Aurinkoisia päiviä kaikille!

blondeistablondein72hki

Mulla jumalaton pääkipu;/

Käytiin ukon kanssa Hertsikassa ja sen auto pestiin,mä nukuin autossa.

Just laitoin ruuan tulemaan ja tein sitä mitä inhoan eli tyhjensin astianpesukoneen sekä täytin mutta siitä hommasta pidän.

Puolentoista tunnin kuluttua haemme töistä äitipuoleni siskon Havukoskelta ja sitten menemme heille kahville Järvenpäähän.Viemme säkillisen vaatteita heidän tytölleen jos vaikka kelpais.

32

1084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondeistablondein72hki

      kännystä koneelle siirsin mutta laitan niitä vähitellen näkyviin.

      Just kotiuduttiin ja sille tytölle kelpasi suurin osa viemistämme vaatteista.Loput viety UFFAFFAA-laatikkoon.

      Ei jaksais aina joutua ton yhen kanssa riitelemään yhestä ja samasta asiasta eli se ei edelleenkään tajua että laskut on maksettava ja kun se ei ite tienaa mitään niin 90 prossaa rahoista laitettava laskuihin ja siltikään ei saa aina kaikkea maksettua.

      • mikä on

        uffaffaa laatikko? en näin maalaisena ole koskaan kuullutkaan, helsinkiläisten oma komposti?


      • blondeistablondein72hki
        mikä on kirjoitti:

        uffaffaa laatikko? en näin maalaisena ole koskaan kuullutkaan, helsinkiläisten oma komposti?

        oma sanonta tapa UFF-laatikolle eli ei sen kummempaa;)


      • maalaistollukka
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        oma sanonta tapa UFF-laatikolle eli ei sen kummempaa;)

        enpä tiennyt edes tuosta uff jutustakaan... mutta googletin. Kaikki viisaus ei tule tänne periferiaan.


      • blondeistablondein72hki
        maalaistollukka kirjoitti:

        enpä tiennyt edes tuosta uff jutustakaan... mutta googletin. Kaikki viisaus ei tule tänne periferiaan.

        että aina oppii jotain uutta:)

        Olen paljasjalkainen helsinkiläinen kuten likatkin mutta olen tottunut sanomaan hesa.

        16v likan mielestä vain ne jotka on muualta muuttaneet sanovat hesa ja muut stadi,tuosta kinasteltiin laivalla tytön kanssa;>


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        että aina oppii jotain uutta:)

        Olen paljasjalkainen helsinkiläinen kuten likatkin mutta olen tottunut sanomaan hesa.

        16v likan mielestä vain ne jotka on muualta muuttaneet sanovat hesa ja muut stadi,tuosta kinasteltiin laivalla tytön kanssa;>

        tytön STADICUP pelissä,hävisivät 0-1,tänään keleen kylmässä sateessa töideni jälkeen taas peliin jonka voittivat 2-1 ja tän päivän ekan pelin voittivat 4-0.

        Olin todella kylmissäni mutta nautin kun saa olla ulkona ja vaihtelua normaaliin tylsään elämääni.

        Kaveripariskunta kävi kahvilla kummipoikamme kanssa.

        Huomenna en ehdi peleihin kun olen iltaan töissä,harmi.On kuitenkin ihanaa olla töissä taas.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        tytön STADICUP pelissä,hävisivät 0-1,tänään keleen kylmässä sateessa töideni jälkeen taas peliin jonka voittivat 2-1 ja tän päivän ekan pelin voittivat 4-0.

        Olin todella kylmissäni mutta nautin kun saa olla ulkona ja vaihtelua normaaliin tylsään elämääni.

        Kaveripariskunta kävi kahvilla kummipoikamme kanssa.

        Huomenna en ehdi peleihin kun olen iltaan töissä,harmi.On kuitenkin ihanaa olla töissä taas.

        Tuomarikylän ABC-myymäläässä minä ukko ja likat 9v sekä 12v.

        Olen opettanut töissä nuorta lomasijaista.Ihan oppiva halukkaalta vaikuttaa vaikka ei osaakaan niitä hommia.Huomenna ja ylihuomenna opetan sille uusia töitä joita sen osattava ensi ma alkaen yksin.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        Tuomarikylän ABC-myymäläässä minä ukko ja likat 9v sekä 12v.

        Olen opettanut töissä nuorta lomasijaista.Ihan oppiva halukkaalta vaikuttaa vaikka ei osaakaan niitä hommia.Huomenna ja ylihuomenna opetan sille uusia töitä joita sen osattava ensi ma alkaen yksin.

        oikein mikään kiinnostanut tällä viikolla mutta nyt hieman parempi fiilis.

        Pomo ei muistanut -kun sen kanssa puhuin tänään- että olen jo viikon ollut töissä sairikseni jälkeen;)

        Piti auttaa kun emäntä sai töissä koneen sekaisin joten pomo minulle neuvoi puhelimitse ja sain kuntoon.

        Ekan pelin oli tasan 0-0 ja tokan voittivat 2-0 eli huomenn jatkuu,harmi kun en näe.Teen aamulla eväät mukaan kun eivät ehdi kotiin syömään kuten aikaisempinä päivinä.

        Meillä kävi kaveripari kahvilla kummipojan kans kuten eilenkin.

        Kaksi kaverimiestä ihmetelleet kun minusta ei ole kuulunut mitään mutta en oo jaksanut tekstailla.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        oikein mikään kiinnostanut tällä viikolla mutta nyt hieman parempi fiilis.

        Pomo ei muistanut -kun sen kanssa puhuin tänään- että olen jo viikon ollut töissä sairikseni jälkeen;)

        Piti auttaa kun emäntä sai töissä koneen sekaisin joten pomo minulle neuvoi puhelimitse ja sain kuntoon.

        Ekan pelin oli tasan 0-0 ja tokan voittivat 2-0 eli huomenn jatkuu,harmi kun en näe.Teen aamulla eväät mukaan kun eivät ehdi kotiin syömään kuten aikaisempinä päivinä.

        Meillä kävi kaveripari kahvilla kummipojan kans kuten eilenkin.

        Kaksi kaverimiestä ihmetelleet kun minusta ei ole kuulunut mitään mutta en oo jaksanut tekstailla.

        tsempparin viirin.Putosivat eilen.Voittivat 20 joukkuetta.Olivat 8.

        Kaveripariskunnan kanssa pihakahvit.

        Liityi NETLOGiin sekä FACEBOOKiin.

        Oli tossa jokin päiviä sitten kamala masis,itkin kaksi päivää,ukko ei taida ees tietää että itkin...

        14v likka halunnut jo ekasta päivästä aölkaen kotiin leiriltä mutta torstaina oli pirteämpi.Molemmatb itkettiin puelimessa kun soitti keskiviikkona kirjoittamastani kirjeestä...

        Mulla ollut opetettavana 21v tyttö,ei koskaan keittössä eikä siivonnut,hyvin ottanut opit vastaan,kivaa seuraa ollut.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        tsempparin viirin.Putosivat eilen.Voittivat 20 joukkuetta.Olivat 8.

        Kaveripariskunnan kanssa pihakahvit.

        Liityi NETLOGiin sekä FACEBOOKiin.

        Oli tossa jokin päiviä sitten kamala masis,itkin kaksi päivää,ukko ei taida ees tietää että itkin...

        14v likka halunnut jo ekasta päivästä aölkaen kotiin leiriltä mutta torstaina oli pirteämpi.Molemmatb itkettiin puelimessa kun soitti keskiviikkona kirjoittamastani kirjeestä...

        Mulla ollut opetettavana 21v tyttö,ei koskaan keittössä eikä siivonnut,hyvin ottanut opit vastaan,kivaa seuraa ollut.

        ylihuomiseen meille tuli tyttö järvenpäästä.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ylihuomiseen meille tuli tyttö järvenpäästä.

        sen lisäksi 12v likan kaksi kaveria ja 14v tytön poikakaveri.

        Eilen käytiin Haltialan tilalla ja sit kaverilla kahvilla.Tein hernekeittoa ruuaksi likkojen pyynnöstä.Kaupassa käytiin.

        Nyt tämä hoitotyttö ja 9v likka ukon kanssa espoossa kun 14v tytön kummitädin auto ei lähde käyntiin.

        Kävin suihkussa,tein aamupalaa ja pessyt kaksi koneellista pyykkiä,kohta laitan kolmannen pyörimään.

        Ollut kaksi vapaata,huomenna töihin.

        Tänään käydään Falkullassa ja illalla likan harkat.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        sen lisäksi 12v likan kaksi kaveria ja 14v tytön poikakaveri.

        Eilen käytiin Haltialan tilalla ja sit kaverilla kahvilla.Tein hernekeittoa ruuaksi likkojen pyynnöstä.Kaupassa käytiin.

        Nyt tämä hoitotyttö ja 9v likka ukon kanssa espoossa kun 14v tytön kummitädin auto ei lähde käyntiin.

        Kävin suihkussa,tein aamupalaa ja pessyt kaksi koneellista pyykkiä,kohta laitan kolmannen pyörimään.

        Ollut kaksi vapaata,huomenna töihin.

        Tänään käydään Falkullassa ja illalla likan harkat.

        89v mummilla käymään ja sit ruuan laittoon.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        89v mummilla käymään ja sit ruuan laittoon.

        rasittavaa,vituttaa,oksettaa,itkettää...

        Äitillä käytiin iltakahvilla.


      • Jottain
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        rasittavaa,vituttaa,oksettaa,itkettää...

        Äitillä käytiin iltakahvilla.

        Yhen äkin vaan, miten helvetissä se on
        mahollista.
        Luulin että Blondi on hyvinnii seksuaalinen olento.
        Onhan sitä muitakin huveja, virkkoot vaikka patalapun:))


      • blondeistablondein72hki
        Jottain kirjoitti:

        Yhen äkin vaan, miten helvetissä se on
        mahollista.
        Luulin että Blondi on hyvinnii seksuaalinen olento.
        Onhan sitä muitakin huveja, virkkoot vaikka patalapun:))

        rakastan mutta toi äijänkuvatus tehnyt musta vähemmän halukkaan;(

        Tänään oli likan kummit katsomassa tytön peliä kummipoikamme kanssa.

        Oli yllättävän rasittavaa töissä tänään.

        Ostin uudet matot olkkariin ja eteiseen.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        rakastan mutta toi äijänkuvatus tehnyt musta vähemmän halukkaan;(

        Tänään oli likan kummit katsomassa tytön peliä kummipoikamme kanssa.

        Oli yllättävän rasittavaa töissä tänään.

        Ostin uudet matot olkkariin ja eteiseen.

        taas kaveriperhe.

        Haettiin läheisestä pizzseriasta ukolle pizza,9v ja 12v sekä 14v likalle ja sen 15v poikakaverille kebabit ja mulle kanasalaatti sekä kaksi puolentoista litran kokista,maksoi vain 35e njam;)

        Nyt ukko alakerrassa 12v likan kaverin isällä.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        taas kaveriperhe.

        Haettiin läheisestä pizzseriasta ukolle pizza,9v ja 12v sekä 14v likalle ja sen 15v poikakaverille kebabit ja mulle kanasalaatti sekä kaksi puolentoista litran kokista,maksoi vain 35e njam;)

        Nyt ukko alakerrassa 12v likan kaverin isällä.

        opiskelu paikan.

        Ei vielä tietoo asunnosta...


      • hienoa että
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        opiskelu paikan.

        Ei vielä tietoo asunnosta...

        tyttö on päässyt opiskelemaan? Ei se ihan itsestään selvää ole että pääsee.Ymmärrän kyllä äidin luopumisen tuskan... mutta kyllä se siitä ja varmaan likka tulee ainakin aluksi joka viikonloppu kotio.


      • blondeistablondein72hki
        hienoa että kirjoitti:

        tyttö on päässyt opiskelemaan? Ei se ihan itsestään selvää ole että pääsee.Ymmärrän kyllä äidin luopumisen tuskan... mutta kyllä se siitä ja varmaan likka tulee ainakin aluksi joka viikonloppu kotio.

        olen tyttären puolesta kun pääsi vielä sinne minne halusi mutta tiedän että itku ja ikävä tulee;(

        Pitäähän lapsen saada kokeilla mihin pystyy ja tiedän että likka pärjää niin ja sinne pääsi myös kaksi sen kaveria mutta silti...

        Eilen kävi kaverit kahvilla.

        Tänään ollaan siivottu.Tehty suursiivousta.

        Ukko lähti kaverinsa tupareihin.Onneksi meni kun ei ekana meinannut lähteä.

        12v tyttö on 10v ja 13v kaveriensa kanssa kampissa shoppailemassa.

        16v likka juuri tämä joka pääsee opiskelemaan,torstaista huomiseen kaverinsa isällä.

        minä tässä odottelen että systeri soittaa.Molemmat siskot,äiti ja vanhimman siskon dysfaattinen 20 ja rista poika Koivukylässä kampaajalla.Menivät klo 8 ja parisen tuntia menee vielä.

        Näemme Malmilla SUSKI-ravintolassa jossa syömme kun äiti täyttää tänään 64v.Sinne tulee myös keskimmäisen siskoni tyttö joka hieman vajaat 30v noin 26v taitaa olla..

        Huomenna 14v likan konfirmaatio.

        Voi että mä oon vanha kun lapset jo noin isoja;)))

        Mutta myös onnellinen kun ovat järkeviä nuoria jotka taitaa olla haikara tunut kun ovat niin kauniita.Ei tulleet minuun eivät ainakaan isäänsä eli hmmm...? ;D


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        olen tyttären puolesta kun pääsi vielä sinne minne halusi mutta tiedän että itku ja ikävä tulee;(

        Pitäähän lapsen saada kokeilla mihin pystyy ja tiedän että likka pärjää niin ja sinne pääsi myös kaksi sen kaveria mutta silti...

        Eilen kävi kaverit kahvilla.

        Tänään ollaan siivottu.Tehty suursiivousta.

        Ukko lähti kaverinsa tupareihin.Onneksi meni kun ei ekana meinannut lähteä.

        12v tyttö on 10v ja 13v kaveriensa kanssa kampissa shoppailemassa.

        16v likka juuri tämä joka pääsee opiskelemaan,torstaista huomiseen kaverinsa isällä.

        minä tässä odottelen että systeri soittaa.Molemmat siskot,äiti ja vanhimman siskon dysfaattinen 20 ja rista poika Koivukylässä kampaajalla.Menivät klo 8 ja parisen tuntia menee vielä.

        Näemme Malmilla SUSKI-ravintolassa jossa syömme kun äiti täyttää tänään 64v.Sinne tulee myös keskimmäisen siskoni tyttö joka hieman vajaat 30v noin 26v taitaa olla..

        Huomenna 14v likan konfirmaatio.

        Voi että mä oon vanha kun lapset jo noin isoja;)))

        Mutta myös onnellinen kun ovat järkeviä nuoria jotka taitaa olla haikara tunut kun ovat niin kauniita.Ei tulleet minuun eivät ainakaan isäänsä eli hmmm...? ;D

        20 jälkeen kotona.Ei huvittanut bailata.Vain neljä lonkeroa join.

        Konfis kesti 1.5t

        Allekirjoitin likalle ne paperit joita se tarttee sinne Treelle.

        Voi helvetti tulee rankkaa aluksi kun vaatteet,kirjat ym hankittava mutta onneksi tytär ilmeisesti saa heti töitä sieltä joten se hommaa itelleen kaiken muun me maksetaan sen vuokra.

        Otettava lisää töitä jotta pystytään kaiken maksamaan.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        20 jälkeen kotona.Ei huvittanut bailata.Vain neljä lonkeroa join.

        Konfis kesti 1.5t

        Allekirjoitin likalle ne paperit joita se tarttee sinne Treelle.

        Voi helvetti tulee rankkaa aluksi kun vaatteet,kirjat ym hankittava mutta onneksi tytär ilmeisesti saa heti töitä sieltä joten se hommaa itelleen kaiken muun me maksetaan sen vuokra.

        Otettava lisää töitä jotta pystytään kaiken maksamaan.

        en ehtinyt töissä edes mehua juoda ei ajatustakaan ruuasta tai kahvista,kohta pakko syödä likan tekemä iltapala.

        Kahvilla käytiin kaveripariskunnalla.

        Tyttö sai jo mikroaaltouunin sinne kämppäänsä.Alakerran naapurilta.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        en ehtinyt töissä edes mehua juoda ei ajatustakaan ruuasta tai kahvista,kohta pakko syödä likan tekemä iltapala.

        Kahvilla käytiin kaveripariskunnalla.

        Tyttö sai jo mikroaaltouunin sinne kämppäänsä.Alakerran naapurilta.

        Treelta kaverinsa kanssa.Kaksio.

        Alkuviikosta oli alakerrantyttö meil yö ja seuraava yö 12v tyttö siellä.

        16 tyttö saa sohvan,lipaston,mattoja,digiboxin ,astioita ym ym asuntoonsa kun muuttaa.

        Keskiviikkoaamuan aamupala syötiin kaverilla ja käytettiin 89v mummia kaupoilla.

        Ostin lisää uusia mattoja meille.

        Tiistaina tuopilla paikallisessa kaverin kanssa.

        Eilen illalla kaverit kävi kahvilla.

        Ensi yäksi tulee 12v likan kaksi kaveria.14v tyttö poikakaverillaan.


      • viikolla monena päivänä
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        Treelta kaverinsa kanssa.Kaksio.

        Alkuviikosta oli alakerrantyttö meil yö ja seuraava yö 12v tyttö siellä.

        16 tyttö saa sohvan,lipaston,mattoja,digiboxin ,astioita ym ym asuntoonsa kun muuttaa.

        Keskiviikkoaamuan aamupala syötiin kaverilla ja käytettiin 89v mummia kaupoilla.

        Ostin lisää uusia mattoja meille.

        Tiistaina tuopilla paikallisessa kaverin kanssa.

        Eilen illalla kaverit kävi kahvilla.

        Ensi yäksi tulee 12v likan kaksi kaveria.14v tyttö poikakaverillaan.

        tsadissa.... enkä nähny sinnuu! Missä piileksit? Oisin halunnu moikata kun pohjosen tyttö kerrankin oli etelässä. :(


      • blondeistablondein72hki
        viikolla monena päivänä kirjoitti:

        tsadissa.... enkä nähny sinnuu! Missä piileksit? Oisin halunnu moikata kun pohjosen tyttö kerrankin oli etelässä. :(

        eilen illalla olin paikallisessa tuopilla ja sit kaverilla,en tosin dokannut kun eilen illan töissä,tänään ja huomenna samoin.

        Kaveri oli ryypännyt niin että sen pomo lähetti sen kotiinsa.Onneksi itellä pelas kontrolli ja lopetin ennen kuin aloitin.

        Viimeyön meillä oli 14v likan poikavaeri sekä 12v tytön kaksi kaveria.Ensiyöksi tyttö menee poikakaverilleen ja 12v tytön yksi kaveri meille.

        Oli kiva käydä saunassa kun sitä ei oltu lämmitetty;(

        juotiin pihakahvit illalla naapureiden kanssa.


      • käynyt tuopillisilla
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        eilen illalla olin paikallisessa tuopilla ja sit kaverilla,en tosin dokannut kun eilen illan töissä,tänään ja huomenna samoin.

        Kaveri oli ryypännyt niin että sen pomo lähetti sen kotiinsa.Onneksi itellä pelas kontrolli ja lopetin ennen kuin aloitin.

        Viimeyön meillä oli 14v likan poikavaeri sekä 12v tytön kaksi kaveria.Ensiyöksi tyttö menee poikakaverilleen ja 12v tytön yksi kaveri meille.

        Oli kiva käydä saunassa kun sitä ei oltu lämmitetty;(

        juotiin pihakahvit illalla naapureiden kanssa.

        vaan olin enemmän näissä kahviloissa liikenteessä ja hengailin muuten kaupungilla. Pienen otoksen mukaan ursulassa oli paras kahvi...

        Joo kylmässä saunassa käynti alkaa viluttaa... ja ryyppääminen todella kannataaa lopettaa ennenkuin työvuoron aloittaa :) :) :)


      • blondeistablondein72hki
        käynyt tuopillisilla kirjoitti:

        vaan olin enemmän näissä kahviloissa liikenteessä ja hengailin muuten kaupungilla. Pienen otoksen mukaan ursulassa oli paras kahvi...

        Joo kylmässä saunassa käynti alkaa viluttaa... ja ryyppääminen todella kannataaa lopettaa ennenkuin työvuoron aloittaa :) :) :)

        kaveri ehkä saa potkut...

        Mulla ollut kiva juhannus töissä.

        Kahviloissa välillä kiva käydä.

        Tänään Haltialassa yläkerran miehen ja sen kahden tytön kanssa ja sit pihalla kahvit.

        Oli kuulemma tremostaatti rikki siis se josta noi saunat väännetään päälle mutta eipä ilmoitusta tullut.Ois voinut sen suihkun ottaa kotonakin;)

        14v likka poikaverinsa kanssa niiden kaverille yöksi.

        Molemmat tytöt käy kesätöissä.Pitää niille hommata automaattikortit.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kaveri ehkä saa potkut...

        Mulla ollut kiva juhannus töissä.

        Kahviloissa välillä kiva käydä.

        Tänään Haltialassa yläkerran miehen ja sen kahden tytön kanssa ja sit pihalla kahvit.

        Oli kuulemma tremostaatti rikki siis se josta noi saunat väännetään päälle mutta eipä ilmoitusta tullut.Ois voinut sen suihkun ottaa kotonakin;)

        14v likka poikaverinsa kanssa niiden kaverille yöksi.

        Molemmat tytöt käy kesätöissä.Pitää niille hommata automaattikortit.

        Äitillä juotiin kahvit.Mukana oli kaksi nuorinta likkaa.

        Minä ja ukko syötiin Tixin kiinalaisessa.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        Äitillä juotiin kahvit.Mukana oli kaksi nuorinta likkaa.

        Minä ja ukko syötiin Tixin kiinalaisessa.

        käytiin kaveripariskunnan kanssa.Meni kolmisen tuntia.

        16v likka nyt laivalla ja 14v on poikakaverinsa kanssa niiden kaverilla yötä.


      • loma?
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        käytiin kaveripariskunnan kanssa.Meni kolmisen tuntia.

        16v likka nyt laivalla ja 14v on poikakaverinsa kanssa niiden kaverilla yötä.

        kun tunnut niin paljon töitä tekevän... toivottavasti ehdit myös lomaila, nyt olis lomakelitkin


      • blondeistablondein72hki
        loma? kirjoitti:

        kun tunnut niin paljon töitä tekevän... toivottavasti ehdit myös lomaila, nyt olis lomakelitkin

        viikkoa jaksettava niin sit ois kaksi viikkoa lomaa. Jätin 12 päivää talveksi säästöön.

        Käytiin kaveripariskunnan kanssa siskoni pojalla kahvilla ja sit juotiin kahvit pihalla naapurin kanssa. Aamulla kaveri kävi meillä kahvilla.

        Olen tosi iloinen että olen saanut ystävän 21v tytöstä.Ollaan samanhenkisiä;)

        Likat laskee päiviä mökkilomaan.12v tytön kaksi kaveria lähtee mukaamme ja hekin odottavat innoissaan.Kaksi vanhempaa tyttöä jää kotiin,kuten viime kesänäkin.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        viikkoa jaksettava niin sit ois kaksi viikkoa lomaa. Jätin 12 päivää talveksi säästöön.

        Käytiin kaveripariskunnan kanssa siskoni pojalla kahvilla ja sit juotiin kahvit pihalla naapurin kanssa. Aamulla kaveri kävi meillä kahvilla.

        Olen tosi iloinen että olen saanut ystävän 21v tytöstä.Ollaan samanhenkisiä;)

        Likat laskee päiviä mökkilomaan.12v tytön kaksi kaveria lähtee mukaamme ja hekin odottavat innoissaan.Kaksi vanhempaa tyttöä jää kotiin,kuten viime kesänäkin.

        rannalla 3.5t Luukissa tänään töideni jälkeen.Mukana oli 12v likka ja sen 10v kaveri sekä 9v tyttö,14v likka ja sen poikakaveri,kaveripariskunta kummipoikamme kanssa.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        rannalla 3.5t Luukissa tänään töideni jälkeen.Mukana oli 12v likka ja sen 10v kaveri sekä 9v tyttö,14v likka ja sen poikakaveri,kaveripariskunta kummipoikamme kanssa.

        maistoin äitillä,oli tehnyt ne,aika kirpeitä..

        reilut 3t Luukissa tänään minä,12v ja 9v tytöt sekä 14v ja sen poikakaveri,kaveripariskunnan 11v poika ja kummipoikamme.

        Iho paloi.

        Mentiin viel likan harkkoihin.Kotona vaan pikapika suihku ja sit harkka paikkaan.

        Ekan kerran ehdittiin koko päivänä syömään noin klo 19.30


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2214
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1448
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1300
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1055
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe