Live-kokoontumisesta taas

Tällä palstalla onkin ollut jo pidemmän aikaa puhetta tästä palstalaisten välisestä live-kokoontumisesta, jonka järjestäminen piti olla vähän niin kun mun idea. Nyt viime aikoina olen saanut kuulla taas vähän vittuilua siitä, kun en ole puheistani huolimatta saanut vielä(kään) tätä live-kokoontumista järjestettyä. Tarkoitukseni oli järjestää tämä tapaaminen jo tänä talvena, eli muutama kuukausi sitten, mutta nyt tämä tapaaminen on vaan siirtynyt koko ajan eteenpäin. Syynä tämän live-tapaamisen siirtymiseen ovat olleet mm. omat työkiireet ja se, että en vaan ole oikein löytänyt sopivaa ajankohtaa tämän tapahtuman järkkäämiselle. Totta kai asiaan on vaikuttanut myös tämän palstan surkea taso ja se, kun näitä hyviä ja asiallisia vakiokirjoittajia ei ollut näkynyt pitkään aikaan tällä palstalla.

Mutta nyt tässä viime aikoina tänne palstalle on taas tullut enemmän uusia kirjoituksia ja näitä hyviä vakiokirjoittajia on myös alkanut näkyä enemmän tämän palstan parissa, mikä on taas erittäin hyvä asia tämän palstan kannalta. Näin ollen olen siis saanut uutta intoa tämän live-kokoontumisen järjestämiseen ja nyt tämän hetken tavoitteeni olisi se, että tämä palstalaisten välinen live-tapaaminen saataisiin järjestettyä siis syksyyn mennessä, eli n. 2-3 kuukauden sisällä.

Ajattelin tässä sitä, että kesä-heinäkuu olisi luultavasti kaikkein paras ajankohta tämän tapaamisen järjestämiselle, kun silloin ainakaan koulut eivät ole esteenä ja lisäksi monet ovat varmaan näin kesän aikana myös kesäloman vietossa, eli silloin olisi varmasti paras löytää sellainen ajankohta, joka sopisi kaikille tai ainakin mahdollisimman monille sinne kutsuttaville vakkarikirjoittajille.

Ajattelin järjestää tämän live-kokoontumisen Helsingissä, kun minä ja Krusi asumme täällä ja tänne kulkuyhteydet ovat parhaat mahdolliset melkein kaikkialta Suomesta, joten näin ollen Helsinki olisi varmasti paras paikka tämän tapaamisen järjestämiselle. Sitä en ole vielä päättänyt, että missä paikassa tämä tapaaminen pidettäisiin. Mutta ajattelin sitä, että jos sen järjestäisi vaikka jossain kahvilassa tai baarissa. Toki yhteinen baari-iltakaan ei ole mitenkään pois suljettu ajatus, jos se vaan sopisi mahdollisimman monille. Ainakin mun mielestä olisi tosi mahtavaa viettää baari-iltaa mukavien tyyppien seurassa ja jutella siellä tuopin äärellä näitä syvällisiä keskusteluja, joita mä en ainakaan pääse juuri koskaan juttelemaan ikinä omilla baarireissuillani.

Haluaisin vielä muistuttaa siitä asiasta, että tämä palstalaisten live-kokoontuminen ei siis olisi mikään sellainen tapahtuma, josta tiedotettaisiin yleisesti tällä palstalla niin että kaikki sen tätä palstaa lukevat sen tietäisivät. Tämä tapaaminen olisi siis tietynlainen sisäpiirin tapahtuma, johon kutsuttaisiin vain ja ainoastaan nämä asialliset ja hyvätasoiset vakiokirjoittelijat. Tästä tapahtumasta tiedotettaisiin siis pelkästään sähköpostin välityksellä. Eli näin ollen kaikkien tänne kirjoittavien tyyppien pitäisi siis välttämättä hankkia vakituinen nimimerkki ja sähköposti, jos haluaa päästä tähän tapahtumaan osalliseksi.

Itse haluaisin kutsua tähän tapahtumaan ainakin nämä seuraavat vakkarikirjoittajat: Krusi, RauhanPuolesta, Daider, Callahan, MikkoKipinä, PorcelaineDoll, Paskanaali ja Sivarimajuri, vai kirjoittaako hän nykyään nimellä sivarieversti? Sanokaa vaan, jos unohdin mainita tässä jotain hyviä vakkarikirjoittajia.

Nyt voitte siis antaa omia ehdotuksia siitä, että ketä kirjoittajia haluaisitte itse saada mukaan tähän tapaamiseen ja lisäksi voitte antaa myös ehdotuksia paikasta ja ajankohdasta.

Lisäksi toivon todella sitä, että palstan ylläpito ei lähde poistamaan tätä kyseistä kirjoitustani, sillä mielestäni tämän palstan kirjoittajilla on oikeus tavata toisiaan myös tuolla reaalielämässä. Enkä siis haluaisi sitä, että koko tätä kyseistä viestiketjua aletaan poistamaan sen takia, jos tänne alkaa tulla epäasiallisia vastauksia.

14

199

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vi-ty

minä ja nikkvi tullaan oikein mielellään tappaamaan sinua ja keskustellaan sulle oikein henkeviä.

"Haluan ilmoituksen sähköpostiini [email protected] , mikäli joku vastaa viestiini"

Tietenkin sillä varauksella, että mitään epäasiallisia keskustelijoita ei kutsuta.

Paikaksi sopisi parhaiten Teboill, tai ABC. Mieluummin sisävessalla.

Minulle sopii heinä-elokuun vaihde oikein hyvin.

Otan kuvia sinusta ja PorttoDollista ja pistän nettiin ennen ja jälkeen kuvan.

• päivänselvää

että jos moiseen "tilaisuuteen" haluttaisiin vain asialliset kirjoittajat niin sinulla itsellä, eikä myöskään muilla RAF:n henkisillä perillisillä olisi siihen mitään asiaa.

• NIKKVI

jos ei haittaa että saa paniikkikohtauksen tai pass-outin lääkityksen johdosta.

[email protected]

• MikkoKipinä03

Joo olisin mielelläni tulossa. Heittäkää mulle viestiä :)

• MikkoKipinä03

Laitanko sulle viestiä sun sähköpostiin ?

• MikkoKipinä03 kirjoitti:

Laitanko sulle viestiä sun sähköpostiin ?

Kaikenlaisia ehdotuksia paikan ja ajan suhteen voi kyllä kertoa ihan vapaasti tällä palstalla, mutta kaikenlaiset lopulliset päätökset asiasta ilmoitetaan vasta sitten sähköpostin välityksellä kaikille kutsuttaville henkilöille.

• Baari-iltaa Hesassa olisi ainakin kiva viettää mukavassa seurassa. Yleensä olen muutenkin baareissa yksin, koska sellaista seuraa ei löydy jossa jutut olisi samalla aallonpituudella mun kanssa. Muutenkaan ei ole pitkään aikaan päässyt keskustelemaan syvällisiä hyviä keskusteluja ihmisten kanssa, koska ihmisten jutut ovat aina niin pinnallisia, rasistisia ja erilaisuutta syrjiviä.

Työtilanne vähän huolestuttaa ja rahallinen tilanne kun ei oikeen ole varaa reissailla, mutta koitetaan hoitaa tapaaminen vaikka en pääsisikään muuttamaan myös itse Helsingiin. Tiedoksi siis muillekin että olen etsimässä työtä Helsingistä ja muuttamassa sinne heti kun saan työtä. En muuta siis minkään sivari/totaali-palstan tapaamisen takia.

• ihmeellistä että

mielipuolinen rasisti syyttää muita omasta hulluudestaan.

"ihmisten jutut ovat aina niin pinnallisia, rasistisia ja erilaisuutta syrjiviä. "

Tarkoitat siis että sinun juttusi ovat pinnallisia, rasistisia ja erilaisuutta syrjiviä? Se oli meidän kaikkien tiedossa. Ei tarvitse jankata samaa koko aikaa.

• Itseänikin helpottaisi valtavasti henkisesti, jos saisin puhua henkeviä tuopin ääressä. Toivottavasti tämä miitti toteutuu kesän aikana. Pääsenkin taas kirjoittelemaan enemmän, kun hankin uuden tietokoneen. Ehkä se baari olisi loppupeleissä se parempi tapaamispaikka, koska kahvilassa fiilis olisi hiukan nyreämpi.

• Joo tarkoitus olisi kyllä toteuttaa tämä live-kokoontuminen jo ihan tämän kesän aikana, vielä kun saataisiin nyt mahdollisimman monet vakiokirjoittajat palstalle, niin saataisiin sovittua jotain tästä asiasta. Itse en oikeastaan ole vielä tehnyt mitään lopullisia päätöksiä tästä live-tapaamisesta, sillä odotan tässä muiden vastauksia ja palautetta asiasta.

Kyllähän joku kahvilakin olisi ihan hyvä kokoontumispaikka, mutta tietenkin se fiilis olisi siellä vähän erilainen kun jossain baarissa tuopin äärellä. Näitä asioita täytyy nyt vaan miettiä aina monesta näkökulmasta, sillä kaikille se baarireissu ei taas välttämättä sovi yhtä hyvin kun joku päiväsaikaan järjestetty tapaaminen jossain kahvilassa.

Asiassa on myös se puoli, että näiden keskustelujen kannalta se baarireissu voi olla joko parempi tai sitten huonompi paikka. Jossakin kahvilassa keskustelut voisivat ehkä olla asiallisempia ja maltillisempia, kun porukka olisi selvinpäin, mutta sitten taas baarissa kaikki olisivat varmaan avoimempia ja näin ollen näistä keskusteluista saataisiin ehkä jopa parempia. Mutta uskon kyllä siihen, ettei näiden sinne kutsuttujen tyyppien kanssa pitäisi tulla mitään riitoja näistä asevelvollisuusasioista edes silloin jos porukka olisi alkoholin vaikutuksen alaisina.

• DarkFear kirjoitti:

Joo tarkoitus olisi kyllä toteuttaa tämä live-kokoontuminen jo ihan tämän kesän aikana, vielä kun saataisiin nyt mahdollisimman monet vakiokirjoittajat palstalle, niin saataisiin sovittua jotain tästä asiasta. Itse en oikeastaan ole vielä tehnyt mitään lopullisia päätöksiä tästä live-tapaamisesta, sillä odotan tässä muiden vastauksia ja palautetta asiasta.

Kyllähän joku kahvilakin olisi ihan hyvä kokoontumispaikka, mutta tietenkin se fiilis olisi siellä vähän erilainen kun jossain baarissa tuopin äärellä. Näitä asioita täytyy nyt vaan miettiä aina monesta näkökulmasta, sillä kaikille se baarireissu ei taas välttämättä sovi yhtä hyvin kun joku päiväsaikaan järjestetty tapaaminen jossain kahvilassa.

Asiassa on myös se puoli, että näiden keskustelujen kannalta se baarireissu voi olla joko parempi tai sitten huonompi paikka. Jossakin kahvilassa keskustelut voisivat ehkä olla asiallisempia ja maltillisempia, kun porukka olisi selvinpäin, mutta sitten taas baarissa kaikki olisivat varmaan avoimempia ja näin ollen näistä keskusteluista saataisiin ehkä jopa parempia. Mutta uskon kyllä siihen, ettei näiden sinne kutsuttujen tyyppien kanssa pitäisi tulla mitään riitoja näistä asevelvollisuusasioista edes silloin jos porukka olisi alkoholin vaikutuksen alaisina.

"Kyllähän joku kahvilakin olisi ihan hyvä kokoontumispaikka, mutta tietenkin se fiilis olisi siellä vähän erilainen kun jossain baarissa tuopin äärellä. Näitä asioita täytyy nyt vaan miettiä aina monesta näkökulmasta, sillä kaikille se baarireissu ei taas välttämättä sovi yhtä hyvin kun joku päiväsaikaan järjestetty tapaaminen jossain kahvilassa."

Niin kahvila kun olisi kuin mikä tahansa demarinuorten päiväpolitiikkamiitinki. Baareissa on helpompi fiilis kun kaikki ovat samassa veneessä eli rentoutuneita alkoholin vaikutuksen vuoksi. Mutta pistetään miettimään ja tarkkaillaan tilanteen kehittymistä.

• vi-ty
        DarkFear kirjoitti:

Joo tarkoitus olisi kyllä toteuttaa tämä live-kokoontuminen jo ihan tämän kesän aikana, vielä kun saataisiin nyt mahdollisimman monet vakiokirjoittajat palstalle, niin saataisiin sovittua jotain tästä asiasta. Itse en oikeastaan ole vielä tehnyt mitään lopullisia päätöksiä tästä live-tapaamisesta, sillä odotan tässä muiden vastauksia ja palautetta asiasta.

koskaan, mutta kysynpä kuitenkin, että ketähän sinne ei sitten kutsuta missään tapauksessa?

• Krusader kirjoitti:

"Kyllähän joku kahvilakin olisi ihan hyvä kokoontumispaikka, mutta tietenkin se fiilis olisi siellä vähän erilainen kun jossain baarissa tuopin äärellä. Näitä asioita täytyy nyt vaan miettiä aina monesta näkökulmasta, sillä kaikille se baarireissu ei taas välttämättä sovi yhtä hyvin kun joku päiväsaikaan järjestetty tapaaminen jossain kahvilassa."

Niin kahvila kun olisi kuin mikä tahansa demarinuorten päiväpolitiikkamiitinki. Baareissa on helpompi fiilis kun kaikki ovat samassa veneessä eli rentoutuneita alkoholin vaikutuksen vuoksi. Mutta pistetään miettimään ja tarkkaillaan tilanteen kehittymistä.

"Niin kahvila kun olisi kuin mikä tahansa demarinuorten päiväpolitiikkamiitinki. Baareissa on helpompi fiilis kun kaikki ovat samassa veneessä eli rentoutuneita alkoholin vaikutuksen vuoksi. Mutta pistetään miettimään ja tarkkaillaan tilanteen kehittymistä. "

Niin mä ajattelin just sitä, että jos tuo tapaaminen järjestettäisiin jossain kahvilassa, niin silloin keskustelut saattaisivat olla ehkä hieman rajoittuneempia, kun selvinpäin kaikki eivät välttämättä uskaltaisi kertoa mielipiteitään yhtä avoimesti kun netissä ja lisäksi kahvilassa tuo muiden ihmisten läsnäolo voisi myös hieman rajoittaa tätä keskustelua, ettei ainakaan kaikkein arkaluontoisempia asevelvolisuuteen liittyviä asioita uskallettaisi välttämättä kertoa. Baarissa järjestetyssä tapaamisessa olisi just se hyvä puoli, että siellä kaikkien olisi helpompi keskustella toistensa kanssa kun fiilis olisi vähän rennompi ja lisäksi baareissa muut ihmiset ei taas kiinnita niin paljoa huomiota muiden juttuihin kun esim. kahvilassa ja lähinnä senkin takia, kun baareissa tota meteliä ja hälinää on niin paljon enemmän.

• vi-ty
        Krusader kirjoitti:

sähköpostiin 200€ ennakkomaksuksi live-tapaamisestamme. Sano sinä sille että lähettää kuitin suoraan kirjoittimeni muistiin. Epäilen nimittäin että se paskapää ei lue ollenkaan viestejäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      56
      1712
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      24
      1332
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      95
      1026
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      87
      773
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      44
      765
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      20
      579
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      28
      571
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      31
      513
    9. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      55
      493
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      443
    Aihe