ongelmaa ettei pääse kirjautumaan verkkopankkiin sisään??? tunnukset ja salasana pitäis omien lappujen mukaan täsmätä mutta en pääsee kirjautumaan sisään kävin kaikki tunnukset lapusta läpi enkä päässy siltikään sinne kirjautumaan prkl,ja enkä ole voinu käyttää kaikkia ku salasana lappu on viikon vanha.vielä viikonloppuna pääsin sinne mutta en enää
nordea verkkopankki
2
848
Vastaukset
- viiva.
olisiko sinulla jäänyt yliviivaamatta tunnuslukuja,
sillä jos yrität kovin vanhaa, se ei edes ilmoita enää mikä olisi oikea numero.
kerran minäkin epäilin sitä ja laitoin 5 numeroa eteenpäin, ennen kuin ilmoitti mikä se oikea numero on.
toiseksi, jokaisessa pankissa on turvasysteemit,
jos kirjoitat väärän, 2-3 kerran jälkeen aika uudelle yritykselle pitenee,
muutamissa pankeissa menee tunteihin, jonka ajaksi pitää yhteys sulkea, yhdessä pankissa, 3 väärän jälkeen voit yrittää vasta 24 tunnin kuluttu uudelleen,
eikä sitä mitenkään ilmoiteta sivuilla, tietoturvasyistä.
jos ongelmasi jatkuu,
kirjoita ensin lukusi ja numerosi kirjoitusohjelmaan ja kopio siitä huolellisesti, tai Googlen hakuruutuun, tms,
sillä usein kannattaa yhden väärän näppäilyn jälkeen olla jo todella tarkkana
VIELÄKIN on mahdollisuuksia,
onko sinulle tullut uudet avaimet ?
Uudet astuvat voimaan heti kun ensimmäisen kerran käytät, tai toiseksi kun uudet tulevat, ilmoitetaan siinä vanhojen vanhenemisaika.
Eli katso myös netissä, onko käytössäsi oikea ruudukko, kai sellainen RUUDUKON SARJANUMERO ilmoitetaan, yhden virheyrityksen jälkeen.
(en nyt muista, kun on yli 10 nettipankkia)
Jos oikein paljon kokeilet, kyllä kaikki suljetaan eikä ainakaan siitä mitään ilmoiteta,
mutta kyllä pankki rekisteröi IP:osoitteet, koneen numerot ja kelonajat yms.
kuten se tekee aina normaalikirjautumisissakin.- ne tunnusluvut
on jääny yliviivaamatta,no ei auta ku kokeilla vaan jospa tärppäis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275