olenko sopivan mittainen lv-tammalle joka on 151cm olen 165cm pitkä ja aika hoikka.mikä on n.150cm hevosen "ihanne" mahan ympärys???
OLENKO SOPIVA
3
482
Vastaukset
- Mayde
Tuota..Mun mielestä oot aika sopivan kokonen : )
Tuosta ihanne mahan ympäryksestä en oikein tiedä..
Oma hoito heponi on myös lämmiverinen mutta ravuri, ja ihan raveissa käyvä.
Joten maha asiassa en osaa auttaa : ( valitan - omistan itse
Omistan itse 17 vuotiaan lämminverisen joka on noin 150 cm korkea. Itse olen reilut 170 cm pitkä ja noin 54 kg painava.
Sain hevosen noin 10 vuotta sitten ollessani 11 vuotias ja siitä lähtien ratsastanut sillä aktiivisesti.. nykyään käyn muutaman kerran viikossa kävelemässä ilman satulaa maastossa hevosen iän ja ravimenneisyyden takia..
Mahan ympäryksestä.. hmm.. oma heppani on varsinainen tynnyri ja päässyt laitumella lihoamaan aivan mahdottoman kokoiseksi, mutta niinhän sanotaan että vatsa on hyvä kun kylkiluut tuntuvat mutta eivät näy.
Meillä ei toivoakaan siitä että kylkiluita voisi tuntea..:D
Olet siis kaikin puolin sopivan kokoinen, mutta on muistettava että ikä vaikuttaa asiaan ja siihen miten pajon tammalla voi mennä. - Niltsu
Minusta olet ihan hyvän kokinen ratsastamaan Lv-tammalla. Tuosta "ihateesta" en oikein tiedä. OLen pahoillani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1703253
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541859Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471799Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591684- 771584
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411510Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811369The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201268- 1581132
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251115