Tekniikan Maailma 11/2009 ilmestyi tänään ja testasi autojen huollot. Mukana tällä kertaa myös PORI!
Toyota, VW, Volvo ja Ford olivat testatut merkit. Kaupungit olivat Helsinki, Kuopio, Pori ja Tampere.
Testin surkein Ford huolto on Porin Auto Oy Vesa-Matti!
AutoPalin otti myös vaisut pisteet Volvon huollosta muihin paikkakuntiin verrattuna!
Rinta-Joupin Autoliike teki TÄYRELLISTÄ työtä Toyotan huollossa, mutta Automarkku oli testin surkein volkkari-huolto.
Ei siis mairittelevaa olla porilainen, paitsi jos ajaa Toyotaa, kuten puolet porilaisista tuntuu tekevän ;)
TM testasi Porin autohuollot
22
5696
Vastaukset
- ihan
Ihan vastaa vakiintuneita käsityksiä. Toyotalla on vankka brändi suomessa kautta linjan.
Palin nyt on ollut kurasarjassa koko olemassa olonsa aikana. Samoin vesamatti.- ap.
...tämä testi poistaa nyt sellaisen "musta tuntuu" höpinän ja laittaa faktaa tiskiin autohuoltojen tasosta eri kaupungiesta.
Mielestäni tämä oli hyödyllinen testi. - joku
ap. kirjoitti:
...tämä testi poistaa nyt sellaisen "musta tuntuu" höpinän ja laittaa faktaa tiskiin autohuoltojen tasosta eri kaupungiesta.
Mielestäni tämä oli hyödyllinen testi.mulla oli porissa kolmatta kertaa auto jarru remontissa eikä saaneet vieläkään niitä kuntoon porissa ammattitaidottomia autohuoltomoita seuraavaksi vien tampereelle
- ap.
joku kirjoitti:
mulla oli porissa kolmatta kertaa auto jarru remontissa eikä saaneet vieläkään niitä kuntoon porissa ammattitaidottomia autohuoltomoita seuraavaksi vien tampereelle
Itselläni hyvät kokemukset Porin Delta-Auton huollosta. Kaikki tulee kerralla kuntoon ja palvelu pelaa!
- porin deltassa
ap. kirjoitti:
Itselläni hyvät kokemukset Porin Delta-Auton huollosta. Kaikki tulee kerralla kuntoon ja palvelu pelaa!
se homma vaan toimii
- hoh hoh hoooo
joku kirjoitti:
mulla oli porissa kolmatta kertaa auto jarru remontissa eikä saaneet vieläkään niitä kuntoon porissa ammattitaidottomia autohuoltomoita seuraavaksi vien tampereelle
vieläkin hengissä ja kitisemässä jarruja autoonsa.
- asiakas_
Rinta-Joupilla on pari kertaa tullut käytettyä BMW ja hyvin on huolto toiminut. Ottaneet juuri silloin huoltoon kun luvattu ja luovutettu ajallaan. Työnlaatukin erinomaista.
- tämäkin taas
Tulipa poikettua AutoPalinin varaosamyynnis ja ei kait tota surkeempaa palvelua mistään saa. 5-6 asiakaspalvelupistettä, mutta vain yksi henkilö paikalla, joka ei merkistäni perustanut vaan ohjasi sermin taakse. Täällä ollut henkilö oli niin kiireinen ettei hän ehtinyt kertomaan yhdestä osasta vaan ohjasi taas varaosatiskil...
Kaupat jäi siis tekemättä ja osa tuli tilattua suoraan ruotsista, että näin täällä Porissa... Välttäkää siis rahojen viemistä AutoPaliniille!!!!!- Mäsä Tulppa
Olen vakavissani harkinnut jopa vaihtaa automerkkiä, jottei tarvitsisi asioida siinä puljussa enään koskaan!
- miki-66
Mäsä Tulppa kirjoitti:
Olen vakavissani harkinnut jopa vaihtaa automerkkiä, jottei tarvitsisi asioida siinä puljussa enään koskaan!
Palinin automyyjätkin ovat ylimielisiä! Auto pitäisi ostaa ilman koeajoa. Tupakka kyllä maistuu!
- asiakas maksaa
varaosa tiskillä ehkä yksi asiansa osaava. Mutta ei auta ku muut kärpät muuttaa hintoja heti ku kerkee. Esim. varatun huollon hinta nousi heti ku myyjä vaihtu. Ja asiakas on aina väärässä tässä puljussa. Huollon jälkeen ilmeni vikoja joita ei tod. ollu ennen huoltoa. Onnex löytyy muitaki korjaamoita ,mut seuraavax vaihtuu merkki. Tästä kunnia auto-Palinille...
- delta-club suomi
asiakas maksaa kirjoitti:
varaosa tiskillä ehkä yksi asiansa osaava. Mutta ei auta ku muut kärpät muuttaa hintoja heti ku kerkee. Esim. varatun huollon hinta nousi heti ku myyjä vaihtu. Ja asiakas on aina väärässä tässä puljussa. Huollon jälkeen ilmeni vikoja joita ei tod. ollu ennen huoltoa. Onnex löytyy muitaki korjaamoita ,mut seuraavax vaihtuu merkki. Tästä kunnia auto-Palinille...
delta rules
- Palvelukeskus
asiakas maksaa kirjoitti:
Palin on uskomattomin paikka missä saa "palvelua".Vaihdoin aikoinaan kaksi Volvoa pois juuri onnettoman huollon vuoksi,Volvot olin tietenkin ostanut muualta sillä Palinin automyyjät olivat ylimielisiä ja tuli tunne etteivät he ota "todesta"kahden uuden Volvon V70 ja S80 ostoaikeitani.Nyt minä onneton ostin 1,5 vuotta sitten Opelin,tietenkin muuaalta ja sama surkea palvelu jatkuu huolto ja takuuasioissa joita tuntuu riittävän.Huono palvelu alkaa siitä että täytyy varata 2-3päivää aikaa soitella noin 5-6kertaa päivässä ja jos oikein hyvä tuuri käy saa jonkun "palvelukeskuksesta"kiinni.On muuten osuva nimi heillä.Tähän mennessä olen käyttänyt autoa huollossa 11kertaa johtuen siitä että asioita ei saada kerralla kuntoon, oikea määrä olisi 2kertaa sillä autolla on ajettu alle 40,000km.Mielestäni suurin syy on esimiehissä sillä he "luovat joukkueen"mutta jos otetaan töihin asennevammaisia työntekijöitä on mahdotonta saada joukkuetta pélaamaan yhteen.Toinen syy "iso firma"jossa kuvitellaan että asiakas on heitä varten ja asenne että asiakas häiritsee heidän päivärutiinejaan.Onneksi on kaksi muutakin autoa Toyota ja Mersu joiden merkkihuolto pelaa Rinta-Joupilla loistavasti ja Mersunkin merkkihuolto hyvin.Opeli menee nyt vaihtoon ja jatkossa en osta mitään automerkkiä joita huolletaan Palinilla.
- ville vallaton
varmasti pitää paikkansa tuo rintajoupin huollon toiminta , mutta toisesta toyota liikkeestä ei voi puhua edes samana päivänä .
tuudittautuivat aikoinaan monopoliasemaansa , ja tekivät mitä ja miten lystäsivät .
rinta-jouppi tuli lottovoitoksi porilaisille toyota-asiakkaille !!!!!- Paras autokorjaamo
On Tiljanderin Kake, Lestikadulla Karjarannassa. Ei ole hienoudella eikä kalliilla tietokoneilla pilattu. Onnistuu kaikki merkit ja kaikki korityöt. Yli 20 vuotta olin asiakkaana mutta sitten menin ite niin huonoon kuntoon ettei edes Tillu enää osannut korjata.
- mikä väite
Paras autokorjaamo kirjoitti:
On Tiljanderin Kake, Lestikadulla Karjarannassa. Ei ole hienoudella eikä kalliilla tietokoneilla pilattu. Onnistuu kaikki merkit ja kaikki korityöt. Yli 20 vuotta olin asiakkaana mutta sitten menin ite niin huonoon kuntoon ettei edes Tillu enää osannut korjata.
nyt on kuitenkin vuosituhat vaihtunut.
- kilinkolin mäkrei
Paras autokorjaamo kirjoitti:
osaa... vaan jos sattuu auto leviimään ei takuu välttämättä olekaan voimassa :) HUPS
- Autoilijatar
Palinin korjaamo näköjään ei ole 7 vuodessa muuttunut mihinkään ainakaan parempaan suuntaan, autonkorjaajat ylimielistä porukkaa ja asiakas on räsymatto.
- 56565
Palinin huoltoa ei kyllä kenellekään voi suositella.
- Tuonoinni
Vesamatissa istuu huollon tiskillä nyrpeitä kavereita. Ei tervehditä, kun lähestyt tiskiä. Kun ehdit sanoa puoli sanaa, niin murjaistaan, että jono on kahvihuoneessa. Toinen juttu on, että eletään vuotta 2017 ja liikkeen mainostamaa sähköpostiosoitetta [email protected] ei lue kukaan. Sama koskee yhteydenottolomaketta.
- Palliini
Näköjään vuodet kuluu ja sama meno jatkuu...
- KalliskalliimpiPalin
Joo tota. Ihan ei mene kuin Strömsöössä vastuunkanto Palinilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058