Onko kellään faktatietoa siitä, käykö visa electron R-kioskilla? En ole löytänyt tätä tietoa mistään, vaikka olen googlettanut ties millaisilla hakusanoilla...... Onko täällä siis ketään joka on joskus (lähiaikoina) faktani maksanut visa electronilla ärrällä asioidessaan? Olisin kiitollinen tiedosta!
Käykö R-kioskilla visa electron?
6
1116
Vastaukset
- On tietoa
R-kioskeilla voi maksaa seuraavilla maksutavoilla:
- käteinen raha
- perinteinen suomalainen pankkikortti
- Visa Electron
- Visa Debit
- Visa luottokortti
- Mastercard Maestro
- Mastercard Debit
- Mastercard luottokortti
Sellainen sääntö on että käteisellä ja kaikilla pankkitiliä käyttävillä korteilla (pankkikortti, Debit, Maestro ja Electron) voi maksaa ihan kaiken mutta luottokortilla voi maksaa kaiken muun paitsi postimaksut, postiennakot ja Veikkauksen pelit.
Mahdollista että R-kioskilla ehkä voi käydä jotain muitakin maksukortteja mutta kioskin ovessa on ainoastaan erilaisten Visa-korttien (Electron ja luotto ym.) ja Mastercard-korttien (Maestro ja luotto ym.) tunnustarrat. - Ärräntäti
Meillä todentotta käy Visa electron maksuvälineenä. Ärrällä käyvät lähes poikkeuksetta muut kortit paitsi Diners ja AMEX.
- Kortit
Kyllä kortit käy jokapaikassa. Pahimpia on tietysti Ö-luokan yrittäjät ja sitten jotkut valtionvirastot. Kaikki missä oikeasti tehdään businesta hyväksyy kyllä kortit ja sillä selvä.
- ap.
En vain ole paljoa käyttänyt visa electronia maksuvälineenä. Olen enemmän käteisen ystävä ollut. Olen käynyt ostoksilla ihan tavallisissa kaupoissa.
- öha4578*4w567/
Esim poliisilaitoksella ei käy muu kun käteinen. Vähän hankalaa ruveta maksamaan mopokorttia ku on vaa kortti mukana ja automaatti kaukana...
- roskis oy
Kaikissa asiamiesposteissa ei voi maksaa postimaksuja VE:llä. Myöskin pienet yhden miehen firmat, jotka tykkää iltaisin laskeskella kolikoita ja kiikuttaa käteinen yösäilöön tai kotiin, ei kelpuuta kortteja. Pelkästään käteisen hyväksymällä on myös helpompaa myydä ohi kassan ja ilmoittaa tuote hävikkiin, eli tehdä veropetos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161