Talouskriisistä

Niin täälläkin oli puhetta siitä David Wilkersonin profetiasta jokin aika sitten missä neuvottiin pistämään 30 päiväksi säilöön ruokaa on pikkaisen laitettu mutten ole vielä laskenut kuinka pitkälle riittäisi vai ottaisiko homman osittain paaston ja laihdutuksen kannalta?

Ei ehkä kannata syödä samaan aikaan kun lukee seuraavan.

Tampereella sattui sellainen tapaus että pultsari söi pulun. Siis niin että pulu käveli penkin ohi ja äijä otti sen käsiinsä ja pisti raakana suuhunsa sylki sulat pois. Tapausta en itse nähnyt kuulin yhdeltä veljeltä enkä usko että valehteli. Kuulemma muutama muukin näki sen. Eikä pultsari siihen kuollut kuoli myöhemmin viinaan.
Eli jos tarpeeksi huonoon jamaan talouskriisi menee niin muistakaa että on ne ihan syötäviä lintuja kunhan kuitenkin grillaa kunnolla ja hygienisesti.
Kerron tämän vinkkinä koska silloin kun Jeesus hakee omansa pois tilanne muuttuu pahempaan päin.Ja kannattaa ennemmin syödä vaikka puluja ja sorsia kuin ottaa merkkiä.

Ja sitten sekin on kauheata kuinka paljon ruokaa haaskataan tässä maassa.Mulla on yksi kaveri jonka luona olen syönyt roskiksesta löydettyä kalapakkausta ja kakkupakkausta eikä ole mitään havaittavia terveysvaikutuksia tullut.
Se katin lihotus keskustelu jota jotkut kävi huvitti mua tällä kaverilla muuten on kissa en ole ajatellut ehdottaa sen syömistä jos tilanne muuttuu pahemmaksi.

5

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kössönöm

Mitä sinä nälkäkuolemaa pelkäät, kun pääset sitten jumalasi tykö, paitsi että et pääsekään ennen kuin vasta tuomiopäivänä ja se voikin sitten olla satoja miljoonia vuosia kuolemasi jälkeen, jolloin sinusta ei ole tosiaan enää edes hailakoimmasta halakointa muistoa jäljellä.

• oikealta nimeltään kalliokyyhky, eikä yhtään sen kummempi kuin sepel- tai uutttukyyhkykään. Joten varmasti ruoaksi kelpaa:-)

• Retrohetero

vittu mikä ennustus...

Mitäs sanot minun ennustuksesta 3.2.2009?

http://keskustelu.suomi24.fi/node/6800199#22000000041418368

Ennustin paikan ja ajan todella tarkasti. Noin viikko (12.2) ennustukseni jälkeen
      Buffalossa putosi lentokone, jossa kuoli monia. Lentokone nousi lännestä
      ja putosi itään, aivan kuin olin ennustanut. Mites selität noin tarkan ennustuksen?

Artikkeleita lento-onnettomuudesta:

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200905139575633_ul.shtml

http://www.airdisaster.com/news/article.php?id=45

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1644526

• Huhahhhei

jos olen väärässä, mutta eikös tuo raamattunne väitä, että tuo Jeesuksenne "hakee omansa pois" ennen kuin se sukupolvi, joka oli elossa Jessen mentyä yläkertaan, on maan päältä hävinnyt eli haukannut multaa? Pari tuhatta vuotta on kohta turhan pitkä yhden sukupolven iäksi, tosin tuo on vain jumaliin uskomattoman ihmisen käsitys sukupolven mitasta, sehän voi hihhuleilla olla jotain ihan muuta.

• jos lukisit koko luvun tarkemmin, huomaisit että luetellut profetiat täytyy ensin tapahtua kyseisen sukupolven kohdalla. Nyt ne ovat täyttynyt tärkein niistä ,viikunapuu eli Israel.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4926
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2239
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      2069
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      202
      2013
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      177
      1619
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      303
      1560
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      212
      1314
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1239
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      207
      1192
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1184
    Aihe