jotakin alan koulutusta,vai tulevatko he kaikki aivan pystymetsästä.Näin ainakin voisi päätellä esiintymisen tasosta.
Onko Adventtipastoreilla
3
126
Vastaukset
- tiettävästi
ole teologian tohtoreitakin. Kai ne sillon jonkinlaista koulutusta on saanu. Miten niin, aiotko pastoriksi??? Mene ammatinvalinnan ohjaajan puheille. Eihän ne yhtä kiihkolla puhu kun joku Ylivainio, mutta kyllä normaalisti asioista kiinnostunut ihminen pysyy hereillä vaikka pastori puhuu rauhallisesti ja asiallisesti.
- toisilla ei
joten kenestä puhut?
- adventisti pastori
Olen suorittanut mm. TK eli teologian kanditaatin tutkinnon Suomessa ja sen lisäksi väitellyt Ruotsissa teologian tohtoriksi (tutkijakoulutus Upsalan yliopistossa ja väitös Lundin yliopistossa eli TD eli meillä Suomessa TT). Olen toiminut kutsuttuna luennoitsijana Helsingin yliopiston käytännöllisen teologian laitoksella. Minulle on myös annettu lupa opettaa luterilaista uskontoa maamme kouluissa. Mainittujen tutkintojen lisäksi minulla on myös aiemmin suoritettuina B.A. ja M.A. -tutkinnot. Edelleen toimin adventtiseurakunnan parissa. Noin tunti sitten palasin kotiin paikallisen seurakunnan johtokunnan kokouksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262668
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562137Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.241721- 1291528
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641288- 681283
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711210- 891055
- 90979
- 128931