Käytin tätä sivurakennetta apuna:
http://www.menthal27.net/artikkelit/helpotuksia-sivuston-rakentamiseen-phpn-avulla-osa-2/
Ongelmana on nyt etten saa omassa sivustossani tyylitiedostoa auki tuolla menetelmällä.
Olen tehnyt erillisen tyylitiedoston johon viittaan samaan tapaan alku.php:ssä
Jostakin syystä sivusto vain ei tunnu ottavan huomioon mitään tyylimäärittelyitä?
Missä vika mahtaa olla?
index.php
Osa 1, alku:
alku.php
veer is tö manki
Apina
Arkisto
Tarinat
Kirjat
Musiikki
Osa 2, sisältö:
Apina
Muinaisten viikinkien lyhytkarvakissojen ja ristiretkeläisten
mukana Norjaan kulkeutuneiden pitkäkarvakissojen arvellaan olevan alkuna
norjalaiselle metsäkissarodulle. Norjalainen metsäkissa on kehittynyt
luonnollisen valinnan seurauksena Norjan ankarassa ilmastossa, jossa vain
terveimmät ja voimakkaimmat yksilöt ovat selviytyneet jatkamaan sukua.
Osa 3, loppu:
loppu.php
Sivurakenne php.llä
3
482
Vastaukset
- Jaska Perusjaska
No eihän tuossa koodissa ainakaan ole mitään, minkä edes pitäisi tuoda se tyylitiedosto mukaan.
Tee se ihan normaalisti sivun alkuun:
Tai jos jostain syystä haluat eri sivuille eri tyylitiedostot niin generoi sivun mukaan haettava tyylitiedosto sivun alkuun.- Jaska Perusjaska
Olihan tuolla sittenkin tuollainen.
Luultavasti tuo tiedosto sisältää doctypet, headit sun muut, joten lisää sinne se linkki tyylitiedostoon.
Tai jos olet jostakin kopsannut tuon pohjan, niin tarkista linkin osoite. Luultavasti hakemisto tai tiedostonimi on väärin. - toimi tää
Jaska Perusjaska kirjoitti:
Olihan tuolla sittenkin tuollainen.
Luultavasti tuo tiedosto sisältää doctypet, headit sun muut, joten lisää sinne se linkki tyylitiedostoon.
Tai jos olet jostakin kopsannut tuon pohjan, niin tarkista linkin osoite. Luultavasti hakemisto tai tiedostonimi on väärin.Joo lähti se toimimaan. Saattoi olla että tallensin tietoa eri palvelimelle ja katsoin juuri toiselta palvelimelta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797