haittaako miehiä noin yleisesti, jos nainen on nuorempi ja kokemattomampi? jos toinen on tyyliin tottunut harrastamaan seksiä aika vapautuneesti ilman seurustelua ja toinen on ehkä kaksi kertaa koko elämänsä aikana tähän asti? onko tää nyt miehelle ns. huono valinta alkaa kattella tällästä naista? pitäiskö vaan sanoo suoraan vai mitä? en haluis, että toinen luulee, että ei kiinnosta, vaikka olisin vaan ujo tai hämmentynyt. :/
nuorempi ja kokematon?
7
914
Vastaukset
- hhmm...
En voi puhua miesten puolesta, mutta naisena voin sanoa, että olen tätä asiaa useasti miehiltä kysynyt, ja vastaus on aina ollut se, että kokemattomampi nainen on aina parempi. En sitten tarkkaan tiedä mistä se johtuu, mutta niin se näyttää olevan. Kerro siis ihmeessä olevasi melko kokematon, varmasti saa miehen kiihottumaan entistä enemmän, kun alkaa miettiä, mitä kaikkea voisikaan opettaa sinulle ;)
- kurre^
Kyllähän se niin tuntuu olevan, että jostain syystä miehet tykkäävät jos nainen on kokemattomampi. Itse kun olen maininnut joillekin miespuolisille tutuille olevani vieläkin neitsyt niin kummasti on alkanut satelemaan avustamisehdotuksia tähän "ongelmaan." ;)
- jotenkin mä näen
kurre^ kirjoitti:
Kyllähän se niin tuntuu olevan, että jostain syystä miehet tykkäävät jos nainen on kokemattomampi. Itse kun olen maininnut joillekin miespuolisille tutuille olevani vieläkin neitsyt niin kummasti on alkanut satelemaan avustamisehdotuksia tähän "ongelmaan." ;)
likaisena asiana noi jakorasiat. kun taas kokemattomuus on puhtautta,ei tarvi pelätä
et saa herpeksen,sekin näkyy olevan aika yleistä. se on helppo lähtee antaan suuseksiä ku tietää et ei tuu tauteja. en ymmärrä miksei naiset ajattele samoin miehistä, vaan oikeen vältellään terveitä kokemattomia miehiä, outoa. - ap..
jotenkin mä näen kirjoitti:
likaisena asiana noi jakorasiat. kun taas kokemattomuus on puhtautta,ei tarvi pelätä
et saa herpeksen,sekin näkyy olevan aika yleistä. se on helppo lähtee antaan suuseksiä ku tietää et ei tuu tauteja. en ymmärrä miksei naiset ajattele samoin miehistä, vaan oikeen vältellään terveitä kokemattomia miehiä, outoa.Toivottavasti asia on sitten noin. :) Vaan just jännittää, että jos teen kaiken väärin tai kun ne entisetkin kerrat on olleet aikamoista säätöä. Haluisin olla hyvä tai no, en tiiä miten se "hyvyys" mitattais edes, mutta ois se nyt kiva edes saada se sisään tai jtn. Syvä huokaus.
- näytä että tykkäät
ap.. kirjoitti:
Toivottavasti asia on sitten noin. :) Vaan just jännittää, että jos teen kaiken väärin tai kun ne entisetkin kerrat on olleet aikamoista säätöä. Haluisin olla hyvä tai no, en tiiä miten se "hyvyys" mitattais edes, mutta ois se nyt kiva edes saada se sisään tai jtn. Syvä huokaus.
Olet jo hyvän matkaa "hyvän" puolella jos näytät, että seksi tuntuu hyvältä ja tunnet miehen haluttavaksi. Elikkä kourit rohkeasti pakaroita ja vedät häntä itseäsi vasten ja liikutat lantiotasi, etkä vaan makaa paikallasi odottaen että ikävä velvollisuus tulee täytettyä.
- jotenkin mä näen
ap.. kirjoitti:
Toivottavasti asia on sitten noin. :) Vaan just jännittää, että jos teen kaiken väärin tai kun ne entisetkin kerrat on olleet aikamoista säätöä. Haluisin olla hyvä tai no, en tiiä miten se "hyvyys" mitattais edes, mutta ois se nyt kiva edes saada se sisään tai jtn. Syvä huokaus.
et se seksi ei voi loppujen lopuks olla mikään suoritus,et sä edes voisit tehdä mitään väärin, et sun täytyy vaan oikeestaan keskittyy siihen omaan nautintoos , ku me miehethän otetaan oma nautintomme, sitä ei estä oikeen mikään. tottahan sitten se kun sä olet päällä niin vaatii jonkin moista tekniikkaa mut eiköhän se aika nopeesti löydy ja aina voi vaihtaa asentoa. Kylläkai se on se rentoutuminen se kaikkein vaikein osuus tossakin hommassa, jos on just uus komppani ja tolleen, et näin mä näkisin.
Musta tuntuu et mä olen lukenu sun tekstiä ennenkin, saitko sä seuraa sillon aiemmin ja homman hoidettua? - ap..
jotenkin mä näen kirjoitti:
et se seksi ei voi loppujen lopuks olla mikään suoritus,et sä edes voisit tehdä mitään väärin, et sun täytyy vaan oikeestaan keskittyy siihen omaan nautintoos , ku me miehethän otetaan oma nautintomme, sitä ei estä oikeen mikään. tottahan sitten se kun sä olet päällä niin vaatii jonkin moista tekniikkaa mut eiköhän se aika nopeesti löydy ja aina voi vaihtaa asentoa. Kylläkai se on se rentoutuminen se kaikkein vaikein osuus tossakin hommassa, jos on just uus komppani ja tolleen, et näin mä näkisin.
Musta tuntuu et mä olen lukenu sun tekstiä ennenkin, saitko sä seuraa sillon aiemmin ja homman hoidettua?En oo tänne palstalle kyllä ennen kirjoittanu, paitsi jtn vanhoja juttuja.. :D heh, mutta joo. Rentoutuminen on varmaan se vaikein varsinkin jos sattuu hiukan tai jos on jtn muita käytännön probleemia. Itse yhdyntä ei oo koskaan mulla sillei ollut mitään nautintoa - ei kyllä mitään pahaa kipua tai muutakaan, mutta lähinnä "ahaa, se on sisällä, ai tältä se tuntuu.." ehkä se tästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271994
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011752Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831581Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611424Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331122- 1091063
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511043Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983