Helsingin muslimihoiturit huvittavat.

Vanhusten hoitoon otetaan nykyään kaiken karvaista väkeä. Helsinki palkkaa vanhusten hoitoon mm. musliminaisia, jota eivät saa edes koskea sormellakaan miespuolisiin vanhuksiin!

Heillä on päivittäiset monet rutiinirukoukset ja erikoiskohtelua ruokailun pukeutumisen ym. suhteen. On aivan selvää, etteivät nämä musliminaiset pysty tekemään työtä yhtä tehokkaasti, kuin suomalaiset hoitajat, eivätkä he edes ymmärrä tarpeeksi kieltä pystyäkseen tulemaan toimeen - ja keskustelemaan vanhusten kanssa.

Näille lähes ammattitaidottomille naisille maksetaan kuitenkin lähes samaa palkkaa, kuin koulutetuille suomalaisille perus- ja sairaanhoitajille. Tähän surkeuteen on tultu, koska alan palkkaus on niin heikkoa, ettei alalle hakeudu, taikka kouluttaudu tarpeeksi työntekijöitä.

27

544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lupauksiin ja

auttoivat Kokoomuksen valtaan, onhan se tietysti hienoa kuvitella olevansa oikeistolainen kun joutuu elämään minimipalkalla.

• eri-mies

oli oli nainen joka TAISTELI heille palkankorotusta? Minä muistan, hän oli kokoomuksesta. Joten ei se aina, niin mene että kokareet kuppaa duunareita.

• Kiinostunut!!!!!!!!!

Miten onnistuu läskisoosin syöttämin muslimeilta, vai muuttuuko ruuat kokonaan vähemmistön takia

• käväistä????

pappi sairaitten vanhusten luona, vai kieletäänkö papin käynti vanhusten luonna.

• se pappi

vanhusten luona? Kuollvia se kyttää.

• luulisi sen

jo jonkinverran lihottavan palkkapussia.Se on totta,että mitkään somalit ei suomalaisten perseitä pese,siitä on turha haaveilla,pikemminkin päinvastoin,me suomalaisethan olemme alempaa kastia.

• vaikka tosi

on, että emme ole heidän mielestään minkään arvoisia, ja voi käydä niin että varsinkin sellaisten vanhusten kohdalla jotka ei puhu, niin alkavat kiruttamaan. Mutta muslimeilta on kieletty, veri, hiki, paska, kusi, räkä, joten nyt alkaa sitten vanhukset makaamaan omassa kusessa ja paskassa.

• eri-mies

Sagge kävi kuumana kun hoitajat yrittivät saada korotuksia kohtuuttoman pieniin palkkoihinsa. Miksiköhän?

• kävi????????
        eri-mies kirjoitti:

Sagge kävi kuumana kun hoitajat yrittivät saada korotuksia kohtuuttoman pieniin palkkoihinsa. Miksiköhän?

Mites seriffin kävi, kuka sen ampui

• TietäjäM
        kävi???????? kirjoitti:

Mites seriffin kävi, kuka sen ampui

Sagge alkoi poistella viestejä täysin puolueellisesti, joten lähtö tuli. Tajuasi kai lopulta itsekin, ettei hänestä ole sefuksi.

• IiroM
        TietäjäM kirjoitti:

Sagge alkoi poistella viestejä täysin puolueellisesti, joten lähtö tuli. Tajuasi kai lopulta itsekin, ettei hänestä ole sefuksi.

Se ei ollut syy, vaan eräs asiaton viesti.

• tunnollinen

ja Jumalaa pelkäävä !

Minä toivon muslimi lääkäriä ja hoitajaa kun se aika koittaa !

Hyvää kesää :eri-mummo

• epäilempä.

on noita pelkääjiä nähty ja kamaliksi havaittu.
        p.s. en veisi edes kissaani muslimilääkärille.

• eri-mies

En ole hoksannut yhdeltäkään lääkäriltä kysyä, hänen uskontoaan. Nyt rupesi ihan pelottamaan. Mitä jos niistä joku onkin ollu muslimi. Huh huh! Rättipäisiä ne eivät ainkaan ole olleet, eivätkä tule olemaankaan jos itse kykenen päättämään.

• ole tarkoitus mitään

tehdäkkään,kunhan vain imevät meitä kuiviin.

• ITSEENI

joten olisi aivan sama vaikka hakkaisivat päätään lattiaan koko päivän ,korkeintaan voisin vetää hohtimilla muutaman lattianaulan hiukan ylemmäs jos vaikka osuis kohalleen

• vapaasti ajatteleva

Suurin osa rikollisistamme kuuluu luterilaiseen kansankirkkoomme. En ole vielä älynnyt kysyä, mihin uskontolajiin kuuluu terveyskeskus lääkärit! Olen tyytyväinen kun saan hyvää hoitoa ja paranen.
        En ole kysynyt mihin kirkkokuntaan hoitajat kuuluvat. Ja kamalin uskonnon tarkistuksen unohtamin oli kai se, kun menin hammaslääkäriin ja hän olikin kiinalainen!
        Kysykää ihmeessä ennen hoidon aloittamista, minkä uskonnon varaan itsenne jätätte. Parempi kuolla omassa uskossaan kuin parantus vääräuskoisen avulla!

• tutkia..
        vapaasti ajatteleva kirjoitti:

Suurin osa rikollisistamme kuuluu luterilaiseen kansankirkkoomme. En ole vielä älynnyt kysyä, mihin uskontolajiin kuuluu terveyskeskus lääkärit! Olen tyytyväinen kun saan hyvää hoitoa ja paranen.
        En ole kysynyt mihin kirkkokuntaan hoitajat kuuluvat. Ja kamalin uskonnon tarkistuksen unohtamin oli kai se, kun menin hammaslääkäriin ja hän olikin kiinalainen!
        Kysykää ihmeessä ennen hoidon aloittamista, minkä uskonnon varaan itsenne jätätte. Parempi kuolla omassa uskossaan kuin parantus vääräuskoisen avulla!

eturauhasesi, jos vaivaasi menet esittelemään?

• obb

Vanhusten hoitotyössä toimiva ystäväni kertoi, ettei lääkkeiden jakelua voi näille edes uskoa. Saattaisi tulla ruumiita.

• hienoa.

kaikissa isoissa metropoleissa ja hienoissa sairaaloissa on musliim-hoitsut. pukeutuvatkin kuten muslimin kuuluu, saamme rikkaita turisteja kunon esm. palvelut valmiina.. miksi suomi-urbo pelkää ja kiukkuttelee jjoka asiaavstaan, siinähän se elämä menee,, apulanta:: mitenkähn jos eläisimmekin vain kerran??

• tunnen monta

yksikin muslim hoitaja kustaan kartanon osastopäälikkönä, ja laitokset haluaa kaikki koulusta valmistuneen ulkomaalaset tytöt heti duuniin hoito työhön, mä puhun mista tiedän, sä looseri oot valehtlija about soinin kaveri pummi..

• altter-egoni
        tunnen monta kirjoitti:

yksikin muslim hoitaja kustaan kartanon osastopäälikkönä, ja laitokset haluaa kaikki koulusta valmistuneen ulkomaalaset tytöt heti duuniin hoito työhön, mä puhun mista tiedän, sä looseri oot valehtlija about soinin kaveri pummi..

ja genitaali varustukseni,niitä saa jopa hivellä jos muslimilääkäri on nainen ja alle 30 vuotias.

• anti-rasisti!
        altter-egoni kirjoitti:

ja genitaali varustukseni,niitä saa jopa hivellä jos muslimilääkäri on nainen ja alle 30 vuotias.

nuoren naisen eli muslimilääkärin tuleekin tutkia kunnolla esim esinahan liikkuvuus yms.

• obb
        tunnen monta kirjoitti:

On hienoa kun laisesi sivistynyt ja älykäs lajitoveri vaivautuu oikaisemaan moukkamaisia kommenttejani. Vielä kerran kiitos ja anteeksi jos loukkasin.
        Tokihan minun olisi pitänyt ymmärtää, että muslimit ovat aina meitä parempia.
        Anteeksi vielä kerran.

• että kaikki

tehottomat ovat nykykulttuurissa pohjasakkaa ja kaatopaikkatavaraa.
      Eihän sellaisten hoitoon haluta panostaa kun se ei tuota mitään.
      Valitettavasti kulttuurimme on ajautunut tuhoaan kohti.

• tajuta nykyisen

hoitohenkilöstön uupuminen ja missä me nuoret ollaan kolmenkymmenen vuoen päästä?
        Kuka meitä hoitaa?

• Raipex

Odotan kauhulla kun muslimimies alkaa hoitaa minua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1441
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1297
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      136
      1047
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      974
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      897
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      864
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      846
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      54
      832
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      774
    Aihe