Mikä on oikeasti surullista

Hssu

Surullista on se, että nämä tämän päivän lahkot syövät ihmisiä, Herra, Herra uskoillaan, nimenomaan uskoillaan, jos joku väittää, että uskollaan, valehtelee kyllä karkeasti.

Tämä kyllä kelpaa ihmiselle joka haluaa saada pikatäytön hengelliselle janolleen, mitä se sitten loppujen lopuksi onkaan, mutta pitää myös lihansa hengissä ja näitä tankkausasemia on tämäkin maa pullollaan:

Monet sanovat minulle sinä päivänä: Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät.

17

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etsikää ennen kaikkea Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskasta tahtoaan, niin teille annetaan kaikki tämäkin.

Sanotaan myös:

Lähestykää Jumalaa, niin hän lähestyy teitä. Puhdistakaa kätenne, synnintekijät, puhdistakaa sydämenne, te kahtaalle horjuvat.

Ei sanota Raamatussakaan, että etsi lähin seurakunta tai se mikä sinulle itsellesi parhaiten sopisi, vaan tällainen varoitus sieltä löytyy:

Tulee näet aika, jolloin ihmiset eivät siedä kuunnella tervettä oppia vaan haalivat itselleen halunsa mukaisia opettajia kuullakseen sitä mitä kulloinkin mieli tekee.
      He tukkivat korvansa totuudelta ja kääntyvät kuuntelemaan taruja.

Ja näitä ihmisen omien halujen mukaisia opettajia kyllä löytyy, ja jos joku väittää muuta niin siinäkin valehtelee karkeasti. Ja niin ne korvat on suljettu totuudelta tällä palstallakin, ja tasan käy toteen tuokin sananpaikka.

• Jeesuksen opetuslapsi

Puhaltakaa pasunaan Siionissa, toitottakaa torvia minun pyhällä vuorellani. Jokainen maan asukas on vapiseva, sillä Herran päivä tulee. Niin, se on lähellä: pimeyden ja synkeyden päivä, pilvien ja pilkkopimeän päivä. Vuorille levinneenä niinkuin aamurusko on lukuisa ja väkevä kansa, jonka vertaista ei ole ollut ikiajoista asti eikä tämän jälkeen enää tule, tulevaisten polvien vuosiin saakka. Sen edellä käy kuluttava tuli, sen jäljissä polttava liekki. Niinkuin Eedenin puutarha on maa sen edessä, sen jäljissä on autio erämaa, eikä jää ketään, joka olisi siltä pelastunut. Ne ovat näöltänsä kuin hevoset, ja niinkuin ratsut ne juoksevat. Ryskyen kuin sotavaunut ne hyppivät vuorten huipuilla, räiskyen kuin tulen liekki, joka kuluttaa oljet; ne ovat kuin väkevä kansa, sotarintaan asettunut. Niitten edessä kansat vapisevat, kaikki kasvot kalpenevat. Ne juoksevat kuin sankarit, kuin soturit ne nousevat muurille. Jokainen kulkee tietänsä suoraan, ei mutkittele polullansa. Toinen ei sysi toistansa: jokainen kulkee omaa suuntaansa. Heittoaseitten välitse ne syöksyvät pysähtymättä. Kaupunkiin ne hyökkäävät, ryntäävät muurille, nousevat taloihin, tulevat ikkunoista sisään kuin varas. Niitten edessä maa vapisee, ja taivaat järkkyvät; aurinko ja kuu käyvät mustiksi, ja tähdet kadottavat valonsa. Ja Herra antaa äänensä jylistä sotajoukkonsa edellä, sillä ylen lukuisa on hänen väkensä, sillä väkevä on hänen käskynsä täyttäjä, sillä suuri on Herran päivä ja sangen peljättävä; kuka voi sitä kestää? Mutta vielä nytkin, sanoo Herra, kääntykää minun tyköni kaikesta sydämestänne, paastoten, itkien ja valittaen. Reväiskää rikki sydämenne, älkää vaatteitanne, ja kääntykää Herran, teidän Jumalanne, tykö; sillä hän on armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja armosta rikas, ja hän katuu pahaa. Ehkä hän vielä katuu ja jättää jälkeensä siunauksen: ruokauhrin ja juomauhrin Herralle, teidän Jumalallenne. Puhaltakaa pasunaan Siionissa, kuuluttakaa pyhä paasto, kutsukaa koolle juhlakokous. Kootkaa kansa, pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa.

• Jeesuksen sanaan LIHAN PYRISTELYT voisivat alkaa vasta KARSIUTUA, sillä KUN IHMINEN LÄHTEE JUMALAN TAHDON TIELLE HÄN NÄKEE MIKÄ ITSE ON, HÄN NÄKEE
        TOTUUDEN se mitä on totuutena julistettu ONKIN OLLUT VALHETTA, PETOSTA,
        HARHAA, EKSYTYSTÄ.

Kaikki usko joka on uskoa ihmisten laatimiin uskoihin johdattaa poispäin Jumalasta.

Usko JOKA KOHDISTUU JEESUKSEEN Hänen sanaansa VASTA VOI IHMISEN
        johdattaa kohti Jumalaa.

Jotka täällä vähtää ihmisissä EIVÄT JUMALAN TAHDON TIELLE OLE VIELÄ EDES KÄÄNTYMYSTÄ TEHNEET.

• "Lähestykää Jumalaa, niin hän lähestyy teitä. Puhdistakaa kätenne, synnintekijät, puhdistakaa sydämenne, te kahtaalle horjuvat.

Ei sanota Raamatussakaan, että etsi lähin seurakunta tai se mikä sinulle itsellesi parhaiten sopisi, vaan tällainen varoitus sieltä löytyy:"

Mistäs sinä voit tietää etteikö sinunkin lähimmässä seurakunnassa lähestytä Jumalaa juuri Raamatun mukaan? Raamattu juuri kehoittaa käymään seurakunnan kokouksissa. Missä sinä käyt?

"Ja näitä ihmisen omien halujen mukaisia opettajia kyllä löytyy, ja jos joku väittää muuta niin siinäkin valehtelee karkeasti. Ja niin ne korvat on suljettu totuudelta tällä palstallakin, ja tasan käy toteen tuokin sananpaikka."

Löytyyhän näitä Raamatun vastaisia "synnittömyys-opin" sun muita ihmisoppeja viljeleviä opettajia näiltäkin palstoilta, ihan totta. Itselläni onneksi Pyhä Henki toimii ja heidän oppinsa huomaan Raamatun vastaiseksi. Toivon mukaan sinäkin huomaat sen.

• juhani1965 kirjoitti:

"Lähestykää Jumalaa, niin hän lähestyy teitä. Puhdistakaa kätenne, synnintekijät, puhdistakaa sydämenne, te kahtaalle horjuvat.

Ei sanota Raamatussakaan, että etsi lähin seurakunta tai se mikä sinulle itsellesi parhaiten sopisi, vaan tällainen varoitus sieltä löytyy:"

Mistäs sinä voit tietää etteikö sinunkin lähimmässä seurakunnassa lähestytä Jumalaa juuri Raamatun mukaan? Raamattu juuri kehoittaa käymään seurakunnan kokouksissa. Missä sinä käyt?

"Ja näitä ihmisen omien halujen mukaisia opettajia kyllä löytyy, ja jos joku väittää muuta niin siinäkin valehtelee karkeasti. Ja niin ne korvat on suljettu totuudelta tällä palstallakin, ja tasan käy toteen tuokin sananpaikka."

Löytyyhän näitä Raamatun vastaisia "synnittömyys-opin" sun muita ihmisoppeja viljeleviä opettajia näiltäkin palstoilta, ihan totta. Itselläni onneksi Pyhä Henki toimii ja heidän oppinsa huomaan Raamatun vastaiseksi. Toivon mukaan sinäkin huomaat sen.

TÄYDELLISESTI KUOLETTANUT.

Se että Sanassa sanotaan älkää jättäkö seurakunnan kokousta EI TARKOITA SEURAKUNTAA KUIN SEURAKUNTAA SE ON VARMA SE.
        Mutta näin se menee JOTKA ITSE NOUKIVAT RAAMATUSTA KOHTIA OMAAN LIHAANSA
        miellyttäviä EIVÄTKÄ LÄHDE USKOSTA JEESUKSEEN etsimään JUMALAA ja HÄNEN VALTAKUNTAANSA harhassa OVAT JA PYSYVÄT.

• ArmiK kirjoitti:

TÄYDELLISESTI KUOLETTANUT.

Se että Sanassa sanotaan älkää jättäkö seurakunnan kokousta EI TARKOITA SEURAKUNTAA KUIN SEURAKUNTAA SE ON VARMA SE.
        Mutta näin se menee JOTKA ITSE NOUKIVAT RAAMATUSTA KOHTIA OMAAN LIHAANSA
        miellyttäviä EIVÄTKÄ LÄHDE USKOSTA JEESUKSEEN etsimään JUMALAA ja HÄNEN VALTAKUNTAANSA harhassa OVAT JA PYSYVÄT.

Pääsisivät, haluaisivat mennä Jeesuksen kautta "seurakuntaan" olisi vain yksi seurakunta, siis lauma, ja kaikki todellakin olisivat yhtä:

Siksi Jeesus jatkoi: Totisesti, totisesti: minä olen lampaiden portti.
        Ne jotka ovat tulleet ennen minua, ovat kaikki olleet varkaita ja rosvoja, eivätkä lampaat ole kuunnelleet heitä.
        Minä olen portti. Se joka tulee minun kauttani pelastuu. Hän voi siis vapaasti tulla ja mennä, ja hän löytää laitumen.

Kun minä olen heissä ja sinä olet minussa, HE OVAT TÄYDELLISESTI YHTÄ, ja silloin maailma ymmärtää, että sinä olet lähettänyt minut ja että olet rakastanut heitä niin kuin olet rakastanut minua.

Missä tämä näkyy tässäkään maassa näiden seurakuntien kesken, kaikilla on omat oppinsa, ja aivan varmasti on, omat hienosäätönsä, jotka on tehty ihmisen omaa mieltä tyydyttämään, ihmisen kehittelemiä, ihmisoppeja.

• Hssu kirjoitti:

Pääsisivät, haluaisivat mennä Jeesuksen kautta "seurakuntaan" olisi vain yksi seurakunta, siis lauma, ja kaikki todellakin olisivat yhtä:

Ne jotka ovat tulleet ennen minua, ovat kaikki olleet varkaita ja rosvoja, eivätkä lampaat ole kuunnelleet heitä.
        Minä olen portti. Se joka tulee minun kauttani pelastuu. Hän voi siis vapaasti tulla ja mennä, ja hän löytää laitumen.

Kun minä olen heissä ja sinä olet minussa, HE OVAT TÄYDELLISESTI YHTÄ, ja silloin maailma ymmärtää, että sinä olet lähettänyt minut ja että olet rakastanut heitä niin kuin olet rakastanut minua.

Missä tämä näkyy tässäkään maassa näiden seurakuntien kesken, kaikilla on omat oppinsa, ja aivan varmasti on, omat hienosäätönsä, jotka on tehty ihmisen omaa mieltä tyydyttämään, ihmisen kehittelemiä, ihmisoppeja.

Te tekopyhät! Oiken Jesaja teistä ennusti, kun hän sanoi:
        Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta sen sydän on kaukana minusta. Turhaan he minua palvelevat, kun opettavat oppejaan, ihmisten tekemiä käskyjä.

• Hssu kirjoitti:

NÄIN OLISI.

"Jos kaikki Pääsisivät, haluaisivat mennä Jeesuksen kautta "seurakuntaan" olisi vain yksi seurakunta, siis lauma, ja kaikki todellakin olisivat yhtä:"

MUTTA NYT KUN MENNÄÄNKIN SEURAKUNNAN KAUTTA mihin? NIIN TODELLISIA
        JUMALAN SEURAKUNTIA EI OLE vaan ihmisoppien harhaisia yhdyskuntia joissa
        KAIKISSA IHMINEN TULEE JOHDETUKSI YHÄ KAUEMMAS JUMALASTA.

• Hssu kirjoitti:

Te tekopyhät! Oiken Jesaja teistä ennusti, kun hän sanoi:
        Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta sen sydän on kaukana minusta. Turhaan he minua palvelevat, kun opettavat oppejaan, ihmisten tekemiä käskyjä.

mutta sokeus estää näkemästä.

• mai-
        Hssu kirjoitti:

Jos sinut Hessu kloonattaisiin,
        niin saisit sen seurakuntasi jossa olisi vain yksi.

• mai- kirjoitti:

Puhunut omasta seurakunnastani, tai että kaikkien pitäisi olla minun kaltaisiani, Jeesuksen kaltaisia kylläkin pitää olla kaikkien jotka häneen yhteyteensä kerran pääsevät tai ovat päässeet:

Siitä me tiedämme tuntevamme hänet, että pidämme hänen käskynsä.
        Joka sanoo tuntevansa hänet, mutta ei pidä hänen käskyjään, on valehtelija, eikä totuus ole hänessä.
        Mutta joka noudattaa hänen sanaansa, hänessä Jumalan rakkaus on todella saavuttanut päämääränsä. Tästä me tiedämme olevamme hänen yhteydessään.
        Sen joka sanoo pysyvänsä hänessä, tulee myös elää samalla tavoin kuin hän eli.

Jumalan rakkauden päämäärä on Saatanan tahdon, synnin vaikutuksen häviäminen kokonaan ihmisestä, ihmisestä tulee synnitön, puhdas astia sitten kun hän Jumalan yhteyteen pääsee.

• Hssu kirjoitti:

Puhunut omasta seurakunnastani, tai että kaikkien pitäisi olla minun kaltaisiani, Jeesuksen kaltaisia kylläkin pitää olla kaikkien jotka häneen yhteyteensä kerran pääsevät tai ovat päässeet:

Siitä me tiedämme tuntevamme hänet, että pidämme hänen käskynsä.
        Joka sanoo tuntevansa hänet, mutta ei pidä hänen käskyjään, on valehtelija, eikä totuus ole hänessä.
        Mutta joka noudattaa hänen sanaansa, hänessä Jumalan rakkaus on todella saavuttanut päämääränsä. Tästä me tiedämme olevamme hänen yhteydessään.
        Sen joka sanoo pysyvänsä hänessä, tulee myös elää samalla tavoin kuin hän eli.

Jumalan rakkauden päämäärä on Saatanan tahdon, synnin vaikutuksen häviäminen kokonaan ihmisestä, ihmisestä tulee synnitön, puhdas astia sitten kun hän Jumalan yhteyteen pääsee.

"synnittömyyttä" EI ymmärretä. MIKÄ SE SYNTI ON? Se on se ETTÄ IHMINEN ELÄÄ
        EROSSA JUMALASTA ja kun ihminen elää erossa Jumalasta EI HÄN MUUTA TEE KUIN ELÄÄ
        AINAISESSA SYNNISSÄ ja sen teoissa. IHMINEN EI erossa JUMALASTA voi mitään hyvää tehdä.

Siksi on niin EI HYVÄ PUU TUOTA PAHAA eikä PAHA PUU TUOTA KUIN PAHAA.

Jotka siis lihan, synnin vallassa tahtovat olla (vain oman lihansa, järkensä
        mukaan yrittäen elää hyvin, parannella itseään)EIVÄT OLE OTOLLISIA
        JUMALALLE, Jumala EI heille mitään puhu vaan paha ja niin tuo paha pitää
        todellakin kaiken TOSI HYVÄN JOKA JUMALASTA ON PAHANA.

• mai- kirjoitti:

Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.
        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie joka vie elämään, ja vain harvat
        löytävät sen.

Monet ovat kutsuttuja, mutta harvat valittuja.

Älä pelkää pieni laumani. Teidän Isänne on päättänyt antaa teille valtakunnan.

Joku kysyi häneltä: Herra, onko niin että vain harvat pelastuvat?
        Jeesus vastasi:
        Kilvoiltelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.

• julistaa Ilosanomaa

ja jätä nuriseminen ja syyttäminen poissa. Riittää, kun puhut totuutta ja kerrot, että jokaisen on tehtävä parannus jos aikoo päästä Jumalan valtakuntaan ja kerrot, että Jeesus on jo tehnyt kaiken valmiiksi ja uskovainen pääsee elämään täytettyyn lakiin, ei rikottuun, ei kumottuun, vaan täytettyyn. Tutki itseäsi elätkö TÄYTETYSSÄ LAISSA, vai elätkö laittomuudessa, jossa tästä ei mitään tiedetä: RAKASTA JUMALAA YLI KAIKEN JA LÄHIMMÄISTÄ NIIN, KUIN ITSEÄSI

• Jeesuksen vihollisen uusi aloitus, "uskokaa kaikki mitä Jeesus sanoi"
      Ja mitä sen jälkeen Jeesuksen ja Jumalan Totuuden vesitys.

On se järkyttävää kun ihminen on täällä keskusteluissa roikkunut EIKÄ MUUTA
      kuin taistelu Jeesuksen sanomaa vastaan yltyy, pahenee.
      Kun EI ITSE OLE TAHTONUT SISÄLLE MENNÄ niin sisälle meneviä on estämässä.

• "Surullista on se, että nämä tämän päivän lahkot syövät ihmisiä, Herra, Herra uskoillaan, nimenomaan uskoillaan, jos joku väittää, että uskollaan, valehtelee kyllä karkeasti."

Todella surullista on se, että sinä vainoat Jeesuksen omia ja nän Jeesusta itseään näillä kirjoituksillasi. Haukut ja morkkaat, kun todisteita väitteistäsi pyytää, vaikenet.

"Tämä kyllä kelpaa ihmiselle joka haluaa saada pikatäytön hengelliselle janolleen, mitä se sitten loppujen lopuksi onkaan, mutta pitää myös lihansa hengissä ja näitä tankkausasemia on tämäkin maa pullollaan:"

Tässäkin todistat itse että et edes tiedä mistä kirjoitat "mitä se sitten loppujen lopuksi onkaan". Eli et ole tutkinut asiaa täi käynyt paikanpäällä, toistelet jonkun sinulle syöttämiä ajatuksia. Kannattaa ottaa itse asioista selvää ennen kuin alkaa todistamaan lähimmäisistään.

"Monet sanovat minulle sinä päivänä: Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.
      Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät."

Mitäpä luulet Hssu, tunnustaako Jeesus vainoojiaan?

• Silloin kun Jeesuksen sanomat ovat sinulle vainoa OLET VALEJEESUKSEN OMA.

Joten lakkaa vainoamasta niitä harvoja joille JUmala on saanut puhua ja puhuu
        omasi ja muiden turmioksi täällä käyt solvaamaan Jumalan Hengen omaa ja Jumalan
        Hengen johdatuksessa olevaa. Tämä on TOTUUS kohdallasi.

JOs ET ENÄÄ VOI JUMALAN PUOLEEN KÄÄNTYÄ niin anna niiden olla rauhassa jotka
        sanomaa Jumalalta tuovat ETTÄ EDES joku voisi ELÄMÄN TIEN JEESUKSESSA
        KOHDATA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      21
      2031
    2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      82
      1871
    3. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      68
      1808
    4. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1573
    5. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      485
      1429
    6. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      1
      1424
    7. Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?
      Lieksa
      48
      1217
    8. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      35
      1089
    9. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      72
      1068
    10. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      22
      1039
    Aihe