useinmiten vapaiden suuntien viljelemä termi ,tempaus ennen Herramme tuloa..Minun Bipliassani lukee että,Jeesus sanoi,minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti.
Missä kohtaa Raamatussa esiintyy
5
216
Vastaukset
- 316
Hakemasi profiilisivu on pois käytöstä.
Hakemasi profiilisivu on poistettu. . - yksinkertainen???
Jeesushan on omiensa kanssa maailman loppuun asti ja tempaa heidät luokseen
taivaaseen:
1. Tess 4:16-17
"Sillä itse Herra on tuleva taivaasta..
ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin.
Sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne,
TEMMATAAN YHDESSÄ HEIDÄN KANSSAAN pilvissä Herraa vastaan,
ja niin me saamme olla aina Herran kanssa."- ymmärrä
Sinuako tuossa tarkoitetaan? Olitko sinä silloin siellä ja vielä elossa, häh?
#Saamme olla aina herran kanssa# .... etkös nyt ole herrasi kanssa ja tätä olemista siis haluat jatkaa? Toisethan jo nyt käpertyvät herransa syliin ... ainakin mielikuvituksessaan.
Sinulla on kai avaruuspuku jo hankittuna vai miten aiot selviytyä yläilmoissa?
- mathetes
Kirjoitit-
>>>MIssä kohtaa Raamatussa esiintyy useinmiten vapaiden suuntien viljelemä termi ,tempaus ennen Herramme tuloa..Minun Bipliassani lukee että,Jeesus sanoi,minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti.- tarkoittaa?
" sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne "
Jäitkö sinäkin raukka sinne, kun jeesus nousi yläilmoihin ja vielä elossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei91812Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181176- 891175
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51973Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli225911Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63884Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253756- 81753
- 35699
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42653