Mitä tekisit jos???

Jukka

Mitä tekisit jos olisit rakentanut kaksi vuotta vaimollesi ja kolmelle lapsellesi taloa ja käynyt siinä samalla tienaamassa perheelle rahaa elämiseen,ja sitten kun talo on kolme viikkoa ennen joulua valmis,vaimo sanoo sinulle että on löytänyt uuden miehen kun sinulla ei ole ollut hänelle tarpeeksi aikaa....????

18

4386

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tommi

      Suomalaiset naiset, mää sitten rakastan tota niitten takinkääntötaitoo!! Perkele, että vituttaa!!

      Osanottoni sulle...

      • Tarantella

        Ettisin uuden, rakastavan kumppanin...äkkiä ja akka ulos talosta ja heti!!!!!


      • miten

        viitata vaan suomalaisiin naisiin onko parempia kokemuksia ulkomaalaisista?

        Voin ihan kokemuksesta kertoa et samanlaisia ne naiset sitte kuitenki on muuallakin tai riippuu kai hiukan kulttuuriympäristöistä ja muista. mut eiköhän täs o kyse liiallisesta yleistyksestä


    • Nainen

      Osta sille naiselle piruuttas hieromasauva siltä varalta, että se ei ole tyytyväinen uutensakaan.
      Eikö se tampio osannut ees keskustella tilanteesta etukäteen? Joskus hävettää olla nainen...

      • minä vaan

        Niin kyllä ihmetyttää ,oliko talon rakentaminen molempien yhteinen päätös ,missä ennen asuitte,joskus sitä vaan sokeutuu ja luulee että toinen haluaa samaa kuin itse.Ja joskus ne energiat vaan kerta kaikkiaan lähtee eri suuntiin jos jossakin ei ole hyvä olla sieltä lähtee pois ja hakee parempaa vaikka lähellä olisi joku joka rakastaa,pitää vaan muistaa sanoa se kaiken kiireenkin keskellä että rakastaa....Halit


      • Jukka
        minä vaan kirjoitti:

        Niin kyllä ihmetyttää ,oliko talon rakentaminen molempien yhteinen päätös ,missä ennen asuitte,joskus sitä vaan sokeutuu ja luulee että toinen haluaa samaa kuin itse.Ja joskus ne energiat vaan kerta kaikkiaan lähtee eri suuntiin jos jossakin ei ole hyvä olla sieltä lähtee pois ja hakee parempaa vaikka lähellä olisi joku joka rakastaa,pitää vaan muistaa sanoa se kaiken kiireenkin keskellä että rakastaa....Halit

        Moi.

        Joo me tosiaan suunniteltiin,ja alettiin säästämään yhdessä rahaa sitä taloa varten jo yli 7vuotta sitten,eikä "vaimo" antanu missään vaiheessa edes pientä syytä epäillä että joku asia ois vinossa.
        Seksiä harrastettiin,ja rakkaudesta ja uudesta kodista puhuttiin.
        Se kävi valitsemassa kylppäriin kaakelitkin vajaa kuukausi ennen niitä iloisia uutisia...

        No mut en mä enää siitä hirveesti stressaa,oon muuttanu pois Suomesta,ja ostin itelleni asunnon Kreikasta.Nyt teen sen verran töitä ettää pärjään,ja muuten nautin elämästä.
        Mutta ikinä en enää sitä virhettä tee että niin sokeasti luottaisin toisen puheisiin,enkä kyllä enää ota suomalaista akkaakaan.


        Kiitti kaikille jotka luitte ja kommentoitte.

        Jukka


      • minä vaan
        Jukka kirjoitti:

        Moi.

        Joo me tosiaan suunniteltiin,ja alettiin säästämään yhdessä rahaa sitä taloa varten jo yli 7vuotta sitten,eikä "vaimo" antanu missään vaiheessa edes pientä syytä epäillä että joku asia ois vinossa.
        Seksiä harrastettiin,ja rakkaudesta ja uudesta kodista puhuttiin.
        Se kävi valitsemassa kylppäriin kaakelitkin vajaa kuukausi ennen niitä iloisia uutisia...

        No mut en mä enää siitä hirveesti stressaa,oon muuttanu pois Suomesta,ja ostin itelleni asunnon Kreikasta.Nyt teen sen verran töitä ettää pärjään,ja muuten nautin elämästä.
        Mutta ikinä en enää sitä virhettä tee että niin sokeasti luottaisin toisen puheisiin,enkä kyllä enää ota suomalaista akkaakaan.


        Kiitti kaikille jotka luitte ja kommentoitte.

        Jukka

        Tuo oli hienoa mitä teit !!!Halit sinulle pärjäile


      • nainenxx

        kyllä hävettää olla nainen..vaikka mies kuun taivaalta eteen kantaisi niin joku nirppanokka nostaa nokkaa..loppujen lopuksi suomalaiset miehet ovat hyviä perheensä eteen kaikkensa tekeviä..naiset eivät arvosta miehiään kun vasta silloin kun ovat menettäneet heidät.huh taisi verenpainekin noussa..no tulipas sanotuks..


      • lisa
        minä vaan kirjoitti:

        Niin kyllä ihmetyttää ,oliko talon rakentaminen molempien yhteinen päätös ,missä ennen asuitte,joskus sitä vaan sokeutuu ja luulee että toinen haluaa samaa kuin itse.Ja joskus ne energiat vaan kerta kaikkiaan lähtee eri suuntiin jos jossakin ei ole hyvä olla sieltä lähtee pois ja hakee parempaa vaikka lähellä olisi joku joka rakastaa,pitää vaan muistaa sanoa se kaiken kiireenkin keskellä että rakastaa....Halit

        jos sillä oli jo suhde jonkin aikaa salassa kun te olitte yhdessä ennen talon rakentamista ja se ei heti viittiny kertoa joka kylläkin on tosi törkeästi tehty.
        mutta älä anna sen muuttaa taloon jos se päättää erota . ennen kaikkea yritä keskustella asiasta hänen kanssaan ja kerro miltä sinusta tämmöinen asia tuntuu näytä todelliset tunteesi ja anna sille huono omatunto


      • masu
        Jukka kirjoitti:

        Moi.

        Joo me tosiaan suunniteltiin,ja alettiin säästämään yhdessä rahaa sitä taloa varten jo yli 7vuotta sitten,eikä "vaimo" antanu missään vaiheessa edes pientä syytä epäillä että joku asia ois vinossa.
        Seksiä harrastettiin,ja rakkaudesta ja uudesta kodista puhuttiin.
        Se kävi valitsemassa kylppäriin kaakelitkin vajaa kuukausi ennen niitä iloisia uutisia...

        No mut en mä enää siitä hirveesti stressaa,oon muuttanu pois Suomesta,ja ostin itelleni asunnon Kreikasta.Nyt teen sen verran töitä ettää pärjään,ja muuten nautin elämästä.
        Mutta ikinä en enää sitä virhettä tee että niin sokeasti luottaisin toisen puheisiin,enkä kyllä enää ota suomalaista akkaakaan.


        Kiitti kaikille jotka luitte ja kommentoitte.

        Jukka

        vaikka akan kanssa erosittekin, ei kiinnosta enää lapsia tavata?


    • truxal

      Hommaisin sen aidon ja oikean vierelleni ihka uuteen taloon.

    • Sera

      oletkohan mahdollisesti hollolasta? tapasin vaan erään samassa tilanteessa olevan ja kertoi jutusta..osanottoni joka tapauksessa olet kuka olet..olet aarre ja joku onnellinen sen toivottavasti vielä ymmärtää :) piristystä päivään..

    • Life goes on

      Hei!

      Halusikohan myös vaimosi, että rakennatte talon? Talon rakentamisen pitäisi olla kummankin yhteinen juttu ja olisi varmaan hyvä, että vaimokin pääsee/joutuu osallistumaan ko. projektiin ja vaikuttamaan siihen ainakin jollain tavalla.

      • kristofeerus

        Asioista ei ole keskusteltu ollenkaan riittävästi,
        oletetaan suuri määrä asioita ja touhutaan näiden olettamusten varassa.

        no enhän tiedä kuinka tässä tapauksessa tuo puoli on hoidettu mutta jotenkin tämä asia heräsi mielessäni juuri tällä kohtaa, on tavattoman yleistä että tällaista tapahtuu niin parisuhteissa kuin myös työyhteisöissäkin.

        Työyhteisöissä tähän tepsii kulttuuri jossa dokumentoinnin taso on korkea, työt on hyvin ohjeistettu/tuotteistettu ja palavereja pidetään riittävän usein. Lisäksi työyhteisössä tulee olla terve ilmapiiri, ei autoritäärisyyttä, eikä liian löyhääkään ilmapiiriä.

        parisuhteessakin tulee olla tasapuolisuutta, mielellään töitä tehdään jollain vuorotteluperusteella sillä silloin kodin ylläpitoa tulee jatkuvasti suunnitella eikä urauduta liikaa. ns. miesten ja naisten tehtävät ovat sikäli petollisia että pian uraudutaan ja tyydytään siihen että näinhän ne hommat on aina ennenkin hoidettu ja keskustelu vähenee entisestään.


    • talonrakentajan vaimo

      Oletko kenties tullut ajatelleeksi, mitä se vaimosi kenties haluaisi? Ilmaiseeko hän hellyyden kipeytensä noin? Jospa ajattelee, että jos et nyt mies ymmärrä pitää minua hyvänä, ei tarvitse enään koskaan. Joku vaan esittää asiat noin, ei se välttämättä sitä tarkoita.
      Ota asia keskusteluun siellä kotona, mikä auttaisi vaimoasi? Mitä hän todella tahtoo.
      Talonrakentaminen on kovaa myös vaimolle, hoitaa lapset ja koko perheen asiat. Ei ole tosin varmasti ollut helppoa sinullakaan.
      Tässä puhun ihan omasta kokemuksesta...

    • ninna

      Sanoisin, että kuules ämmä! Oletkohan tullut ajatelleeks että meidän uusi talo on nyt valmis. Kaksi vuotta siihen meni. Ja raha millä perheen elättää?! Minä olen käynyt töissä ansaitakseni MEIDÄN perheelle vähän rahaa ja uuden talonkin olen rakentanut!!! Aikaa ei ole kauheasti jäänyt, mutta nyt sitä aikaa olisi, kun talokin on valmis! Mutta enhän minä enää sua tarvitsekkaan, kun olen nyt rakentanut uuden talon itselleni ja tehnyt töitä elantoni eteen. Enköhän minä jostain uuden vaimon löydä!!! Niin minä ainakin sanoisin jos joutuisin tuollaiseen tilanteeseen. Törkeää käytöstä naiselta!!!

    • Jörppi

      No mitä tuossa voi tehdä...? Vaimo jos on mennyt,sun on kai vaan yritettävä päästä eteenpäin,vaikka se olisi miten vaikeaa....

    • naama

      raiskaa se ja vie lapset siks aikaa mummolaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe