Miksei Eurooppaa puolusta itse itseään

Se hapattaa koko aterian hajulaan.



onhan lähes 500 milj. yhteisö, joka on kehittynyt paljon vahvempi, kuin ongelmissaan pyörivä Venäjä 130-140 milj. Sillä on ollut BKT siinä Italian luokkaa, mutta öljytulojen romahtamisesta se ei Lineen vähään aikaan pääsevä edes italian tasolle, leikkaukset kohdistuvat monerdisointia kaipaavaan Venäjän armeijaa,
Mitä Jenkeillä on sellaista, jota eurooppalaiset eivät kykenisi valmistamaan ja hallussaan pidettävän. Kenen kanalta johto pyramidin kärki ensin ajattelee suuressa kriisissä USA itseään, sen jälkeen Kanadaa ja Brittejä… sitten perässä tulee Ranska, jonka jälkeen vasta Saksa ja viimeisenä uudet jäsenet.
Ne uudet itäiset ovat onnellisia, kun saavat edes olla puskurivaltioina, Me EMME TÄÄLLÄ SUOMESSA lähde itä-blokin ja entisten Neuvostotasavaltojen viitoittamalle tielle. Se haisee slaavilaiselle hapan silakalle

0

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naisiin ei ole luottamista

        Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
        Ikävä
        97
        2167
      2. Minun täytyisi lopettaa

        Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
        Ikävä
        31
        1915
      3. Olet niin lähellä

        .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
        Ikävä
        42
        1879
      4. Mies miten reagoisit jos

        satuttais näkemään sattumalta?
        Ikävä
        32
        1745
      5. Tänään onkin hyvä päivä

        Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
        Sinkut
        61
        1349
      6. Miksi rikkaiden pitäisi

        maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
        Maailman menoa
        177
        1342
      7. Kuvaile kaivattusi luonnetta

        Millaista ihmistä kaipaat?
        Ikävä
        50
        1158
      8. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

        ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
        Ikävä
        90
        989
      9. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

        Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
        Tv-sarjat
        7
        924
      10. Hyvää rakkaushuomenta

        Tässä tulee rakkautta päivääsi. ❤️🤍💙💚💛💜💝💞💕💓💖💗💘💟🩷🩵🫶🏼❤️‍🔥😘😍😻💌🏩
        Ikävä
        179
        918
      Aihe