Muistaako kukaan Kotikadussa Leo Koskista? Se asekauppias, joka oli niiden kahden kaksosten isä. Näyttelijänä Svante Martin. Sellainen kysymys vain, että esiintyykö tämä henkilö enää 2. tuotantokauden jälkeen vai lopettiko hän kokonaan?
Leo Koskinen
OTSPADT
3
2346
Vastaukset
- ...
Esiintyi tokalla kaudella vielä parissa jaksossa, jonka jälkeen muutti lopullisesti ulkomaille, mutta todettiin kuolleen matkallaan autonsa sytyttyä palamaan. Eeva näki hänet kuitenkin vielä ollessaan Pertin kanssa Brysselissä, mutta asiaan ei sen koommin enää palattu.
- OTSPADT
Näin vähän arvelin. Juu kun hän oli tosi mielenkiintoinen hahmo ja ajattelin, että ostaisinko 3. tuotantokauden sitten kun se ilmestyisi, jos Svante esiintyisi siinäkin. Mutta joo, tuleepahan nyt säästettyä.
- Anonyymi
ONKO SVANTE MARTIN OLLU KOTIKADUSSAKIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1286003
- 574346
- 582761
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282618Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161865- 151534
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341392Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241351- 271177
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431121