siis tälläinen yksinkertainen kysymys? lisäkysymys että uskovatko hellarit radiohiilimittausminetelmään? siis siihen että sen avulla voidaan tieteellisesti mitata kuinka vanha jokin juttu todellisuudessa on. kun on aina välillä kuullut että tälläiset mittaukset eivät voi pitää paikansa. niiden mukaan kun maapallo ja elämä sen päällä on huomattavasti vanhempaa kuin se 6000 vuotta, jonka nuoren maan kreotisnistit ilmoittavat maapallon iäksi.
onko 1 + 1 = 2?
5
136
Vastaukset
- hellari83
kukaan, joka täysin uskoo Raamatun sanaan, oli sitten helluntailainen tai ei, niin ei usko radiohiilimittausjärjestelmän paikkansapitävyyteen.
Raamatun mukaan Jumalan yksi päivä, on suurin piirtein tuhat vuotta meidän aikaa, jos ajateltaisiin, että maailman luominen olisi Jumalan 7 päivää, olisi se meidän aikana vähän yli 7 000 vuotta. Siihen sitten lisäksi kun pyrittäis laskemaan Raamatussa mainitut vuosina... tulisi vielä muutama tuhat vuotta lisää. Jos Jeesuksen tulemiseen meni 2 000 vuotta siitä kun Jumala antoi lupauksensa tulevasta messiaasta, ja Jeesuksen kuolemasta on n. 2 000 vuotta,
niin tulisi 11 000 vuotta.
Itse ajattelisin että maapallomme ei ole iältään kuin n. 12 000 vuotta, mikä sekin on mielestäni jo paljon.- J.Edgar
tulevansa saman, tai viimeistään seuraavan sukupolven aikana kuolemastaan. Siis 40-70 vuoden kuluttua.
Nyt tiedetään, että Jeesuksen ennustus oli valetta. Se on jo heittänyt 2000 v ja lisää tulee joka vuosi.
Uskovien on pakko keksiä aina uusia selityksiä sitä mukaa, kun Jeesuksen ennustus heittää.
Ennustan, ettei Jeesus ole tullut vielä vuonna 3000:kaan, jos ihmiskunta silloin on vielä hengissä. J.Edgar kirjoitti:
tulevansa saman, tai viimeistään seuraavan sukupolven aikana kuolemastaan. Siis 40-70 vuoden kuluttua.
Nyt tiedetään, että Jeesuksen ennustus oli valetta. Se on jo heittänyt 2000 v ja lisää tulee joka vuosi.
Uskovien on pakko keksiä aina uusia selityksiä sitä mukaa, kun Jeesuksen ennustus heittää.
Ennustan, ettei Jeesus ole tullut vielä vuonna 3000:kaan, jos ihmiskunta silloin on vielä hengissä.tulee,...on merkit ilmassa...js selityksiä ei tarvitse keksiä..Raamattu riittää.
- 1p= 1000v
Jos me uskovat haluamme nähdä,
että yksi Jumalan päivä vastaisi
tuhatta vuotta ihmisen elämässä,
Niin silloinhan maapallon ikä voisi
olla jopa 255milj. vuotta, eikä olisi
ristiriidassa omien sepustustemme
kanssa, eikö vain.- 1+1
on 2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823510
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)803216Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683052On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702720Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442212- 651802
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,261751- 351725
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601648