Ihan turhaa metritavaraa sellaset "mittaillut" miehet.. Ne on poikia. Itse en ole koskaan vaivautunu mittaamaan, mutta ei kukaan ole kyllä koskaan ollut tyytymätönkään..

• mikko p

Oma penikseni on 27cm erektiossa.

• BlazingGunsAvenger

on tainnu mikko p nyt sekoittaa reisiluun mitan ja kullin mitan

• heiluu juuri

polven alapuolella eli kesällä shortseissa on pakko pitää alkkoja. Siinä 35 senttiä ja kovana puolimetrinen.

• Meikä vaan :-)

Lepomittahan vaihtelee kovasti lämpötilasta yms johtuen...mut sellanen normaali lämpö-ja olotilassa niin 10-11cm ja stondiksessa 17. Hyvin oon pärjänny.

• Lååte

Seisokissa mitta häpyluuhun asti painettuna 15 cm, läskin päältä 13,5 cm. Leptila vaihtelee, yksin tai kotona vaimon kaa ollessa n. 7 cm mutta yleisessä saunassa tai urheilusuorituksen jälkeen, pinimmillään 2-3 cm. siis pelkkä kurttu. Silloin kun eniten kaipais sitä pidempää lepomittaa eli toisten edessä riisutuessa, niin silloinhan se tietenkin on lyhimmillään. Saunassa ja lämpimässä mun kullini pikemminkin pitenee ja pallit rupee roikkumaan, paitsi se jännitys tietenkin muiden läsnäollessa vaikuttaa edelleen pienentävästi. Erektiokokooni olen ihan tyytyväinen, kyllä tällä nai mutta lepokoko hävettää.

• mulla täällä

ja samat "sosiaaliset vaivat". Paksuutta toivoisin kans olevan enemmän kuin ne 4 cm mitä on suotu.

• vaikk en oo
        mulla täällä kirjoitti:

ja samat "sosiaaliset vaivat". Paksuutta toivoisin kans olevan enemmän kuin ne 4 cm mitä on suotu.

aikoihin mitannut, mut arvelisin. Nuorena sain 14,5-17 cm välistä tuloksia. Nyt vois olla edellisten kavereiden kaltaista.
        Suureen hylsyyn taitas mennäkin seuraavaan pienempään kokoon ei mahdu.

• mitat nääs

Joo kyllä se kiva olis että lepotilas roikkuis pitempänä, mutta tositilanne se on poikaa

• minä vaan

Lepokoossa vain 8cm, joskus saunoessa 11cm

Seisokissa 16cm, en ole mitannut kesken petipuuhien joten sillon ehkä 1cm lisää :) Ei seiso ihan yhtä uljaana jos omalla kädellä tyydyttää kuin naisen kanssa.

• Mr_Pleasure

Lepomitat pit 11-12cm, ympärys 15cm varresta, terskan ympärys 17cm. Ei mahdu wc-papruhylsyyn levossakaan. Seisokissa 16-18cm, paksuutta saman verran ku levossa, ei muutu juurikaan.

• se riippuuuuuuuu

Itellä ei mene edes huoltoaseman paperiautomaatista nussittuun paperihylsyyn kyrpä. Joillakin menee siihen pieneenki rullantötteröön jossa halkaisija 3cm. Paperirullahylsyissä kun on eroja!

• apollo
        se riippuuuuuuuu kirjoitti:

Itellä ei mene edes huoltoaseman paperiautomaatista nussittuun paperihylsyyn kyrpä. Joillakin menee siihen pieneenki rullantötteröön jossa halkaisija 3cm. Paperirullahylsyissä kun on eroja!

et joillakin menee 3cm hylsyyn, mimmosia kavereita sulla onkaan?
        Käyppä säkin kuunteleen youtubessa pirkka pekka peteliuksen kappale tra-la-la.
        Se kun kertoo niin mahtavasti sinun laisistasi miehistä.

• täällä*

No minä olen kooltani 185cm ja pikkasen päälle 90kg.

• Ei kait kukaan lepotilassa mittaa... ja jos mittaa, niin lepotilan alussa vai lopussa? eikös mitta kasva mitattaessa.
      Ehdotan uudeksi kalibrointimenetelmäksi avantomittaa. Mitataan veden lämpötilaksi 2 astetta ja uidaan 25 m , ilman sukkia. sen jälkeen mitataan laiturilla, jos mitattava löytyy.

Siis. Mitä kitun väliä. Pohjaan asti et pääse, jos pääsetkin, se sattuu. (mammalle).

Eti nautinto ihan jostain muusta, ja pidä huoli itsetunnostas.

• olemaan että

se muna on se itsetunto,etkö sitä tiennyt.

• ---

Lopettakaa toi säälittävä kullien mittaaminen ja olkaa onnellisia siittä mitä teillä roikkuu siellä jalkovälissä!Kohta koulut loppuu ja pääsette lomalle!!!!

• dddddddddddddddddddddd2

lepo 128cm seisokki 77777777777777777777777777777777744444444444444444444499999999999999999995555555555777493057777777777777774444444448500000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000006666666666666666666888888888888888888888822222222222222 cm

• make x

Vaihtelee tilanteen mukaan, mutta pienelläkin pärjää.
      Jos vitun reunoja sopivassa kulmassa hankaa.

• ON

isopimppisten propagandaa tuo kokojen mittailu...eiks kuiteskin oo pääasia, et muija on tyytyväinen..=)

• tutkittu

Lepotilassa 11cm ja kovana 16cm.

Mittauksen teki kaverini.

• ggasdggsdag

100cm vittu roikkuu polvissa löysänä

• Oikeen mitannut 32v

8-12cm lepotilassa ja jäykkänä parhaillaan 17cm.

Näitä poikasten puusilmien mittoja ei edes kannata mielestäni noteerata, eli laittakaahan ikänne myöskin mukaan!

• mie oon
        isokyrpäh kirjoitti:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200812078732691_uu.shtml

pitäny omaa 18cm seisokis ja 4,5cm paksua iso tattista kaluani ihan normaalikokoisena. Olen kyl ihmetellyt,kun useat naiset ovat sanoneet sen olevan iso. Mun mielest se ei iso ole,mut tärkeintä et naiset on tähän mennes siitä tykänny kaiken muun rakasteluun kuuluvan ohella.

• isokyrpä-kalle
        mie oon kirjoitti:

pitäny omaa 18cm seisokis ja 4,5cm paksua iso tattista kaluani ihan normaalikokoisena. Olen kyl ihmetellyt,kun useat naiset ovat sanoneet sen olevan iso. Mun mielest se ei iso ole,mut tärkeintä et naiset on tähän mennes siitä tykänny kaiken muun rakasteluun kuuluvan ohella.

14cm...kriittistä suhtautumista niihin pippeleihin mulkut hei!!!

• kuin seisokissa

tai sitten ei.

uskokaa täi älkää mutta ei ole tullut koskaan mielitekoa edes kaivaa mittaa esiin ja ruveta nysvään munan mittaa viivottimen kanssa.
      lainaan vaimoni sanoja: täysin riittävä

naapurin isojen poikien mitta oli : kaikki on kiittäneet ketkä ei oo pyörtyneet.

mut toivottavasti maailmassa tärkeempiäkin asioita ja miehen kriteerejä kuin viivottimella mitatut sentit

• tärkeempi..

on pankkitili. Mittayksikkö €

• Antero17

Kovana 22cm

• Itelläni

on lepotilassa 3cm ja parhaimmillaan 7cm, mutta onneksi illalla on habatreenit

• master peace
        Itelläni kirjoitti:

on lepotilassa 3cm ja parhaimmillaan 7cm, mutta onneksi illalla on habatreenit

Kyllä kunnon rynkytys salilla hakkaa panohommat 100/0.

• vaikee ymmärrys

Eiks ole normaali normaali, ja yleisin yleisin, tuo koko.Ei siihen vaikutakaan mikään.Miksi pohditte kokoja?

• minulla.

Minulla seisoessa n. 15 cm

Lepotilassa vaihtelee paljon: joesta uimassa tullessa varmaan 2-3 cm.
      normaalisti levossa n.7cm, saunan lämmössä varmaan yli 10 cm

• PeniksenKehittäjä

Mulla oli ennen 8cm velttona ja 14cm kovana. Muijan sain tyydytettyä suurilta osin pelkällä suuseksillä ja todella harvoin pelkällä kalulla joskin kyllä sitä osasin käyttää. Oltiin kolmisen vuotta yhdessä ja erottiin. Sen jälkeen rupesin kehittään penistä ja tällä hetkelle 12,5cm velttona ja 18cm kovana ja täytyy myöntää, että kyllä se nyt on paljon helpompaa isommalla kalulla tyydyttää muijia. Että kyllä sillä koolla on merkitystä tiettyyn pisteeseen, eli jos on 16-17cm tai yli niin hommat sujuu luonnostaan paljon paremmin...

• gfkjreyu

Ei kai nyt kullia voi millään voimistelula kasvattaa? Uskomaton juttu...

• Munmitta

Lepotilassa n. 12 cm, erektiossa 18 cm. Mitattuna häpyluusta. Pituudeltani olen 166cm. Kaluni on ympärleikattu ja sitä pidän klun pituutta parempana ominaisuutenani.

• Tenho15

Ikää 15v ja pystyssä vain 19cm...Mut kai se tosta vielä kasvaa?

• kunnon kyrpä
        Tenho15 kirjoitti:

Ikää 15v ja pystyssä vain 19cm...Mut kai se tosta vielä kasvaa?

ei sulla pentu oo 19cm muuta ku unissas!

• wc
        kunnon kyrpä kirjoitti:

sit on sopivan kokonen siis paksu ku kulli seisoo ei mene wc paperin hylsyn sisään

• JasseH
        kunnon kyrpä kirjoitti:

16 vuotta ja 18 senttiä

• o pärjänny
        JasseH kirjoitti:

16 vuotta ja 18 senttiä

15cm stodiksessa ympärys 13.5cm ja 4.5cm leveys...

• Keravan kolli
        o pärjänny kirjoitti:

15cm stodiksessa ympärys 13.5cm ja 4.5cm leveys...

Eilen mitattuna 19cm ja ikää 16v

• onnii..

semmonen kulli jotta levossa 10cm ja täyskunnossa siitä ei näy mittää.. emännän tuheroo se on sillo on uponna koko 18 cm pittuueltaa.

• reva-reijjo

sun emäntäs taitaa olla ammuva lehmä jos 18cm menee..

• J

...erektiossa 16 cm. Tämä mitta (erektio siis) on ainoa, millä on väliä.

• Jarza27

Erektiossa noin 28cm. Ei taida koko Suomesta löytyä isompaa?

• ainakin

mun mieheltä,tosin ongelmia on ajoittain saada se sisälle ja toisella on sit muna kipee,kun se puristuu liikaa...

• mikkoz86

Erektiossa 16-18cm riippuen miten hyvin seisoo. Levossa 9-12cm.

• stoppeli

Multa löytyy 18,7 cm.
      Luulin aikasemmin että normi peli, mutta palutetta kun tuli muutaman kerran, niin pitihän se mitata ,että onko se normaalia pitempi. no on, mutta pari doorista on sanonut että sattuu jonkin verran. Ei hyvä tämäkään, kun haluan nautintoa naiselle...en kipua.

• Mies35

Pantu on ja kehuttukin, häpyluusta 19 cm ja ympärysmitta 14 cm. Hyvin on uponnut vaimoon koko mitalta, tekee gutaa painaa vasten kohdunsuuta ja ruiskuttaa paineella mällit suoraan kohtuun.

• DV9555

Normaalisti lepotilassa n. 9 cm ja jäykkänä koko komeudessaan n. 15 cm.

• suht iso

21/5 , kyl kimmat o diggaillu ,mut ei kukaa oo viel valittanu liian isokskaa ,eli sanosin et silti juur sopiva

• kulli.com

Meinaan jos,vähän valehdellaan.

• perusjorma..

Normi lämpötilassa 10-13cm levossa ja kovana 18cm. Ympärysmittaa=liian vähän. Toivotaan että kasvaa. Olenhan sentään vasta 16vuotias, kasvuiässä :)

• tuumamies1234

lepotilassa 13, muuten 20cm. osaan käyttä hyvin mutta Vaikea löytää oikea kumppania(siis semmonen joilla on vahan löysä).

• näitä...

senttejä oikein tulee...?

• miehet :)

Sillä ei oo suurtakaan merkitystä,onko se kyrpä seisokissa 15 vai 16,tärkein et osaatte käyttää sitä muutenki ku ees taas liikkeeseen. Oikeesti,naisena voin sanoa et moni jolla "pieni" osaa hommasa paremmin ku joku valtavan melan omaava. Ja onhan teillä muutekin ku vehkeenne,mitatkaa seuraavaks etusormenne ja ottakaa siitä gallup,sitte vaikka kieli jne... :)

• dcxdfgh

Kyllä 20cm:stä on iloa, kun pitää synnyttänyttä akkaa nussia.

• alotan

45,6 cm ja niin paksu että ei edes pringlespurkkiin tahdo mahtua, käsivarsi siis.

• kuin pitkä

Keskikoko riittää pituudeksi, jos tietää, mitä sillä tekee. Mieluummin paksu kuin pitkä ja miehen hyvä kunto on plussaa. Etunojapunnerruksista on hyötyä!

• kasvavan

näissä itseilmoitetuissa tutkimuksissa hälyttävän suureksi. :D

• konitohtori

Kyllä olet oikeassa.

• eräs konitohtori

Kyllä olet oikeassa!!

• näinpätälläkertaa

lepotilassa tommonen 1cm ja kun rupee seisoon niin naapurin mummo pökrää nähdestään dinosauruksen takapihalla... MITÄ VITUN VÄLIÄ SILLÄ ON MINKÄ KOKONEN! opetelkaa käyttään munaanne...

PS. Menkäähän 14-16v helvettiin täältä kertomasta 30cm munistanne kun ette ole edes viivotinta osanneet kattoa oikeen päin :DD

• tummamies1234

lepotilassa 13, muuten 20cm. osaan käyttä hyvin mutta Vaikea löytää oikea kumppania(siis semmonen joilla on vahan löysä).

• Tän.....

ku lukee kasvaa keskiarvo suomen miesten munissa heti. 14.5cm taitaa olla se keskimitta... Eipä taida pojat tietää mistä puhuu.. Mulle muijat sanoo aina et, olen mä tolasen ennenkin nähny, mut en mä tieny et niit on noin pienii ki;)))

• adonis89^^

Mittasin! 14cm pituutta ja reilut 12cm ympärystä. Äsken oli vielä mukava kaivaa mittanauhaa esiin, mutta nyt vituttaa!!

• teleskooppimuna...

jos mulla ihan oikeesti seisoo, niin paljo kun vaan voi, niin on 18 cm rehellisesti mitattuna. harvoin tosin seisoo niin kovasti. sellanen peruserektio on noin 16 cm. eli 16-18 cm, sanotaan sitten 17 cm.

• UvePolli

Vastauksista päätelleen suomen keskiko on noin 18cm. Jos noin monella on 18cm tai yli niin miksi minun 17cm vehjettäni sanotaan naisten toimesta yleensä isoksi?

• pillu kostuu

tutkitustihan se keskimitta on skandeilla 12-13cm ja ruottalaisilla varmaan isommat, kun ovat hoikkia ja komeita.

• monstercock694eva

kaks pitkä ja kolme levee.

• P3ki

noin 5 cm pitkä...
        ... siis lattiasta mitattuna.

• osuu ja hipoo
        P3ki kirjoitti:

noin 5 cm pitkä...
        ... siis lattiasta mitattuna.

lattiaan mulla.. tosin oon vähä kyykkysiltää

• näin.

lepotilassa 7-8 cm seisomassa 15 cm

• iso MIES

penkistä 160 KILOO ja pankista 56 000 euroo.
        pituutta 180 senttii ja painoa 105 KILOO.

• Yökhyi
        iso MIES kirjoitti:

penkistä 160 KILOO ja pankista 56 000 euroo.
        pituutta 180 senttii ja painoa 105 KILOO.

105kg? Yhhyh. Kauhea läski. Ei voi olla edes kovin lihaksikas, jos tuon painoisena vaan 160kg nostaa penkistä. Kaveri on alle 80kg ja nostaa 140kg.

• Kyykky300kg
        Yökhyi kirjoitti:

105kg? Yhhyh. Kauhea läski. Ei voi olla edes kovin lihaksikas, jos tuon painoisena vaan 160kg nostaa penkistä. Kaveri on alle 80kg ja nostaa 140kg.

jalat kuin linnulla. Harrastaa varmaan ainoastaan penkkipunnerrusta ja hauiskääntöä.
        Sitten jos kyykkää 250 kg, niin se on jo suoritus tuolla 80 kg n massalla.

• ainakin rehellinen

Stondiksessa päältä mitattuna pituus 17,6 ja paksuin kohta 4,8cm
      ja ohuin kohta 4,1cm.
      Ympärysmitta ei edes kiinnosta.
      Lepotilassa pituus 6-8,5 cm ja 3,5- 3,8 cm leveä keskimäärin.
      Ihan naurettavaa oikeastaan..

• paksua minulle

Aika mukavan iso sulla, kelpaisko vaalean 23v neidon ratsastaminen..

• ullakko87

Minulla sama pituus!
        Paksuutta ei noin paljon (4 senttiä)

• pyllyyn kitoos

oot vimosenpäälle tarkka kaveri...opetteles vielä mittaan munapää!!

• sitä saat kun
        paksua minulle kirjoitti:

Aika mukavan iso sulla, kelpaisko vaalean 23v neidon ratsastaminen..

tunge katapultin pesismaila paksu pää edellä sinne vittuus homo!

• mitta tänne poika
        pyllyyn kitoos kirjoitti:

oot vimosenpäälle tarkka kaveri...opetteles vielä mittaan munapää!!

vai etkö osaa sitä mittaa käyttää?
        kai sentään oman pituutesi ja painosi tiedät, onko se niin vaikeaa?
        mitassa on ensin millimetrit (mm), jonka jälkeen tulee ensimmäinen sentti (cm).
        10 mm = 1 cm
        9 mm ei ole 1 cm, ymmärrätkö?
        Osaatko itse ratkaista tämän arvoituksen?
        180 cm ja 108 cm ovat erisuuruisia lukuja.
        Ota miljoona euroa lainaa, vaiko 1100000 (mil-joo-na-sa-ta-tu-hat-ta) euroa, mitäs noista pienistä heitoista,
        kun korkokin on vain 1:n prosentin suurempi.
        uppooko muuten sun anaaliin ilman suurempia tuskan huutoja tällänen 4 cm paksu?
        vai onko se sun viivotin jo siellä syvyyttä mittaamassa?
        Pyllyyn kitoos, sehän se sun nimimerkki on, ei homoudessa mitään vikaa ole,
        tsemppiä sen viivottimen kanssa!!

• fedfek

levossa noin 7 cm ja tanassa 15 cm 13,5 ympärysmitalla.

• penis ylhäällä!

Kokoni just hyvä, mutta paras juttu on tämä kun mulla seisoo yövuorossa
      parhaiten.
      Ei kerrota muille, me pannaan silloin tällöin töissä, sairaalassa siis..
      Vakituinen ja harjoittelija..

• leafoffaith

16,5cm pitkä 4,5cm leveä.

• Younius

Stondis 14-16cm. Avantouinnin jälkeen tarttee mikroskoopin. Lepotila joku 7cm.

Luulen, että käytännössä tuplaantuu täysseisokissa lepotilaan verrattuna vähän kaikilla.

Olen nähnyt pikkupentuja, kenellä on isompi ku miulla. Tuli kiire laittaa uikkarit jalkaan.

• kokemuksen rintaääni

pituutta 18-19cm ja ympärysmitta 14,5cm 50 muijaa, isoksi sanovat ja taitavaksi. Pojat, valitettavasti ne naiset joiden kanssa on tästä puhetta ollut, ovat sanoneet, että koolla on väliä ja jos sitä osaa vielä käyttää, niin pikkupippelit jää armotta paitsioon. Tosin jotku on niin pikkupillusia, että niitä on sattunut, mutta harvassa niitä on. Etsikää niitä pikkupillusia, jos jää alle 15cm ja tikuks. Valitettavasti näin...

• Joo123123

Kun seisoo, se seisoo sen 17cm ja lepoa en ole mitannutkaan... en pysty siihen, heti alkaisi jöpöttään. Arvioidaan... 7cm ehkä?

• nuori rekkakuski

ei oo kaupasta löytyny vielä niin kieroo viivotinta etta ois pystyny mittaamaa. emäntäni tulee tyytyväiseksi, se riittää mulle mut te jotka saatte orgasmin siintä ku miehet kertoo munansa koon ni vaivaiset 17cm jonka kruunaa isot kivet:)

• Tuojased.

• Sebbo16

• Aviomiesx
        Sebbo16 kirjoitti:

just mittasin ja stondiksessa 19cm

Erektiokoko on 16,5-17,5 cm. Lepokoko 7-8 cm.Siis reilusti puolet tulee kokoa lisää mukavan vaimon kanssa peuhatessa.

• mies-24--

Laitetaan nyt pituus ja painokin samalla. 178/74

Munalla mittaa 16,5 cm. Lepotilassa en tiiä eikä kiinnosta.

• MC_Koiwar

18,7cm pitkä ja n 15cm ympärys. Vois olla hiukan pienempi itellä kyl ku ei oikee uimahalliinkaa kehtaa mennä jos sattuu alkaa seisomaa siin. =/

• tässä NÄIN

LÖYSÄNÄ 10-11 CM
      KOVANA 15 CM

• mmmmmmm

Lepo 9-10cm, jäykkänä 14,5-15cm ja paksuus 4,5cm

• _Jonttu85_

Mulla on tosi pieni penis. Seisokis pituutta vaan jotain 5-6 cm ja lepotilassa ehkä 1 cm. Ja ikääki on kuitenki jo 24v.

kattokaa kuvat: http://alastonsuomi.com/Jonttu85

• 3kk ja lepo+4cm

Mini andro-penislaitteella saisit nopeasti ainakin lepopituutta tuohon peliin. Olis helpompi kusta kun olisi mistä ottaa kii.
        Usko huvikses, että nuo venyttimet toimii ja alunperin ne olikin tarkoitettu minipenisten pituuden lisäykseen.

• _Jonttu85_

• basist

lepo 6 stondis 17

• Hävettää...

Levossa vaihtelee, tosin hävettää, että se on yleensä vain jotai 4-6cm tyyliin. Erektiossa tosin 17cm ja paksuutta 4,5cm, sillon ei hävetä. Rajoittaa kuitenkin tuo lepopituus elämää jonkin verran. Ei kehtaa mennä saunaan edes kavereiden kesken.

• Joopaj
        Hävettää... kirjoitti:

Levossa vaihtelee, tosin hävettää, että se on yleensä vain jotai 4-6cm tyyliin. Erektiossa tosin 17cm ja paksuutta 4,5cm, sillon ei hävetä. Rajoittaa kuitenkin tuo lepopituus elämää jonkin verran. Ei kehtaa mennä saunaan edes kavereiden kesken.

Nykyään kyrvällä 19 cm pituutta, ympärysmitta 14 cm. Ennen oli pituus 20 cm. Sentti hävisi, kun painoa tuli lisää. :(. Kyrpä levossa 14 cm.

• paukkupauli
        Hävettää... kirjoitti:

ja 17 cm erektiossa?? Ei millään pahalla,mutta tohon et usko itsekään.

• xxxxx:n
        paukkupauli kirjoitti:

Levossa 6 ja aktissa 17cm. Lepo mitta on todella säälittävä. Josta moni ajattelee tietysti, et toi on vaan 10cm aktissa. Mutta hyvin olen pärjännyt, kun osaa käyttää ja ottaa huomioon vastakkaisen sukupuolen.

• Hävettää...
        paukkupauli kirjoitti:

kun sen pituus about kolminkertaistuu, mutta silti täysin totta. Kuvaakaan en rupee laittamaan, mutta niin se nyt vaan on! :D 17cm erektiossa ja senttiäkään en kuseta! :) ..ja se tässä juurikin vituttaa, kun on sinun kaltaisia ihmisiä, jotka eivät usko ja luulevat sen olevan erektiossa vain ehkä jotain 10cm ja enkä sitä rupee todistaaksenikaan "hinkkaan" täyteen iskuun. Mutta onneksi kumppanini sen tietää ja hän on erittäin tyytyväinen siihen. :)

• Paukkupauli
        Hävettää... kirjoitti:

kun sen pituus about kolminkertaistuu, mutta silti täysin totta. Kuvaakaan en rupee laittamaan, mutta niin se nyt vaan on! :D 17cm erektiossa ja senttiäkään en kuseta! :) ..ja se tässä juurikin vituttaa, kun on sinun kaltaisia ihmisiä, jotka eivät usko ja luulevat sen olevan erektiossa vain ehkä jotain 10cm ja enkä sitä rupee todistaaksenikaan "hinkkaan" täyteen iskuun. Mutta onneksi kumppanini sen tietää ja hän on erittäin tyytyväinen siihen. :)

kun ei kaikki usko??!! Haloo,mitä väliä sillä on uskooko muut miehet sun munas olevan niinkin iso erektiossa,ei hyvää päivää ei sullakaan taida olla kaikki marjat korissa!

• ...
        Paukkupauli kirjoitti:

kun ei kaikki usko??!! Haloo,mitä väliä sillä on uskooko muut miehet sun munas olevan niinkin iso erektiossa,ei hyvää päivää ei sullakaan taida olla kaikki marjat korissa!

joo, unohda..eipä mun sulle, eikä muillekkaan tarvi selittää, vitun pelle. taitaa olla nyt siellä päässä kuitenki se jollai ei oo ihan kaikki töpselit seinäs. parempi ku astut homo naulaan!

• normal penis

Sellanen suht normaali eli pituus seisokissa 17,5 ja ympärys reilu 15. Levossa pituutta joku 11-12.

• Joku vaan.

Eli levossa on noin 4cm ja stondiksessa 8cm.

• A.Tersk

Tuntuuhan se naurettavalta mitata kaluaan, mutta olin mies ja tein sen -virallisen mittausohjeen mukaan. Löysänä noin 11-13cm, riippuu vähän lämpötilasta. Sitten hiplasin kaluni kovaksi, mitta näytti 18cm mutta kun mittaa hieman painoi mahaläskiäni vasten niin 19cm tuntumassa. Eli kovana 18-19cm, riippuen painoiko mittaa hieman vai ei. Hämmästyin siitä, että jonkin asteikon mukaan 95%:lla olisi pienempi kuin minulla, mahtaakohan vaan pitää paikkaansa? En ole pitänyt itseäni mitenkään isokaluisena, joten siinä mielessä tulos yllätti.

Ja ympärysmitta oli löysänä noin 11cm, ja kovana 15cm, tästä en löytänyt tilastoja, mutta varmaan aika keskiverto.

Ai niin, ja omat mittanihan ovat 175cm/78kg/25v. Nuorempana olin ahkera masturboija (käteenvetäjä, runkkari, himonussija, tms), olen tosin vieläkin, lieneekö siinä syy? Silti vain 3 eri seksikumppania ollut, lievästä ujoudesta ja ehkä pärstäkertoimesta johtuen.

• Mittasin

Pituudeltani olen 166cm, kalu on 18 cm kovana ja levossa jotain 11-12 cm.

• ....

Löysänä suunnilleen 14-15cm, vaikea määrittää kun sehän elää koko ajan. Kovana himpun päälle 20cm.

• igor 84

ämmät mull kun seisoo niin se seisoo kun mailmassa voi olla mahdollista että sille voisii jo tehdä kunniaa

• 56-vuotias

lepotilassa 3senttiä ,, jäykkänä 8 senttiä

• pieni mies....

kasvanut kyrpään kiinni. Kyllä se koko ero on valtava muuhun ruumiiseeni verrattuna.

• Jullius

Lepotilassa kikkeli on 13 senttiä, jäykkänä 21 senttiä ja paksuus 5,5 senttiä.
      Ikää kolkyt ja rapiat, muut mitat 187/77.
      Kun touhuilen sekä mimmien että kundien kanssa tiedän, että olen poikkeuksellisen isokaluinen. Satoja kyrpiä olen nähnyt vertailun vuoksi.

• normikikuli

omasta mielestäni ihan "normi" mulkku...stondiksessa 16cm pitkä, noin 5-6cm levee ja 15cm ympärysmitta

• normi jätkä
        normikikuli kirjoitti:

omasta mielestäni ihan "normi" mulkku...stondiksessa 16cm pitkä, noin 5-6cm levee ja 15cm ympärysmitta

lepotilla vaihtelee, avannosta ku tulee ni hyvä jos 3 cm on, kai se joku 10 cm on normilevossa, ja 18 cm juhlakunnossa, ei ole kukaan valittanut koosta...

edellinen nainen pyöritteli silmiään ku sanoin et 18, mulla oli kuulme paljon isompi ku sen eksällä jolla oli 20 senttinen :D

• Pärjätty on
        normi jätkä kirjoitti:

lepotilla vaihtelee, avannosta ku tulee ni hyvä jos 3 cm on, kai se joku 10 cm on normilevossa, ja 18 cm juhlakunnossa, ei ole kukaan valittanut koosta...

edellinen nainen pyöritteli silmiään ku sanoin et 18, mulla oli kuulme paljon isompi ku sen eksällä jolla oli 20 senttinen :D

Olen aikuinen mies, mutta kaluni lepopituus on jäänyt 3 senttiin, kylmässä se on 2-senttinen. Onneksi venymistä tapahtuu juhlakunnossa edes jonkin verran, nimittäin pituus on silloin 13 cm.

• Tarmo w.
        Pärjätty on kirjoitti:

Olen aikuinen mies, mutta kaluni lepopituus on jäänyt 3 senttiin, kylmässä se on 2-senttinen. Onneksi venymistä tapahtuu juhlakunnossa edes jonkin verran, nimittäin pituus on silloin 13 cm.

Mä oon 16 v ja pystyssä tasan 20cm. Taitaa olla ihan normaalimitta mun ikäiselle? Toivottavasti se tosta vielä kasvaa

• höhöööö
        Tarmo w. kirjoitti:

Mä oon 16 v ja pystyssä tasan 20cm. Taitaa olla ihan normaalimitta mun ikäiselle? Toivottavasti se tosta vielä kasvaa

lepotilassa kylmällä kelilla abouttia 2senttiä lämpimällä ehkä 4 tyttöystävän kanssa mittailtu joskus ;P 21 senttiä seisokissa

• ............
        normi jätkä kirjoitti:

:D Niin ne naiset kusettaa...ja sää uskot...jos sillä edellisellä on ollut 20cm niin sehän on 2cm pidempi, paksuus on kyllä kanssa tärkeää eikä pelkästään pituus, voi olla että sulla on lyhyempi mutta paksumpi kun sillä tytön eksällä.

• luikuttaja

Joka on 15 cm mitta tiukasti vatsaa vasten painettuna, ympärys niukasti 11 cm, aika luikku siis.

• 10cmTuppiMunaProvo

Levossa 35cm ja seisokissa 60cm, ympärysmitta n.40cm. Vuodessa 250 seksikumppania ja kaikkien mielestä olen maailman paras. Naisten mielestä KOKO ON TÄRKEIN, kaikki alle 30cm kyrvät on mikropeniksiä. Kaikki 100000000000000 naista joita olen pannut sanoivat, etteivät antaisi alle 40cm peniksen omaavalle.

• Mies yli 30v.

Seisomassa pituus minulla n. 16 cm.
      Lepokoko vaihtelee enemmän. Normaalisti n. 7-8cm. Kylmässä ei varmasti kuin 3-4 cm.
      Saunan jälkeen tai muuten lämpimässä usein 11 cm.

• proporno

Naisten nähdessä kullini kaikki (KAIKKI) ovat aina huokaileet, että se on tosi iso ja suurin, mitä he ovat nähneet! Useat ovat arvioineet sen n 25 senttiseksi. Kun olen kertonut se olevat n 18 cm pitkä, yksikin tyttö halusi väen väkisin sen mitata. Jäi aika mietteliääksi lopulta. Joku mies oli tietenkin kehunut hänelle keskivertokaluaan vaikkapa 15-16 senttistä esim. 20 senttiseksi.

Kaikki ovat olleet mielissään paksuudesta. Se on terskan kohdalla n .6 cm ja varressa koko ajan yli 5 cm. Uskon, että paksuus on se mikä pannessa naiseen vaikuttaa pituutta enemmän (sanotaan vaikkapa sen 15 pituussentin jälkeen. Itse olen monesti tuntenut kohdun suun siinä 14-15 sentin kohdalla ja kaikki naiset eivät nauti syvemmistä työnnöistä.

Tämmöstä n 20 vuoden panokokemuksella.

• 17/4,5
        proporno kirjoitti:

Naisten nähdessä kullini kaikki (KAIKKI) ovat aina huokaileet, että se on tosi iso ja suurin, mitä he ovat nähneet! Useat ovat arvioineet sen n 25 senttiseksi. Kun olen kertonut se olevat n 18 cm pitkä, yksikin tyttö halusi väen väkisin sen mitata. Jäi aika mietteliääksi lopulta. Joku mies oli tietenkin kehunut hänelle keskivertokaluaan vaikkapa 15-16 senttistä esim. 20 senttiseksi.

Kaikki ovat olleet mielissään paksuudesta. Se on terskan kohdalla n .6 cm ja varressa koko ajan yli 5 cm. Uskon, että paksuus on se mikä pannessa naiseen vaikuttaa pituutta enemmän (sanotaan vaikkapa sen 15 pituussentin jälkeen. Itse olen monesti tuntenut kohdun suun siinä 14-15 sentin kohdalla ja kaikki naiset eivät nauti syvemmistä työnnöistä.

Tämmöstä n 20 vuoden panokokemuksella.

vai että sellainen 6 cm paksu tomaattiterska, Just joo. Normaalipilluiset naiset aika ongelmissa tuollaisen kanssa. Pikapanot mahdottomia ym. Ei ainakaan minun vaimolle olisi mennyt ennen synnytystä 6 cm paksu oikein mitenkään, ainakaan mukavasti. Dildoja siis tarkoitan.

• 20cm

Kyllä miehellä 20cm on ihan tyypillinen, jos ei ole joku kuulapäinen tärkeilevä natsi.

• panoavaan

No ei mulla juuri koskaan ole mitään erityistä ongelmaa sisään menon kanssa ollut. Naisen on tietysti oltava märkä ja halukas, mutta niinhän aina. Oma vaimo ottaa joskus yöllä kullini käsiinsä ja sovittelee sen vielä melko kuivalle vitulleen ja painaa sen väkisin sisään. Jos se vaan tuntuu kuitenkin niin hyvälle. Mittasin sen juuri ja se on terska on sivultapäin mitattuna 5,9 cm ja päältä 5,7 cm paksu kun kalu on kovimmillaan. Normiseisokissa koko on n. 5,5 paksuimmasta kohdasta.

Ei se sentti lisää paksuudessa tee pilluun menosta mitenkään mahdottonta.

• pitkä mies

vaikka olenkin 191 pitkä niin ei kaikki kohdat silti ole kasvaneet pituuden tahdissa, lepomitta n. 4cm ja seisokissa n. 9cm enkä voi kehua että paksukaan olisi.

• kottti

ja iskussa 84cm pitää olla kottikärrit että saa kärrättyä pesulle, oikeesti 5/14 ja ihan riittävä, niin sanoo muijjakin.

• Keskivertokikkeli

Tämän palstan perusteella keskimääräinen stondis on siis jotain 19 senttiä. Just joo. Itellä löysänä jotain 9 ja kovana 13. Ja toisin kuin teidän, mun ei tartte kusettaa, koska tiedän tälläkin pärjääväni.

• Nam nam
        Keskivertokikkeli kirjoitti:

Tämän palstan perusteella keskimääräinen stondis on siis jotain 19 senttiä. Just joo. Itellä löysänä jotain 9 ja kovana 13. Ja toisin kuin teidän, mun ei tartte kusettaa, koska tiedän tälläkin pärjääväni.

Kyl toi 19cm varmaan on oikea keskiverto.

Mää tossa äsken mittailin omaa velttona, semmoisena kun se on yleensä esim uimahallissa ja muualla yleisissä saunoissa. Sain tuloksesksi 5-6cm. Tuola yleississä tiloissa kun seurailee muita miehiä on kaikilla selvästi isommat vehkeet velttona...tai sit ne kiihtyy mun seurassa :-D
        Sit kun laitoin ton oman vehkeen seisoon mitta näyttää 17cm.
        Joten mun vehje on keskimääräistä pienenpi, niin kuin tää kalluppikin kertoo.
        Tosin naiset pitää tota mun kalua keskimääräistä isonpana...naiset tietysti on vain niin fiksuja että koittaa nostaa mun itsetuntoa kun mulla sattuu oleen nin pieni..
        Kiitos teille kaikki tutut naiset, mää rakastan teitä.

• Anonyymi00147

Itselläni on n.7-9cm löysänä seisonnassa n.12-15cm ihan perus koko itseni mielestä

• Anonyymi00148

Levossa 16-17cm ja täydessä mitassa noin 22-23cm.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe