Vielä jotain ehtis

67 v

Sairastuin vakavasti ja elinaikaa on luvattu 3-4 vuotta (tämä luvataan kaikille tätä tautia poteville). Kolmas vuosi menossa, vointi lääkkeiden ansiosta melko mukava, ulkoilen joka päivä. Yksinäisyys vaivaa, varmaan aika yleistä tämän ikäisillä. Aikasempi elämä on mennyt työnteossa, huvittelussa, harrastuksissa. Poikani kuoli viime lokakuussa, olen auttanut häntä miten olen pystynyt ja siihen on mennytkin koko energiani ja aikani. Siis sanotaan n. 15 vuoden aikana. Tämä oli niin hyvä ja herättävä aihe, että sain oikein "herätyksen". Mitäs tässä kotona luuraan. Haluan jatkaa öljyvärimaalausta, mennä Irlantiin ja Tiibetiin.

3

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Masse setä

      Se on aina vaikeata, jos jää yksin.
      Periaatteessa, jos aikaisempi elämä on mennyt työnteossa, hurvitteluissa ja harrastuksissa, niin what's the big problem?
      Jos poika kuolee, niin kannattaa varmaan tilata avustava helikopteri paikalle, jos tuntuu pahalta.

      • elämä lyhyt

        On aina vaikeaa, jos oma lapsi kuolee. Oli hän sitten minkä ikäinen tahansa, aina lapsena itselle pysyy.
        Eikö ole tärkeää ettet jää yksin, aloitat niitä harrastuksia mitkä on tuntuneet rakkaimmalta.
        Aina löytyy myös kohtalotovereita, joita voi löytää mistä tahansa, vertaisryhmiä.
        Sen vakavan sairauden kanssa olet ilmeisesti pystynyt tulemaan sinuksi.
        Sisua ja positiivisuutta varmasti vaatii:)


    • tuulentupa2

      Luvattu elinaika: voi miten kuulostaa kamalalta niin kuin sen joku lääkäri voisi määritellä. Itse uskon että päivämme on määrätty ihan jossain muualla kuin lääkäreiden oppikirjoissa huolimatta siitä miten päivämme täällä päättyvät.
      Varmaankin hyvä ajatus jatkaa maalausta ja toteuttaa kaikkia niitä unelmia, joita kerääntynyt kiireisen elämän varrella odottamaan toteutusta tuonnempana.
      Olen myös ihan liian kauan, oikeastaan tähän saakka elänyt "sitten kun"-elämää milloin minkin tekosyyn varjolla. Oi kuinka väärin se onkaan itseäni kohtaan ollut, olen sen nyt katkerasti havainnut. Vaan vielä ei ole myöhäistä mikään....
      Tsemppiä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1515
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1213
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      875
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe