useinmiten vapaiden suuntien viljelemä termi ,tempaus ennen Herramme tuloa..Minun Bipliassani lukee että,Jeesus sanoi,minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti.
Missä kohtaa Raamatussa esiintyy
5
213
Vastaukset
- 316
Hakemasi profiilisivu on pois käytöstä.
Hakemasi profiilisivu on poistettu. . - yksinkertainen???
Jeesushan on omiensa kanssa maailman loppuun asti ja tempaa heidät luokseen
taivaaseen:
1. Tess 4:16-17
"Sillä itse Herra on tuleva taivaasta..
ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin.
Sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne,
TEMMATAAN YHDESSÄ HEIDÄN KANSSAAN pilvissä Herraa vastaan,
ja niin me saamme olla aina Herran kanssa."- ymmärrä
Sinuako tuossa tarkoitetaan? Olitko sinä silloin siellä ja vielä elossa, häh?
#Saamme olla aina herran kanssa# .... etkös nyt ole herrasi kanssa ja tätä olemista siis haluat jatkaa? Toisethan jo nyt käpertyvät herransa syliin ... ainakin mielikuvituksessaan.
Sinulla on kai avaruuspuku jo hankittuna vai miten aiot selviytyä yläilmoissa?
- mathetes
Kirjoitit-
>>>MIssä kohtaa Raamatussa esiintyy useinmiten vapaiden suuntien viljelemä termi ,tempaus ennen Herramme tuloa..Minun Bipliassani lukee että,Jeesus sanoi,minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti.- tarkoittaa?
" sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne "
Jäitkö sinäkin raukka sinne, kun jeesus nousi yläilmoihin ja vielä elossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115357Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493432Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933308Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403306- 811867
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311626450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1281617Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431609Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1491296- 161169