useinmiten vapaiden suuntien viljelemä termi ,tempaus ennen Herramme tuloa..Minun Bipliassani lukee että,Jeesus sanoi,minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti.
Missä kohtaa Raamatussa esiintyy
5
211
Vastaukset
- 316
Hakemasi profiilisivu on pois käytöstä.
Hakemasi profiilisivu on poistettu. . - yksinkertainen???
Jeesushan on omiensa kanssa maailman loppuun asti ja tempaa heidät luokseen
taivaaseen:
1. Tess 4:16-17
"Sillä itse Herra on tuleva taivaasta..
ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin.
Sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne,
TEMMATAAN YHDESSÄ HEIDÄN KANSSAAN pilvissä Herraa vastaan,
ja niin me saamme olla aina Herran kanssa."- ymmärrä
Sinuako tuossa tarkoitetaan? Olitko sinä silloin siellä ja vielä elossa, häh?
#Saamme olla aina herran kanssa# .... etkös nyt ole herrasi kanssa ja tätä olemista siis haluat jatkaa? Toisethan jo nyt käpertyvät herransa syliin ... ainakin mielikuvituksessaan.
Sinulla on kai avaruuspuku jo hankittuna vai miten aiot selviytyä yläilmoissa?
- mathetes
Kirjoitit-
>>>MIssä kohtaa Raamatussa esiintyy useinmiten vapaiden suuntien viljelemä termi ,tempaus ennen Herramme tuloa..Minun Bipliassani lukee että,Jeesus sanoi,minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti.- tarkoittaa?
" sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne "
Jäitkö sinäkin raukka sinne, kun jeesus nousi yläilmoihin ja vielä elossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1242672
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4662416Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?981260Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!221084Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?141083- 45959
Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.269876Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109866Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34840Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti35812