MB hylkäsi Tapio Berschewskyn "Vapaahkon kulttuurin puolesta" -kolumnin päätoimittajan toimesta.
Muistakaa kertoa asiakaspalautteessa tämä syy tilauksen lakkauttamiseen. Jo pari sataa tilauksen lopettajaa, jotka kertovat tämän syyksi voi saada firman miettimään näkökulmaansa.
MikroBitti -lehti boikottiin!
peru tilauksesi
4
447
Vastaukset
- Toisessa ketjussa
Tuolla toisessa ketjussa on luettavissa tuo kirjoitus, ja täytyy sanoa, että harvoin saa lukea semmoista soopaa.
Oma tilaukseni olisi loppunut siihen paikkaan, jos MB olisi sen julkaissut.
Onneksi MB:n päätoimittajalla on vielä järki tallella, eikä salli lehdessä julkaistavan kaikkea p*****kaa.- petterii1
mun mielestä sieltä löytyy hyviä arvosteluita :) tilasen sen juuri täältä: http://www.lehtitilauksia.fi/mikrobitti/
- Anonyymi
PASKA LEHTI JA SATU JUTTUJA!
💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
- asffg
"Eikö voitaisi kaikki warettaa yhdessä?"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706804
- 594572
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323768- 633081
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271646- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431187