Sairastuin vakavasti ja elinaikaa on luvattu 3-4 vuotta (tämä luvataan kaikille tätä tautia poteville). Kolmas vuosi menossa, vointi lääkkeiden ansiosta melko mukava, ulkoilen joka päivä. Yksinäisyys vaivaa, varmaan aika yleistä tämän ikäisillä. Aikasempi elämä on mennyt työnteossa, huvittelussa, harrastuksissa. Poikani kuoli viime lokakuussa, olen auttanut häntä miten olen pystynyt ja siihen on mennytkin koko energiani ja aikani. Siis sanotaan n. 15 vuoden aikana. Tämä oli niin hyvä ja herättävä aihe, että sain oikein "herätyksen". Mitäs tässä kotona luuraan. Haluan jatkaa öljyvärimaalausta, mennä Irlantiin ja Tiibetiin.
Vielä jotain ehtis
3
683
Vastaukset
- Masse setä
Se on aina vaikeata, jos jää yksin.
Periaatteessa, jos aikaisempi elämä on mennyt työnteossa, hurvitteluissa ja harrastuksissa, niin what's the big problem?
Jos poika kuolee, niin kannattaa varmaan tilata avustava helikopteri paikalle, jos tuntuu pahalta.- elämä lyhyt
On aina vaikeaa, jos oma lapsi kuolee. Oli hän sitten minkä ikäinen tahansa, aina lapsena itselle pysyy.
Eikö ole tärkeää ettet jää yksin, aloitat niitä harrastuksia mitkä on tuntuneet rakkaimmalta.
Aina löytyy myös kohtalotovereita, joita voi löytää mistä tahansa, vertaisryhmiä.
Sen vakavan sairauden kanssa olet ilmeisesti pystynyt tulemaan sinuksi.
Sisua ja positiivisuutta varmasti vaatii:)
- tuulentupa2
Luvattu elinaika: voi miten kuulostaa kamalalta niin kuin sen joku lääkäri voisi määritellä. Itse uskon että päivämme on määrätty ihan jossain muualla kuin lääkäreiden oppikirjoissa huolimatta siitä miten päivämme täällä päättyvät.
Varmaankin hyvä ajatus jatkaa maalausta ja toteuttaa kaikkia niitä unelmia, joita kerääntynyt kiireisen elämän varrella odottamaan toteutusta tuonnempana.
Olen myös ihan liian kauan, oikeastaan tähän saakka elänyt "sitten kun"-elämää milloin minkin tekosyyn varjolla. Oi kuinka väärin se onkaan itseäni kohtaan ollut, olen sen nyt katkerasti havainnut. Vaan vielä ei ole myöhäistä mikään....
Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1942685Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki572655- 1842645
Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from712272Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276742134Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen412125Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä22015Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la731626- 1461497
Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue21385