OLENKO SOPIVA

gffi

olenko sopivan mittainen lv-tammalle joka on 151cm olen 165cm pitkä ja aika hoikka.mikä on n.150cm hevosen "ihanne" mahan ympärys???

3

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mayde

Tuota..Mun mielestä oot aika sopivan kokonen : )
      Tuosta ihanne mahan ympäryksestä en oikein tiedä..
      Oma hoito heponi on myös lämmiverinen mutta ravuri, ja ihan raveissa käyvä.
      Joten maha asiassa en osaa auttaa : ( valitan

• omistan itse

Omistan itse 17 vuotiaan lämminverisen joka on noin 150 cm korkea. Itse olen reilut 170 cm pitkä ja noin 54 kg painava.
      Sain hevosen noin 10 vuotta sitten ollessani 11 vuotias ja siitä lähtien ratsastanut sillä aktiivisesti.. nykyään käyn muutaman kerran viikossa kävelemässä ilman satulaa maastossa hevosen iän ja ravimenneisyyden takia..

Mahan ympäryksestä.. hmm.. oma heppani on varsinainen tynnyri ja päässyt laitumella lihoamaan aivan mahdottoman kokoiseksi, mutta niinhän sanotaan että vatsa on hyvä kun kylkiluut tuntuvat mutta eivät näy.

Meillä ei toivoakaan siitä että kylkiluita voisi tuntea..:D

Olet siis kaikin puolin sopivan kokoinen, mutta on muistettava että ikä vaikuttaa asiaan ja siihen miten pajon tammalla voi mennä.

• Niltsu

Minusta olet ihan hyvän kokinen ratsastamaan Lv-tammalla. Tuosta "ihateesta" en oikein tiedä. OLen pahoillani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      149
      2023
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      305
      1727
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1557
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1210
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      78
      1193
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1150
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1061
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1007
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      956
    10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
      Ikävä
      45
      937
    Aihe