Apua DMT:en kanssa!

pianhukassa

moi,

menin viimevkl kokeilemaan ekaa kertaa elämässäni dmt:tä, kun sitä kerrankin tuli vastaan. Ei olisi kannattanut. Nyt viime la jälkeen on joka yö ollut unet aivan sekasin ja mieli on masentunut.
Mitä pitäisi tehdä? Mennä lääkäriin?

54

41501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Repson

      DMT vapauttaa aivoista dopamiinit ja välittäjä aineita. Nyt sulla on vajaus niiistä. D2 reseptorit eivät saa "tarvitsemiaan" aineita. Tila on suoraan verrannollinen krapulaan. Ne palautuvat normaali tasolle ajan mittaan. Syö terveellisesti, ota vitamiineja ja käy vaikka pitkällä kävely lenkillä tai jotain liikuntaa. Älä mene lääkäriin ellei tosiaan tunnu siltä. Sinut leimataan vain narkiksi, mikä vaikuttaa palveluun tasoon kun joskus menet lääkäriin. Hoida oloasi kuin viina krapulaa. Kyllä se ohi menee.

      • DMT-kokeilu

        tuliko konekeijuja jutteleen hassuja? puhaltelitko kuvia suustasi tonttujen opastuksella? muuttuiko maailmankuvasi loppuelämäksesi? ..olitko henkisesti valmistautunut kokemukseen tarpeeksi hyvin?

        olis mukavaa jos purkaisit vähän kokemustasi, ei tartte jos et halua :) ..mutta olisin kiitollinen jos pystyisit.


      • seppo kalmari

        Jätkä selittää täyttä skeidaa. Ei vapauta mitään dopamiineja. DMT on serotoniinin kaltainen välittäjäaine ja sen takia aiheutuu vaikutuksia.


      • Anonyymi

        Mämmistäkö puhut


    • F60.6

      Tuttua on, mutta itse koen että unet eivät ole menneet sekasin vaan, että herään unesta kun nukahdan. ;) Ota lisää sillä nuo tunteet on muillakin lähtenyt. :D

      Se että mielesi on masentunut DMT:n käytöstä kertoo mielestäni vain kyvyttömyydestäsi reflektoida oman egosi ulkopuolisia asioita.
      Olen tosin huono puhumaan tässä asiassa, sillä olen kärsinyt psykoottisluonteisesta vakavasta masennuksesta lähes kymmenen vuotta.
      Ilman DMT:a en luultavasti olisi enää elossa, sillä sen avulla käsittämäni asiat ovat olleet ainoa syy jatkaa elämääni jo monen vuoden ajan...

      Älä missään nimessä mene kunnallliselle lääkärille sanomaan _sanaakaan_ DMT:n käytöstäsi. Tunnen henkilön joka tätä myötä on saanut turhan skitsofrenia diagnoosin. Jos päätät mennä tai olet jo mennyt lääkäriin yritä kiertää kokonaan psykedeeliset päihteet, sillä niiden käyttäjät luokitellaan hyvin usein F2X.X(DSM_IV)-luokkaan ilman järkiperusteita. Syynä tähän on vaan se että ne onnettomat lääkärit ovat vain niin hukassa itse etteivät ymmärrä mistä ovat lähtöisin ja mitä saavat kiittää olemassaolostaan...


      Ps. Se ei ole "dmt:tä" vaan dimetyylitryptamiinia eli DMT:a! Ärsyttää tyhmyys niin omani kuin muiden, vaikkakaan narskuleima ei kopsahtaisi.

      • aatu6

        Älkää nyt jumalauta mileisairaat ihmiset pilatko pätänne enmpää!! tää ylempänä kirjottanut kaveri sanoo että sairastaa skitso-masennusta tai jotain ja vetää vielä lisää jotain psykedeelejä hataraan päähänsä,ei hyvä. Nää aineet on tarkoitettu tervepäisille ihmisille,ja mielellään ei niillekkään. Jos olet masentunut tai muuten sekaisin niin nämä aineet ei TODELLAKAAN sitä paranna! "ota lisää vaan" joku ehdotti tos ylempänä..huh huh

        Nyrkkisääntö voimakkaisin kamoihin on,älä vedä jos yhtään epäröit. Jos olet peloton ja avoin kaikelle niin siitä vaan ja saat luultavasti mahtavan tripin,mutta masentuneet ja muut hullut EI TOD


      • Niinpäniin
        aatu6 kirjoitti:

        Älkää nyt jumalauta mileisairaat ihmiset pilatko pätänne enmpää!! tää ylempänä kirjottanut kaveri sanoo että sairastaa skitso-masennusta tai jotain ja vetää vielä lisää jotain psykedeelejä hataraan päähänsä,ei hyvä. Nää aineet on tarkoitettu tervepäisille ihmisille,ja mielellään ei niillekkään. Jos olet masentunut tai muuten sekaisin niin nämä aineet ei TODELLAKAAN sitä paranna! "ota lisää vaan" joku ehdotti tos ylempänä..huh huh

        Nyrkkisääntö voimakkaisin kamoihin on,älä vedä jos yhtään epäröit. Jos olet peloton ja avoin kaikelle niin siitä vaan ja saat luultavasti mahtavan tripin,mutta masentuneet ja muut hullut EI TOD

        Psykedeeleillä on positiivisia vaikutuksia ihmismieleen.
        Niillä voidaan pysyvästi muuttaa ihmisten persoonallisuutta positiivisesti.

        Eikä psykedeelit aiheuta mielenterveysongelmia.
        http://www.hs.fi/tiede/a1305708116054


      • 21+8=33
        aatu6 kirjoitti:

        Älkää nyt jumalauta mileisairaat ihmiset pilatko pätänne enmpää!! tää ylempänä kirjottanut kaveri sanoo että sairastaa skitso-masennusta tai jotain ja vetää vielä lisää jotain psykedeelejä hataraan päähänsä,ei hyvä. Nää aineet on tarkoitettu tervepäisille ihmisille,ja mielellään ei niillekkään. Jos olet masentunut tai muuten sekaisin niin nämä aineet ei TODELLAKAAN sitä paranna! "ota lisää vaan" joku ehdotti tos ylempänä..huh huh

        Nyrkkisääntö voimakkaisin kamoihin on,älä vedä jos yhtään epäröit. Jos olet peloton ja avoin kaikelle niin siitä vaan ja saat luultavasti mahtavan tripin,mutta masentuneet ja muut hullut EI TOD

        Aatu6, ihme että viestisi on saanut kolmekin plussaa palstalla, jolla liikkuu paljon asiansa tietäviä ihmisiä. Puhut nimittäin paskaa ja ylireagoit.


      • kokemuksestapuhun
        aatu6 kirjoitti:

        Älkää nyt jumalauta mileisairaat ihmiset pilatko pätänne enmpää!! tää ylempänä kirjottanut kaveri sanoo että sairastaa skitso-masennusta tai jotain ja vetää vielä lisää jotain psykedeelejä hataraan päähänsä,ei hyvä. Nää aineet on tarkoitettu tervepäisille ihmisille,ja mielellään ei niillekkään. Jos olet masentunut tai muuten sekaisin niin nämä aineet ei TODELLAKAAN sitä paranna! "ota lisää vaan" joku ehdotti tos ylempänä..huh huh

        Nyrkkisääntö voimakkaisin kamoihin on,älä vedä jos yhtään epäröit. Jos olet peloton ja avoin kaikelle niin siitä vaan ja saat luultavasti mahtavan tripin,mutta masentuneet ja muut hullut EI TOD

        Terveen ihmisen pää ei kestä niinkin vahvaa psykedeeliä kuin dmt... huomaa kun ollaan vuosia psykoosiöveritranssissa jo aamupala-annoksesta sieniä. Odottakaa tervepäiset ihmiset kunnes rupeaa todellisuus mietityttämään keski-iän kriisissä ni sitten psykedeelit tekevät varmasti terää.


      • ÷÷÷
        kokemuksestapuhun kirjoitti:

        Terveen ihmisen pää ei kestä niinkin vahvaa psykedeeliä kuin dmt... huomaa kun ollaan vuosia psykoosiöveritranssissa jo aamupala-annoksesta sieniä. Odottakaa tervepäiset ihmiset kunnes rupeaa todellisuus mietityttämään keski-iän kriisissä ni sitten psykedeelit tekevät varmasti terää.

        Tosiaan näytät puhuvan kokemuksesta kuten nimimerkkisi kertoo. Kokemuksesi vain on hyvin yksilöllistä eikä päde useimpiin ihmisiin.


      • HulluPsykonautti

        Aatu6, DMT on 100% luonnollinen tuote ja jopa sinä olet sitä käyttänyt. Sitä muodostuu ihmisen aivojen käpyrauhasessa nukkuessa ja epäillään että se aiheuttaa unet. Tämä aine voi erittäin harvinaisissa tapauksissa aiheuttaa lievän psykoosin jos omaa ennestään skitsofrenian, mutta psykoosin saamisen mahdollisuus on lottovoiton luokkaa. Ja masennukseen suositellaan psykedeelejä koska ne avaavat ihmismielen pois laatikon sisästä. Itse en ole tätä herkkua vielä päässyt testaamaan kun kotona vielä asuskelen, mutta kemian opinnot suoritettuani kun muutan pois, pitää alkaa seikkailemaan avatuuden laitamilla.


    • abshe

      tietämättömät vois pitää ne kauniit päänsä vaikka kiinni,sopiiko? deelit on parasta mitä mun elämälle on ikinä käyny! voisin sanoa että pelasti mut heleveteltä! vaikka tänään kännii päällä mut silti hjuvat fibat! :D darraki tuntuu nykyää paremmalta ku aiemmin ;D kiitos sieni rakas ;) en suosittele mutta suosittelen

      • Koirankakka>Alkoholi

        Hyvä että olet meidän valaistuneiden joukossa, mutta miksi käyttäisit etyylialkoholia nyt kun tiedät mistä päihteissä on kyse?


      • Anonyymi
        Koirankakka>Alkoholi kirjoitti:

        Hyvä että olet meidän valaistuneiden joukossa, mutta miksi käyttäisit etyylialkoholia nyt kun tiedät mistä päihteissä on kyse?

        Tiedämme tämän alkoholin olevan todellista myrkkyä niin mielelle kuin kehollemmekin sekä ympärillä olevassa maailmassakin. Silti käytän sitä parantamaan oloani, koska olen idiootti. Se mikä poistaa ahdistuneisuutta, tyhjyyden tunnetta sekä turhamaisuutta, antaa alkoholi hyvät vibat ja koukuttaa.


    • pol2

      Parempi ku menet DTM:ään ja käytät niitä, unet tulee ja mieli on virkeä :)
      Käykö kaikki narkit DTM:ssä, kantapaikka?

    • Ayahuasca3

      Mikä teillä idiooteilla on DMT:tä, psilosybiineja tai marihuanaa vastaan. Kyllä kaikki omat valinnat tekee ja jos haluaa ymmärtää itseään paremmin niin dmt kannabis ja psilosybiini on way to go.

      • 435656

        Vielä hienompaahan on se jos alkaa ymmärtää paremmin toisia. Ihmisen on nimittäin kaikista vaikein ymmärtää toisia koska kaikki omat kokemukset ovat oman mielikuvituksen värittämiä. Näin ollen TODELLISUUTTA voi olla miltei mahdotonta käsittää sellaisenaan. Psykedeelit voivat auttaa tässä heikentämällä hetkellisesti egon vaikutusta ja päästämällä kokemukseen sisään ns. raakadataa, jota aivot eivät ole korjanneet ja muokanneet mitenkään.


      • Anonyymi
        435656 kirjoitti:

        Vielä hienompaahan on se jos alkaa ymmärtää paremmin toisia. Ihmisen on nimittäin kaikista vaikein ymmärtää toisia koska kaikki omat kokemukset ovat oman mielikuvituksen värittämiä. Näin ollen TODELLISUUTTA voi olla miltei mahdotonta käsittää sellaisenaan. Psykedeelit voivat auttaa tässä heikentämällä hetkellisesti egon vaikutusta ja päästämällä kokemukseen sisään ns. raakadataa, jota aivot eivät ole korjanneet ja muokanneet mitenkään.

        Sieniä olen syönyt, mutta nykyisin kun on herätty erilailla elämään ihan niinkin yksinkertaisin menetelmin kuin veden juonti ja terveellisempi ruokavalio, mutta kyllä ne kemikaalit vei mielen paskaksi. Meinaan siis että nykyään eräs kerta savuissa rajusin kuuntelevani toista ihmistä eri tavoin, huomaten kuinka toinen näkee ja kokee asiat eri tavalla, se oli siistiä. Kun siemen kylvätään, se kasvaa viidakoksi.

        Tyypit jotka tuomitsevat näiden "aineiden" käyttöä ovat vain ahdasmielisiä juntteja joiden ajatusmalli on lainmukainen ja joidenkin muiden määrittelemä. Laki on osittain huuhaata, sillä kieltolaki ei ikinä toimi, PISTE.

        Minulla on jemmassa DMT:a jota kokeilen vasta kun olen valmis siihen.


    • utuibiyiy

      Vähä menee sivuraiteille mutta... Elän luutavasti elämäni onnellisinta aikaa lsd:n ja sienien ansiosta :D elämä näyttää paljo valosammalta kun ei ole masennus ja ahdistus esteenä :)asioiden hyväksyminen on helpompaa ku aiemmin,materialismi ja himo päihteisiin on kadonnu melkeen olemattomiin,toki käytän jonkun verran alkoholia ja kannabista sillon tälllön mutta ei ole ongelma,lähinnä seuran puutteen ja uniongelmien takia. Musta on tullu kirjaimellisesti parempi ihminen näiden substanssien ansiosta,tiedän nyt enemmän itsestäni kun aiemmin enkä juoksentele enää ympyrää odottaen että seinä tulis vastaan :) Mä en oikeesti ymmärrä niitä tietämättömiä ihmisiä jotka demonisoi nää ihanat substanssit? on tietenki selvää että kaikille nämä ei sovi eikä välttämättä kuulukkaa sopia,mulle ne on ollu avain onnellisempaan elämään :) Seuraavana listalla on DMT jota en vielä ole päässy kokeilemaan mutta odotan innolla ja terveellä jännityksellä mitä sillä on annettavaa mulle

    • Pelko

      Itse olen jo pidemmän aikaa kärsinyt paljon ahdistuksesta, joka luultavasti syntyy alitajuisista peloistani, joita koen lähes joka päivä.
      Olen polttanut kannabista monia vuosia, vain siksi että olo helpottuisi, mutta tässä lähiaikoina tajusin, ettei se kadota niita huolia, vaan siirtää syrjään. Ja kun monta vuotta polttaa päivittäin ja tässä nyt viimeset 2vuotta 24/7 polttaa, niin niitä huolia vain kertyy ja kertyy edellistenkin lisäksi. Joten nytten olen rajoittanut rankasti ja kohdannut itseäni, menneisyyttäni, ongelmia, huolia ja kaikkea muuta asiaan liittyvää totuudella ja oloni on helpottunut kummasti. Mutta huomaan kyllä, että joku hiertää vieläkin kun pelkoja on. Siispä tuossa yhdessä vaiheessa rupesin sieniäkin syömään, mutta tuli syötyä vähän liikaa ja liian usein ja viimeisellä tripillä sitten päädyinkin sairaalan käytäville laahustamaan, koska luultavasti munuaiset tai maksa, ei enää meinannut kestää. Tuostakin reissusta hyödyin pullollisen hiiltä, jonka sain ambulanssissa matkalla sairaalaan. Mutta kummasti itsetuntoni kasvoi kun jouduin olemaan niin hirveessä kunnossa julkisesti ihmisten edessä ja minulle se oli todella nöyryyttävä ja häpeällinen tilanne. Ja nyt olen päättänyt, että kokeilen tuota DMT:tä joku päivä kunhan mahdollisuus tulee ja tilanne on oikea, koska tuon kautta joudun todellakin kohtaamaan itseni ja pelkoni totuuden kanssa käsikädessä. Ja uskon, että tuon kokemuksen jälkeen olen taas voimakkaampi kuin koskaan, koska voima on pelon voittamista. Vaikka moni ihminen pelkoaan ei myönnä, niin kertokaapa mulle mitä se on kun stressaatte päivästä toiseen ja juoksette pelokkaina rahan perässä, että saatte maksettua kaiken syömänne ruoan, juomanne veden, tallomanne maan ja hengittämänne ilman, niin että pahimmillaan unohdatte rakkaanne, itsenne ja elämänne syvemmän tarkoituksen ? Enkä sano, että tämä ratkaisu ja tie, jota itse olen kulkenut ja kuljen sopii kaikille, koska jokainen on yksilö ja jokaisella omat ongelmansa, vastauksensa ja ratkaisunsa. Mutta kerta minä en teitä pakota muuttumaan, niin älkää tehkö sitä myös itse muille. Jokaisella on oikeus tehdä mitä haluaa, ilman muiden lupaa.
      Ja toivon, että ymmärtäisitte mitä yritän tässä sanoa ja tuoda julki. Toivon, että luette tätä tunteillanne, ettekä aivoilla, rakkaudella, eikä egonne vihan sokaisemina. Koska ja kun kuolema tulee ja makaatte viimoisia hetkiä kuolinpedillä, ette siinä vaiheessa todellakaan halua katua mitään ja valittaa siitä, että elämänne meni oravanpyörässä, eikä rakkaiden kanssa. Ja viimeistään kuolleina toivon mukaan tajuatte asioiden laidan.

      • biououobiuoi

        Sienien käyttö on taitolaji,se kannattaa pitää harvinaisena herkkuna tai se menettää merkityksensä eikä trippi enää anna niin paljon ku haluais.


      • Hullupaykonaurti

        Sulla on joko erittäin heikot munuaiset tai sitten olet trippaillessa ottanut jotain ylimääräistä tai jos olet syönyt trippeihin kärpässieniä niin sitten ymmärrn. Mutta psilosiinit yms sieniin et voi kuolla,koska vatsaasi ei mahdu niin paljoa sientä että se olisi tappava. Toki voit saada kuolema kokemuksia jotka ovat pelottavia, mutta uudelleen syntyminen kerrotaan olevan maailman euforisin asia. Ja sori kirjotusvirjeistä. Katson lemmyn hautajaisia ja ei sitä voi aelvinpäin katsoa. Legenda siirtyy isommille lavoille soittamaan.


      • Anonyymi

        No shit sherlock? Kannabis narkkien perus touhuja. ”Poltan koska ahdistaa ja se auttaa… todellisuus: ei auta! Etkä saa mitään aikakseksi. Vähän ryhdistäytymistä ja lopettaa seb päivittäis polttelun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No shit sherlock? Kannabis narkkien perus touhuja. ”Poltan koska ahdistaa ja se auttaa… todellisuus: ei auta! Etkä saa mitään aikakseksi. Vähän ryhdistäytymistä ja lopettaa seb päivittäis polttelun

        "Kannabis narkkien perus touhuja." Voi vittu mitä paskaa taas, jotenkin yllättävää.


    • Putler420

      Itse olen 16-vuotias poika ja aloitin kannabiksen polton siinä 14-15vuotiaana.
      Olen muutaman kerran ajatellut lopettavani, mutta en oo koskaan lopettanut, koska en keksi mitään muuta järkevää syytä lopettaa kuin rahan palaminen ja sekään ei ole oikeastaan syy, koska meneehän tupakointiin ja yms muihin ihmisten tottumuksiin rahaa.

      • mielenvikainen

        Ei välttämättä paras idea ole polttaa tuossa iässä vielä. Aivot on kehittymisvaiheessa vielä tuolloin, joten pilvi voi vaikuttaa negatiivisesti aivojen kehitykseen. Muttei kumminkaan niin vakavati kuin esim alkoholi ja nikotiini. Yhelle kaverille pilvi vaikutti lievästi adhd:hen. Sillä oli alun perin todella vahva adhd joka johtui otsalohkon joko yli tai vajaatoiminnasta, en muista,mutta pilvi vaikuttaa otsalohkoon jollain tavalla niin kehitysvaiheessa se pahenti sitä adhd:ta lievästi. Mutta hänestä en voi sanoa muuta kuin että en ole ikinä taannut ihmistä jolla olisi niin monta ideaaa. Hän on kuin tosielämän pelle peloton


      • LegalizeIt
        mielenvikainen kirjoitti:

        Ei välttämättä paras idea ole polttaa tuossa iässä vielä. Aivot on kehittymisvaiheessa vielä tuolloin, joten pilvi voi vaikuttaa negatiivisesti aivojen kehitykseen. Muttei kumminkaan niin vakavati kuin esim alkoholi ja nikotiini. Yhelle kaverille pilvi vaikutti lievästi adhd:hen. Sillä oli alun perin todella vahva adhd joka johtui otsalohkon joko yli tai vajaatoiminnasta, en muista,mutta pilvi vaikuttaa otsalohkoon jollain tavalla niin kehitysvaiheessa se pahenti sitä adhd:ta lievästi. Mutta hänestä en voi sanoa muuta kuin että en ole ikinä taannut ihmistä jolla olisi niin monta ideaaa. Hän on kuin tosielämän pelle peloton

        Minulla on itselläni adhd ja se on helpottanut thc:n avulla.. Mitään muita lääkkeitä en ole syönyt kun pentuna, kohta 10v takana diagnoosista ja thc:n käyttöä reilut 10v säännöllisen epäsäännöllisesti. Auttaa moneen asiaan, auttaa enemmän kun haittaa. Ja tämä on fakta.


      • NukkuvaTiedustelija

        THC ja CBD vielä parempi ADHD oireiden lievittämisessä.


      • Anonyymi
        LegalizeIt kirjoitti:

        Minulla on itselläni adhd ja se on helpottanut thc:n avulla.. Mitään muita lääkkeitä en ole syönyt kun pentuna, kohta 10v takana diagnoosista ja thc:n käyttöä reilut 10v säännöllisen epäsäännöllisesti. Auttaa moneen asiaan, auttaa enemmän kun haittaa. Ja tämä on fakta.

        Ei ole. Thc narkkeja nähnyt eikä saa mitään fiksua elämässä aikaiseksi. Paskaset kämpät ja sohvalla makoilua kaiket päivät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Thc narkkeja nähnyt eikä saa mitään fiksua elämässä aikaiseksi. Paskaset kämpät ja sohvalla makoilua kaiket päivät

        Mitä se on se fiksu, mitä elämässä pitäisi saada aikaiseksi? Samaa ikuista rumbaa työpaikan ja kodin välillä kenties? Koettakaa te ns. perinteisiin arvoihin jämähtäneet ihmiset edes joskus miettiä, että miksi asioiden pitäisi olla juuri niin, kuin teidän mukaan niiden pitäisi olla.
        Ottakaa tarkasteluun arvomaailmanne ja yrittäkää esittää edes yksi täysin pätevä peruste sille, niin saatatte huomata, ettei mitään perusteita oikeastaan löydykään. Tämä toki vaatii edes jonkinlaista älyllistä kyvykkyyttä.
        Kuten Humen giljotiin yksinkertaistettuna esittää: Siitä, miten asiat ovat, ei voida päätellä, miten niiden tulisi olla.


    • Jotairajaa

      Mua naurattaa...sä oot ollu VIIKON masentunu ja se on niinku iso juttu.. koita vältellä kiipeemästä talojen katoille äläkä mene junaradalle. Nämä ohjeet masentuneelle. Jos haudot kuolemaa mene lääkäriin.

      • Anonyymi

        Et ole kyennyt näkemään asioita muusta perspektiivistä kuin oman kovan egosi kautta.
        Minun syöpäni ei tuntunut missään, se poistettiin, mutta sinä varmaan vollottaisit kuin pikku tyttö kuin kynsi katkeaisi, joten tässä sinulle vinkki; ajattele.


    • Justonelaiffi

      Ärsyttävää kun ihmiset käyttäytyy jotenkin vihamielisesti kun puhuu omasta kannasta asioihin. Tosiaan itse alotin kannabiksen käytön joskus 16v ja holin joskus 13v kyllä se hatsi itselläni on luultavasti heikentänyt muistia, mutta veikkaan että tuo alkoholi on kaikkien päihteiden kuningas. Varsinkin näin suomen kulttuurin pohjalla. Jos käytetään huumeita hatsii psykedeelejä mitä vaa nii sä oot nisti, mutta on ok juoda kaks päivää putkeen viikonloppusin ja olla tiedottomassa tilassa ja naureskella kun jollain on krapula. Sehän on MYRKYTYS tila huh huh. Ja kahvikin on stimulannti samalla tavalla ku piri. Tosiaan LSD:n ansiosta lopetin hatsin ja tupakan polton pari vuotta sitten. Tajusin vain ettei tässä oikeastaan ole järkee. joskus kyllä tulee maistettua mutta hyvin harvoin. MDMA:ta sieniä happoo joitain tutkareita tulee otettu sillointällöin kun on jotain kivoja suunnitelmia viikonlopulle. Alkoholilla ei enää jaksa vetää mitää perskännejä koska ei vaan oo järkee olla ihan sekaisin. Mutta joo huolia, murheita ja pelkoja on kaikilla ne pitää vain selvittää mistä ne johtuu ja miten pitää tehdä toisin. Parisuhteessa MDMA on aivan loistava päihde. Silloin pystyy puhumaan kaikki kipeimmätkin asiat selviksi ja uskaltaa olla avoin. Ei päihteitä pidä käyttää että saisi pahan olon pois vaan silloin kun haluat pitää hauskaa tai tutkia itseäsi. Itselläni oli kanssa todella masentunut fiiliss monta kuukautta ja ajattelin ottaa pienen määrän LSD:tä yksin kotona ja selvittää ne asiat. Ja nyt on taas todella toiveikas ja itseluottavainen fiilis. DMT:tä pitäisi kans itse kokeilla kun on hyvä mielentila ja oikeat tavoitteet.

      Vähän lähti lapasesta toi kirjoittaminen :D

      Käyttäkää ihmiset päihteitä mutta lukekaa niistä ja minimoikaa riskit!

      • Anonyymi

        Tutkareita yms välillä sekasin? Haluaisin nähdä kuinka kehari olet livenä. Pää varmaan menetetty jo. Lopettakaa se kaman vetäminen ja olkaa fiksuja. Nähnyt liikaa narkkareita jotka ei saa mitään elämässään aikaiseksi


    • hyväpössis

      Pelattiin tuossa viisitoista vuotta sitten kavereiden kanssa sellasta venäläistä rulettia jonka nimi oli elämä ja kuolema.
      Se oli siisti peli. Siinä ei pelaaman lähtiessä tiennyt miten tulee käymään. Kuoleman jos sai, niin sai kyllä vetää kaikkea tosi siistii ennen sitä kuoleman tuloa. Mutta oli kuulkaa niin siistii, eka oli lätkää, sit kukkaa, sit essoi ja jotain deelei, sit tuli lakka ja gamma, sit koksu vai pore, no sit kaikki kyl veti jo ainakin subuu. Elämän jos sai, joutu menee johonkin opiskelee, töihinkin, sai vaimonkin, lapsia, kämpän, auton, kaikkee tollasta tavis paskaa.
      Nyt meistä on neljä kuollut ja muutama viel elossa. Sitä mä en vieläkään tajua sitä pelin alku osaa, kun sitä mikä sulle tuli siinä alussa se valinta, niin sitä ei näytetty. Se on kuulemma osa sitä peliä, että valinta konkretisoituu sitten myöhemmin. Aattelin tossa vikoissa hautajaisissa että jos kysyä olisi voinut, niin oisin kysynyt kyllä kaverita, että kannattiko, oliko siisti vetää, bilettää Goalla psykee, tampata nipsuissa, lopulta nuokkuu tukka puurossa, siis kaikkee tommosta, niin että kannattiko.
      No oli se kyllä jo 30v kun me se haudattiin, eli aika vanha.
      Mä en tiedä vieläkään minkä mä sain, elämän vai kuoleman siinä pelissä. Kaiken oon vetänyt, kaiken, mut hengissä mä oon, en kyl tiedä onko sillä enää niin väliä, kun kaikki on ympäriltä poissa. Toisaalta mä kyl kelasin, et sainko mä ne molemmat, koska yhtä vitun kuolemista tää on joka päivä. Seuraavat vedot, niiden perässä mä meen. Ei tää oikein elämältäkään kyl tunnu, no, toisaalta, ei musta oo tuntunu enää pitkään aikaan yhtään miltään. Paitsi vitutus, siltä välil tuntuu, paitsi joku sano, et se ei oo tunne. Mitä vittuu se sit on. Oon mä joskus kelannu et mitä ois ollu jos kukaan ei ois lähtenyt tätä riskii tsiigaa, siis et kaikki ois vaan lusinut siel koulussa ja menny mihin menny sen jälkeen. Koska kyl me sillo vähä skagattiin kun ekan kerran vedettiin. Mut, teille ei näit tarvi selittää, koska tehän tiedätte kaikki noi kemikaalit. Me ei tiedetty, me vaan vedettiin. Alux tuli huono, mikä se nyt oli, ni omatunto. Mut joo, tämmöstä, pitää jatkaa, oon kaveril yötä, ei tuol ulkona nyt tarkene, on mul parit vedot, tästä tulee hyvä päivä.

      • Anonyymi

        30v vanha? Te narkit elätte liikaa siinä ajassa. Tolla vetämisellä jos 40v selviää on hyvi.


    • Iokllk

      Omalla vastuulla niitä huumeita otatte ja on todennäköistä että jos sanot lääkärille polttaneesi DMT:tä niin ei sillä ole hajuakaan siitä mikä sua vaivaa. Voi se sulle kirjottaa SSRI-lääkkeitä, ketipinoria, tai rauhottavia. Eiköhän se siitä. Keskity tekemään hyvää elämässäsi. Sellainen yleensä auttaa henkiseen hätään.

    • Örghörgh

      Örgh örgh antakaa snaasei örgh örgh, lisää happoi örgh örgh, kato mario ja luigi mitä jätkät

    • I_am_Your_Farter

      Just 15min sit tota keltasta pahan hajusta juubaa poltin bongista budin päällä. He ihmiset ette te mitään tonttuja näe ettekä mitään vastaavaa. itseasias voiski pari hyvää leipää tehä iltapalaks ja mennä nukkumaan. Vai nukunko mä jo ja tää kaikki onki vaan mun unta? varmaan ku mä oon nyt niin helvetin sekasin ja sain skitsofrenian. Laitoin sen tontun tonne mikroon. Meinaan sen laittaa leivän päälle

      • Anonyymi

        tää on sitä faktaa.


      • Anonyymi

        Eihän sitä saa edes polttaa (?) vaan höyryttää.


    • Ole.aikuinen

      Ompa täällä epäkypsää porukkaa. AiNA on hyvä löytyä kotoota esim ketipinoria miklä nukkuu...ja kun nukkuu tasaisesti yöt niin masennustakin on helpompi hallita. Jos nyt kuitenkin masentaa niin kotoa on hyvä löytyä lääkekaapista myös kukkaa mikä hyvin poistaa masennuksen pieninä annoksina esim 3 päivän välein.

      • NuuskaNatu

        Mä otan tarvittaessa vain melatoniinia 1-2 mg. Se on luonnonmukaista ja toimii. Jos ptan Ketipinoria vähänkin, niin sängystä pääsy on todella vaikeaa. Se pitäisi ottaa niin aikaisin, että illalla ei ehdi tehdä mitään. Joskus söin vastaavanlaisia lääkkeitä säännöllisesti ja se tuntui vankilalta.


    • Petri666

      Onko se p
      ahan krapulan tapainen olo??

      • Joki13789

        Ihminen käy unimaailmassa valveilla ollessaan ja isolla annoksella voi tavata vaikka vieraita olentoja toisista maailmoista. Nämä on jostain syystä monilla samanlaisia olentoja. Näistä sitten spekuloidaan mitä henkiä ne on vai onko ne ufoja. Maailma voi muuttua myös niin ällistyttäväksi ettei sitä voi edes kuvitella. En kokeilisi. Kaikissa elävissä olennoissa on sisäsyntyisesti tätä ainetta ja en tiedä onko sitä viisasta laittaa sinne ulkopuolelta lisää. Voi häiritä tosiaan unen ja valveen tasapainoa. Mikään myrkytys se ei kuitenkaan ole. Sisäinen portti meissä kaikissa. Kun kokemus menee täysin yli hilseen niin voi seurata mielen oireilua. Koita ottaa lunkisti ja "avaruuden aallokkoon se mennä saakoon". :)


      • Lokkio

        Ja psykedeelit eivät ole mitään pilveä. Pilvi tapahtuu mielikuvituksessa, mutta psykedeelit muuttavat koko konkreettisen todellisuuden vaikutuksen ajaksi ja kun kokemus on voimakas niin se mullistaa koko maailmankuvan. Älkää helvetissä kokeilko tämmöisiä ennen kuin olette ihan sinut itsenne kanssa ja elämänkokemusta kertynyt. Suositella ei tietysti voi kenellekään, mutta mm. Perussa nämä on shamaanien voimakkaimpia lääkkeitä joilla on tarkoitus parantaa ihmisen sielu. Vieroittaa ihmiset kokaiinista ja narsismista ja sellaisesta.


    • Pscolindi

      Mistä saa dmt?

      • Huiru

        Poliisin konttorista, unoha huumeet. Lue entisen käyttäjien kokemuksia ja säästä itsesi pahasta.


      • nuiniiii
        Huiru kirjoitti:

        Poliisin konttorista, unoha huumeet. Lue entisen käyttäjien kokemuksia ja säästä itsesi pahasta.

        mä oon entinen käyttäjä ja pidän dmt:tä ehkä enemmän hyödyllisenä ku haitallisena,ihan sama sienien kanssa,oikein käytettynä noi on täysin vaarattomia.


    • Pikkupirihuora02

      Vedä lisää se auttaa!

    • Anonyymi

      Hei pieni ihminen sinulla on varmasti muutama hyvä ystävä pyydä heitä kylään jutelkaa ottakaa vaikka bisse pari mieluiten kylläkin koska ilmeisesti et sammuttanut puhelintasi tai olit isossa /oudossa Seurueessa ``Äiti /dmt '' voi olla melko henkilökohtainen kokemus olet eka jolta kuulen ikäviä kokemuksia toki niit on kaikilla emmeillä korjaa tilanne uudella annoskoolla hiukan alkoholia pari rela bliss... 22

    • Anonyymi

      Kokeilen itse tätä kun olen valmis ja kun olet ilmeisesti saanut tarvitsemasi jeesin vaivaasi, minun ei tarvitse leikkiä fiksua.

      Täältä puuttuu vain jeesustelija hoilottamassa jeesuksen parantavasta voimasta. Siinä vaiheessa on aihetta miettiä kuka on sekaisin ja mietn.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe