Mikä olisi hyvä lahja miehelle joka täyttää 50 vuotta??
Vastaukset 3
- sissa
Itse tehty 50-vuotiaan miehen selviytymispakkaus, esim tuoteselosteella tai esim kokeiluselosteella :"teidät on valittu kokeilemaan uusinta tuotettamme "50-vuotiaan miehen selviytymispakkausta jne..Pakkkauksen sisällön voi vapaasti keksiä itse. Ainakin me saimme kiitokset pakkauksesta, alunperin oli 40 vuotiaan sinkun selviytymispakkaus, mutta sen jälkeen keksittiin seuraava lahja 50 vuotiaalle. Että siitä vaan suunnittelemaan..
- Sissi
Miespuoliselle pomolleni haluaisin ostaa Benji-hypyn 50-vuotislahjaksi. Jos hän ei uskaltaisi hypätä, sanoisin "lällällää". Jos hän taas hyppäisi, olisi se merkki lahjan arvostamisesta. Ainahan olisi myös mahdollista, että kuminaru katkeaisi.
- Jypsis
Jalkasieni hoito
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66833
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21746Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57551