Eikö ole vähän outoa että kun ihmiset viettävät vapaa-aikaa yhdessä, esim. menevät illanviettoon, niin siihen "kuuluu" alkoholi, jos vietetään saunailtoja, niin siihenkin kuuluu alkoholi ja uusivuosi, juhannus, festarit, näissäkään ihmiset eivät pysty olla muuta kuin kännissä ja pullo kourassa turvana. Puhumattakaan polttareista. Kun nuoret tulevat murrosikään ja lähtevät ns. kylälle, niin eihän sielläkään voi olla ilman alkoholia. JOKA PAIKASSA VAAN SITÄ ALKOHOLIA. Mikä siinä on niin erityisen hienoa olla kännissä tai yleensäkään edes lipittää koko alkoholia? Itse ajattelen sen vaan ruokajuomaksi vaikka ei se hyvältä maistukaan, jos ei millään pysty vettä ottaa, niin ei se lasi nyt maata kaada mutta voi voi... ja sitten jotkut yli 40v. ihmiset roikkuu kännissä jossain pubeissa, hieno näky. Sitten kun jossain kylällä pyllähtää keskelle katua joku tukeva iäkkäämpi nainen kännissä niin on sekin kaunista. Miettikää nyt itekkin. Ja nuoret tytöt tulevat yökerhoista illalla meikit levinneenä ja yleensä riidellen miehensä kanssa. Ja perheenisät kun innostuvat oikein juomaan niin onko se hienoa kun ukko makaa kaljapullo kädessä vaikka voisi mennä töihinkin. Moneltako perheriidalta, avioerolta, typerältä teolta, oltaisiin Suomessakin vältytty ilman alkoholia? Itsemurhiinkin liittyy usein alkoholi. Ilman alkoholia ei olisi rattijuoppoja, jotka ajavat jonkun lapsiperheen autoon niin että joku viaton kuolee. Moneen väkivaltaisuuteenkin liittyy alkoholi, tai oikeastaan melkeen aina. Ja tuskin kenenkään mielestä on seksikään hyvää kun on kännissä.
Ei kukaan täysjärkinen halua juoda itseänsä känniin. Harmi vaan kun fiksuja on vähemmistö.
Alkoholin käyttö
Fiksusti
2
962
Vastaukset
- x doku
Olen hyvin iloinen ja tohkeissani kun pääsin alkoholin pakkolitkinnästä eroon. Sitä toivoisi muillekin ongelmasta kärsiville.
Jostain syystä "kuivun" nukkuessani. Aamunesteytys mehuilla tai muilla alkoholittomilla nesteillä on hyvä keino päästä petollisesta oluesta eroon.
Ongelma käyttäjiä on toki paljon, mutta suurin osa hallittee % juomien käytön ihan asiallisesti. Ensin työ, sitten huvit.- Anonyymi
On huvittava väite, etteikö voisi ryypätä myös työmaalla.
Länsimaiseen kulttuuriin kuuluu myös ryyppäämisen vapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833318
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402716Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742286- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512201Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102173Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201967Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201949- 621934
- 871697