jos luet tämän.anna minulle aikaa,mutta luulen,että löysin idean juonen.ja jos ei ,niin toimikoon tämä niinkuin lämmin rutistus ystävälle.k.
purr@
18
1000
Vastaukset
- purr@
Ystäväni....sanoi minulle hetkenä jolloin "valoa ei näkynyt" sanat nämä:
"Aika on paras ystäväsi"
Rutistus sinulle :) *jatkaa hymyilen kulkuaan polullaan ja pitää tiukasti kiinni punaisesta villalangastaan*...- ...langan päästä kiinni..
itse asiassa en saanut ennemmin yhteyttä,kuin nyt.kun on tapahtunut muutoksia elämässäni,ja ne ottaa oman aikansa.hyvä kun vaivauduit vastaamaan.taas vois kirjoitella ihan normaalisti.tai normaalia paremmin.sinä jatkat polkuasi,kop,kop,kop,kip.mutta jos kavion lyö,ei se satu.itsekin tiedät sen ,ja ei se sinuun sattunut,minuun toki.ja miksi en voisi vaellella kanssasi vähän matkaa näitä polkuja,miksi nyt minut hylkäisit,pikku kukkani.mutta
virta venhettä vie
mihin päättyvi tie
ei tiedä sitä ihmisistä kenkään
meri,taivas ja maa
kaikki,kaikk' katoaa
kuinka säilyis' sielu ihmisenkään
mutt' unessa niin armas
on ajatella noin
viell' kerran kevät saapuu
ja koittaa uusi koi
ja huomen tuulet tuntureilta henkää
vaikka valhetta lie
virta venhettä vie
mä luulen kerran maailma herää
susi lammast'ei syö
veli veljeä lyö
eikä tiesi tahdo tapparan terää
mutt' kaikki kauniit aatteet
mi täällä aatellaan
ne silloin täyttyy töiksi
ja peittävät maan
siis ihanteita ihminen kerää
virta venhettä vie
vaiko valhetta lie?
se oli suomen runoeliittiä,eli eino leino.
vai oliko se sinulle vain valhetta?
vieläkö se sinun vanha osoite toimii?
lue tämä jo tänään ja vastaa ,koska ,kuinka .
sinun k. - purr@......
...langan päästä kiinni.. kirjoitti:
itse asiassa en saanut ennemmin yhteyttä,kuin nyt.kun on tapahtunut muutoksia elämässäni,ja ne ottaa oman aikansa.hyvä kun vaivauduit vastaamaan.taas vois kirjoitella ihan normaalisti.tai normaalia paremmin.sinä jatkat polkuasi,kop,kop,kop,kip.mutta jos kavion lyö,ei se satu.itsekin tiedät sen ,ja ei se sinuun sattunut,minuun toki.ja miksi en voisi vaellella kanssasi vähän matkaa näitä polkuja,miksi nyt minut hylkäisit,pikku kukkani.mutta
virta venhettä vie
mihin päättyvi tie
ei tiedä sitä ihmisistä kenkään
meri,taivas ja maa
kaikki,kaikk' katoaa
kuinka säilyis' sielu ihmisenkään
mutt' unessa niin armas
on ajatella noin
viell' kerran kevät saapuu
ja koittaa uusi koi
ja huomen tuulet tuntureilta henkää
vaikka valhetta lie
virta venhettä vie
mä luulen kerran maailma herää
susi lammast'ei syö
veli veljeä lyö
eikä tiesi tahdo tapparan terää
mutt' kaikki kauniit aatteet
mi täällä aatellaan
ne silloin täyttyy töiksi
ja peittävät maan
siis ihanteita ihminen kerää
virta venhettä vie
vaiko valhetta lie?
se oli suomen runoeliittiä,eli eino leino.
vai oliko se sinulle vain valhetta?
vieläkö se sinun vanha osoite toimii?
lue tämä jo tänään ja vastaa ,koska ,kuinka .
sinun k.Sanaton....minäkö? Eikait! ;)
Mutta niin sanaton olen...polkuani taivallan ja taakseni vilkuilen; mihin meni lankani sotkija?
Elämä tuo ja elämä vie; leikkiä tuo pikkuherraelämän, julmaakin välillä....mutta hetkeäkään en halua menettää, kun niin lyhyt on tämä elämämme kuitenkin....yhtäkään risteystä en halua sokeana ohittaa, enkä yhtäkään ystävää menettää. Siispä siihen vanhaan tuttuun kehräävään osoitteeseen meili kulkee, mutta suomeksi suotavaa olisi kirjoittaa ;)
"Tänään" en enää lukenut, mutta tänään luen: Aika on suhteellista ja kuitenkin aika on aina olemassa. Olisiko tuo sitten totta: ~Aika on kultaa~... - minäkin
purr@...... kirjoitti:
Sanaton....minäkö? Eikait! ;)
Mutta niin sanaton olen...polkuani taivallan ja taakseni vilkuilen; mihin meni lankani sotkija?
Elämä tuo ja elämä vie; leikkiä tuo pikkuherraelämän, julmaakin välillä....mutta hetkeäkään en halua menettää, kun niin lyhyt on tämä elämämme kuitenkin....yhtäkään risteystä en halua sokeana ohittaa, enkä yhtäkään ystävää menettää. Siispä siihen vanhaan tuttuun kehräävään osoitteeseen meili kulkee, mutta suomeksi suotavaa olisi kirjoittaa ;)
"Tänään" en enää lukenut, mutta tänään luen: Aika on suhteellista ja kuitenkin aika on aina olemassa. Olisiko tuo sitten totta: ~Aika on kultaa~...Minä kerran sotkin lankojasi, haluaisin kyllä pitää päästä kiinni ja tutustua kerään paremmin.
Tulipa tässä mieleeni, mitä muutahan olen mahtanut sekoittaa..
Aiempiin kirjoituksiin vastaisin ettei valhetta puoleltani.
Pyörällä päästäni nyt olen, en tiedä minnepäin pitäisi matkata. - purr@
minäkin kirjoitti:
Minä kerran sotkin lankojasi, haluaisin kyllä pitää päästä kiinni ja tutustua kerään paremmin.
Tulipa tässä mieleeni, mitä muutahan olen mahtanut sekoittaa..
Aiempiin kirjoituksiin vastaisin ettei valhetta puoleltani.
Pyörällä päästäni nyt olen, en tiedä minnepäin pitäisi matkata.Ystäväni; sinä olit sotkun suorittaja, mutta älä ota pikkuherraelämän kujeita omaksi syyksesi....siihen ei ole syytä ;)
Vinkki: tee siihen lankaan sellainen lenkki ja pujota kätesi lenkkiin.....yritän kulkea hitaasti niin pystyt seuraamaan siellä langan toisessa päässä: vaikka maasto onkin tällä hetkellä aika kivistä ;)
Ai niin....meinas unohtua....valheilla kun ei näillä poluluilla pääse muuta kuin eksymään: näin olen oppinut; joten tämä asia on varmaan kirkkaan selkeää meillä molemmilla :)
Rauhallisesti eteenpäin.....;)) - seuraan
purr@ kirjoitti:
Ystäväni; sinä olit sotkun suorittaja, mutta älä ota pikkuherraelämän kujeita omaksi syyksesi....siihen ei ole syytä ;)
Vinkki: tee siihen lankaan sellainen lenkki ja pujota kätesi lenkkiin.....yritän kulkea hitaasti niin pystyt seuraamaan siellä langan toisessa päässä: vaikka maasto onkin tällä hetkellä aika kivistä ;)
Ai niin....meinas unohtua....valheilla kun ei näillä poluluilla pääse muuta kuin eksymään: näin olen oppinut; joten tämä asia on varmaan kirkkaan selkeää meillä molemmilla :)
Rauhallisesti eteenpäin.....;))Kiitos sinulle neuvosta. Tein pyytämäsi lenkin johon pujotin käteni. Seuraan kulkuasi hitaasti, varoen kivistä maastoa, kulje itsekkin varoen. :)
En halua valheitten takia joutua harhaan, näin pääsee tiemme jatkumaan, rauhallisesti eteenpäin..
Tein pienen tarkistuskierroksen ulkona, tietämme valaistaan - kuutamo valaisi tähtimeren seasta. Silmiä häikäisevää, revontulet liikehtivät lohikäärmeen muodossa pitkänä pyrstö kaarella, sattuikin :)) - Kulkeva ohjaaja....
seuraan kirjoitti:
Kiitos sinulle neuvosta. Tein pyytämäsi lenkin johon pujotin käteni. Seuraan kulkuasi hitaasti, varoen kivistä maastoa, kulje itsekkin varoen. :)
En halua valheitten takia joutua harhaan, näin pääsee tiemme jatkumaan, rauhallisesti eteenpäin..
Tein pienen tarkistuskierroksen ulkona, tietämme valaistaan - kuutamo valaisi tähtimeren seasta. Silmiä häikäisevää, revontulet liikehtivät lohikäärmeen muodossa pitkänä pyrstö kaarella, sattuikin :))Älähän liikaa seuraa ohjaustani,
taidan olla itsekkin ohjauksessa ;)
Mutta hauskempaa on taivaltaminen,
kun ei yksikseen tarvitse jutella,
joten matkaseura on aina paikallaan.
Näkyy lohikäärme tännekkin, joten
emme kaukana ole toisistamme :)
Mutta tarkennus sanoihisi: "sattuikin"?
Sivalsiko tulensyöksijä vai oliko vain
loiste niin voimakas.... - sieluuni
Kulkeva ohjaaja.... kirjoitti:
Älähän liikaa seuraa ohjaustani,
taidan olla itsekkin ohjauksessa ;)
Mutta hauskempaa on taivaltaminen,
kun ei yksikseen tarvitse jutella,
joten matkaseura on aina paikallaan.
Näkyy lohikäärme tännekkin, joten
emme kaukana ole toisistamme :)
Mutta tarkennus sanoihisi: "sattuikin"?
Sivalsiko tulensyöksijä vai oliko vain
loiste niin voimakas....Naurattaa, enpä aatellut noin tarkkaan mitä kaikkea tosta voi ymmärtää. Niin, omat ajatukseni minulla on, en kuitenkaan ole niissä liikaa kiinni. Kasvun paikka, mielessä, on hyvä pitää avoinna.
Huikaiseva oli näky, loiste voimakas - ja se liikehtiminen, ei malttanut pysyä paikoillaan..
Kyllä, sattuikin, sieluuni. Revontulten muoto toi heti ensimmäiseksi mieleeni lohikäärmeen, tuntui niin tutulta, viestiketjusta, tätä sattumaa lähinnä ajattelin.
Menen kyllä illallakin katsomaan onko näky yhtä vaikuttava. Tule sinäkin, saman tähtitaivaan alle. Ehkä näämme tähdenlennon, laittaisin toiveen katseeni kiertäessä taivaanrantaa, itse turvallisesti maankamaralla seisten.
Pysäytä autosi ja ihaile sinäkin seisaaltasi taivaan kauneutta jos satut olemaan matkalla.
Saat samalla raikkaan ulkoilman tuulahduksen minulta, virkistän mieltäsi, väsyneitä silmiäsi.:)
Lämmittää kuulla että olet noin lähellä. :) - sattui
sieluuni kirjoitti:
Naurattaa, enpä aatellut noin tarkkaan mitä kaikkea tosta voi ymmärtää. Niin, omat ajatukseni minulla on, en kuitenkaan ole niissä liikaa kiinni. Kasvun paikka, mielessä, on hyvä pitää avoinna.
Huikaiseva oli näky, loiste voimakas - ja se liikehtiminen, ei malttanut pysyä paikoillaan..
Kyllä, sattuikin, sieluuni. Revontulten muoto toi heti ensimmäiseksi mieleeni lohikäärmeen, tuntui niin tutulta, viestiketjusta, tätä sattumaa lähinnä ajattelin.
Menen kyllä illallakin katsomaan onko näky yhtä vaikuttava. Tule sinäkin, saman tähtitaivaan alle. Ehkä näämme tähdenlennon, laittaisin toiveen katseeni kiertäessä taivaanrantaa, itse turvallisesti maankamaralla seisten.
Pysäytä autosi ja ihaile sinäkin seisaaltasi taivaan kauneutta jos satut olemaan matkalla.
Saat samalla raikkaan ulkoilman tuulahduksen minulta, virkistän mieltäsi, väsyneitä silmiäsi.:)
Lämmittää kuulla että olet noin lähellä. :)Minä pieni tulihevonen katselen taivasta ja ajattelen: mikäs nyt pikkuherraelämää jaksaa "kujeiluttaa", oikein kaksi kappalein antaa.....matkaseuraa kulkijalleen.
Onko niin, että kun aikansa pyytää niin sitten sitä myös joskus saa....tätä jään miettimään ja taivasta ihailen.
Suomennosta äskeiseen en edes vilauta ;) jätän rivien välin täyttämättä ja pähkinän tämän tähän. - otan vastaan
sattui kirjoitti:
Minä pieni tulihevonen katselen taivasta ja ajattelen: mikäs nyt pikkuherraelämää jaksaa "kujeiluttaa", oikein kaksi kappalein antaa.....matkaseuraa kulkijalleen.
Onko niin, että kun aikansa pyytää niin sitten sitä myös joskus saa....tätä jään miettimään ja taivasta ihailen.
Suomennosta äskeiseen en edes vilauta ;) jätän rivien välin täyttämättä ja pähkinän tämän tähän.Ympäröivä kauneus kannattaa huomioida ja antaa vaikuttaa sen itsessään. Se ei maksa mitään, se on aistittavissa jos sille osaa avata silmänsä...
Kuules, ehkä olin eilen energisempi, aatoksissani halusin sinun huomaavan minut, loistin taivaalla, kärsimättömänä.
Aioin tutkailla tänä iltanakin taivasta. Päivä on ollut lauhkea, illalla paljon sumua, tähtitaivas näkyy, revontulet ovat nukkumassa, kuljeskele tarkkaavaisesti tielläsi.
Näin on, ajattelen. Kiitos pähkinästä, olen pähkinän ystävä, usein niitä pureskelen. :) - ..."purtavaksi"
otan vastaan kirjoitti:
Ympäröivä kauneus kannattaa huomioida ja antaa vaikuttaa sen itsessään. Se ei maksa mitään, se on aistittavissa jos sille osaa avata silmänsä...
Kuules, ehkä olin eilen energisempi, aatoksissani halusin sinun huomaavan minut, loistin taivaalla, kärsimättömänä.
Aioin tutkailla tänä iltanakin taivasta. Päivä on ollut lauhkea, illalla paljon sumua, tähtitaivas näkyy, revontulet ovat nukkumassa, kuljeskele tarkkaavaisesti tielläsi.
Näin on, ajattelen. Kiitos pähkinästä, olen pähkinän ystävä, usein niitä pureskelen. :)"Hampaita varo" ;)...ettei väin pähkinäni liian kova purtavaksi? Energiaa toisaalta siitä saisit; että myös taivaalle kipuaisit ja valaista tieni voisit.
- energia
..."purtavaksi" kirjoitti:
"Hampaita varo" ;)...ettei väin pähkinäni liian kova purtavaksi? Energiaa toisaalta siitä saisit; että myös taivaalle kipuaisit ja valaista tieni voisit.
Totta, varoa pitää. Rusinoiden kanssa maukkaita:) ja sitä energiaakin niistä saa. Hymyni lähetän.
- ja ....
energia kirjoitti:
Totta, varoa pitää. Rusinoiden kanssa maukkaita:) ja sitä energiaakin niistä saa. Hymyni lähetän.
Ja suklaata myös! ;)
- ajatuksin
ja .... kirjoitti:
Ja suklaata myös! ;)
Kiitos sinulle, mielelläni.
Minulla täällä tilintekoa mielessäni, viinilasin ääressä. - tilintekoa....
ajatuksin kirjoitti:
Kiitos sinulle, mielelläni.
Minulla täällä tilintekoa mielessäni, viinilasin ääressä.Hmmm....tilintekoa.....kissankarvani pystyyn nousivat ;) Mistähän lienee kysymys?
- silitän turkkiasi
tilintekoa.... kirjoitti:
Hmmm....tilintekoa.....kissankarvani pystyyn nousivat ;) Mistähän lienee kysymys?
tirsk ja pyrsk, ei mitään vakavaa. Huomasin yhteyden viini ja tilinteko kirjaimellisesti, ajattele tilejä, hih vieläkin.
Joskus sitä ajattelee syvällisesti asioita, elämäänsä...:) - purr....
silitän turkkiasi kirjoitti:
tirsk ja pyrsk, ei mitään vakavaa. Huomasin yhteyden viini ja tilinteko kirjaimellisesti, ajattele tilejä, hih vieläkin.
Joskus sitä ajattelee syvällisesti asioita, elämäänsä...:)Ei mitään vakavaa vakavampaa, ehei :)Ja vieläkin vain tilejäni ajattelen: mihinkäs minä niistä. Mutta....ja iso mutta onkin! Ei mitään joskus vaan aina, ajatukseni elämästä, ovat syvältä niin syvältä....ettei ihan Kiinasta olisi ;)
- minäkin
purr.... kirjoitti:
Ei mitään vakavaa vakavampaa, ehei :)Ja vieläkin vain tilejäni ajattelen: mihinkäs minä niistä. Mutta....ja iso mutta onkin! Ei mitään joskus vaan aina, ajatukseni elämästä, ovat syvältä niin syvältä....ettei ihan Kiinasta olisi ;)
Houkutteleva kehräys, miten olisikaan..
täällä arkisia asioita pohdittu, suunniteltu, tytyleiden kanssa. minäkin nukahtaisin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107171Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541126Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411061Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009