Sionismista osa2

Muutan sen verran kantaani että poliittisena ideana ihan hyvä mutta liikkeessä on sen verran mädännäisyyttä joten en kannata sionistista liikettä.

Katsoin wikipedian määrittelyn ja sen mukaan sionistisen liikkeen sisällä on kommunismia.
Oletettavasti myös vapaamuurariutta.
Kun katsoin tv7:alta kuvauksen Leo Meller ohjelmasta missä selitettiin ettei muka kahta vaihtoehtoa on muka oltava siionisti.Lähetin Patmos-lähetyssäätiöön palautetta asiasta.

En minäkään sano että on oltava nationalisti koska joillekin se voi antaa mielikuvan etnisistä puhdistuksista.
On olemassa vääriä juutalaisia joiden toimet aiheuttavat antisemitismiä, joista ainakin osa vaikutusvaltaisia.Vääränlainen lähentyminen heidän suhteensä voisi olla haitallista.

Niin joku taisi sanoa minulle ettei juutalaisuudella ja kommunismilla ole yhteyksiä se joku valehteli tämä osoittaa sen.
http://wideeyecinema.com/?p=523

Toki olen Israelin ja juutalaisten puolella mutta kaikkea en nykyjuutalaisuudessa hyväksy.Kritisoin sitä mikä on väärää.

15

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 100% kosher

"On olemassa vääriä juutalaisia joiden toimet aiheuttavat antisemitismiä"

Tällä lauseella meitä syytetään kaikista vainoista. Sanoja vääriä juutalaisia ei ole vain käytetty

• Bar-Ilan

ongelma suhteessa juutalaisuuteen on,että se pyrkii oman oppinsa perustalta määrittämään juutalaisuuden,sekä samalla syrjäyttämään sen,voidakseen itse asettautua sen tilalle/sen asemaan "hengellisenä Israelina" ihmisjumalineen. Kun tämä pyrkimys ei onnistu,astuu lähes poikkeuksetta kuvaan turhautumiseen ja torjutuksitulemisen kokemukseen pohjautuva aggressio,katkeruus,tai suoranainen viha.
        Esimerkkejä tästä ei tarvitse historian lehdiltä kaukaa hakea ja mitä ilmeisimmin perinne jatkuu.

Käenpoika on nälkäinen.

• Donna_Quijote
        Bar-Ilan kirjoitti:

ongelma suhteessa juutalaisuuteen on,että se pyrkii oman oppinsa perustalta määrittämään juutalaisuuden,sekä samalla syrjäyttämään sen,voidakseen itse asettautua sen tilalle/sen asemaan "hengellisenä Israelina" ihmisjumalineen. Kun tämä pyrkimys ei onnistu,astuu lähes poikkeuksetta kuvaan turhautumiseen ja torjutuksitulemisen kokemukseen pohjautuva aggressio,katkeruus,tai suoranainen viha.
        Esimerkkejä tästä ei tarvitse historian lehdiltä kaukaa hakea ja mitä ilmeisimmin perinne jatkuu.

Käenpoika on nälkäinen.

kautta rantain ymmärtää, kenen olisi pitänyt istua syytetyn penkillä Nürnbegissä? Alkaako hänen sukunimensä L-kirjaimella? Onko seuraava kirjain u? Ja sitä seuraava t? jne.. Oliko viimeinen kirjain r?

Olisiko sinulla vastaus myös tuossa alempana olevaan kysymykseen?

"Miksei Nürnbergin oikeudenkäynnissä ketään syytetty "6 miljoonan juutalaisen murhasta" ?

• Jotka istuvat
        Bar-Ilan kirjoitti:

Käenpoika on nälkäinen.

"Kuoleman varjon maassa"?

• määrittelet
        Donna_Quijote kirjoitti:

kautta rantain ymmärtää, kenen olisi pitänyt istua syytetyn penkillä Nürnbegissä? Alkaako hänen sukunimensä L-kirjaimella? Onko seuraava kirjain u? Ja sitä seuraava t? jne.. Oliko viimeinen kirjain r?

Olisiko sinulla vastaus myös tuossa alempana olevaan kysymykseen?

"Miksei Nürnbergin oikeudenkäynnissä ketään syytetty "6 miljoonan juutalaisen murhasta" ?

juutalaisuuden? Olisiko sinulla vastaus?

• Donna_Quijote
        määrittelet kirjoitti:

juutalaisuuden? Olisiko sinulla vastaus?

kysyin, taaskaan.

• Deronda

ovat vähintäänkin kummallisia.

Kännetään ajatuskulkusi meihin suomalaisiin: Suomalaisten joukossa on kommunisteja. Siksi kaikkin suomalaisiin kohdistuva rasistinen viha on ymmärrettävää. Noinhan sinä ajattelet.

• Donna_Quijote

Oletko itse laatinut noita välihuomautuksia revisionistien ja/tai kansallissosialistien sivuilta kokoaamaasi linkkiluetteloon?

Tämä on mainio: "Huomaa taustalla taas samat kaverit, pitkätukkainen ja laukkumies, tällä kertaa ilman pölysuojaimia, ja yrittävät peittää näkyväisyyden tapahtumapaikkaan, laukkumies nyökkää merkitsevästi hippitukkaiselle."!

• Donna_Quijote

vastata saamaasi kysymykseen, etkö edes nikittä: "Oletko itse laatinut noita välihuomautuksia revisionistien ja/tai kansallissosialistien sivuilta kokoaamaasi linkkiluetteloon?"

Vastasit taas kysymykseen jota en tehnyt.

• Deronda

sivistää itseään jollain muulla kuin netin salaliitoteorioilla. Salaliittoteoriat sinä tunnut hyväksyvän täysin kritiikittä.

Sinä olet etevä! Pohdiskelet mm. sellaisia asioita, miksi monilla saksalaisilla on juutalausperäiset nimet. Myös minun perheessänä monella on juutalaisperäiset nimet, koska ne on kalenterissamme niitä kaikkein yleisimpiä nimiä. Siinä ei ole minulle mitään sensaatiomaista.

• Bar-Ilan
        Deronda kirjoitti:

sivistää itseään jollain muulla kuin netin salaliitoteorioilla. Salaliittoteoriat sinä tunnut hyväksyvän täysin kritiikittä.

Sinä olet etevä! Pohdiskelet mm. sellaisia asioita, miksi monilla saksalaisilla on juutalausperäiset nimet. Myös minun perheessänä monella on juutalaisperäiset nimet, koska ne on kalenterissamme niitä kaikkein yleisimpiä nimiä. Siinä ei ole minulle mitään sensaatiomaista.

salaliittoteoriat elähdyttävät hänen sisäisten näkemystensä sävyttämää sielunelämäänsä niin syvällisesti,että hän on jo aikaa sitten niellyt ne kritiikittä ja ryhtynyt niiden lähettilääksi.

• Deronda

on auki myös tänään. Mene sinne ja hae parempaa luettavaa itsellesi. Sinun "lähteesi" ja erityisesti johtopäätökset, joita kuvittelet voitavan tehdä niiden pohjalta, ovat niin hölmöjä, että en vaivaudu kommentoimaan niitä.

• Donna_Quijote
        Bar-Ilan kirjoitti:

salaliittoteoriat elähdyttävät hänen sisäisten näkemystensä sävyttämää sielunelämäänsä niin syvällisesti,että hän on jo aikaa sitten niellyt ne kritiikittä ja ryhtynyt niiden lähettilääksi.

Lauseesi on kehäpäätelmä. Se sopisi vaikka kouluesimerkiksi ajatuskulusta, jossa seuraus on syy samalla kun syy on seuraus.

Voisitko tarkentaa hiukan, niin että lukijat voisivat ymmärtää mitä tarkoitat?

Voisitko ystävällisesti oikaista myös Rakkainta ystävääsi Diana-ad remmiä, että hän on ymmärtänyt väärin juutalaisuuden.

Dianan mielestä minä olen antanut palstan trolleille esimerkin, jota he nyt seuraavat.

Jokainen vastaa omista valinnoitaan. Eikö totta?
        Eikö se ole väärin sekin, että syyttää ketään ilman näyttöä?

Olet ilmoittanut jo kauan sitten palstan kirjoittajille toivomuksen, ettei trolleista tule edes puhua eikä rasismiin tule reagoida millään tavalla. Herää kysymys:

Minkä vuoksi sitten juuri kaksi reagoitte koko ajan, yötä päivää, viikosta ja kuukaudesta toiseen - ellette haluaa heidän jatkavan?

• Olisi pitänyt kertoa kohta 5.Moos 28.Suosittelen että luet sen.
        Pointti menee niin että jos toimivat Herran tahdon mukaan tulee siunaus jos ei niin kirous.
        Ja kun juuri juutalaiset ovat niitä joiden kanssa Jumala teki SEN kyseisen liiton ei suomalaisten eikä saamelaisten kanssa.

• Deronda
        L.J.H kirjoitti:

Olisi pitänyt kertoa kohta 5.Moos 28.Suosittelen että luet sen.
        Pointti menee niin että jos toimivat Herran tahdon mukaan tulee siunaus jos ei niin kirous.
        Ja kun juuri juutalaiset ovat niitä joiden kanssa Jumala teki SEN kyseisen liiton ei suomalaisten eikä saamelaisten kanssa.

keskustelun sionismista, joka on ihan samanlainen maallinen kansallisuusaate kuin minkä tahansa muunkin kansnan kansallisaate. Sitten hyppäätkin uskontoon. Tuollaisen jälkeen tulkinnat voikin olla jo aika erikoisia.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      6376
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      4082
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3373
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      14
      3080
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      30
      2355
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2337
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162