Osaako kukaan sanoa, minkälaista aluetta tuo Honkola on? Käsittääkseni matkaa Vammalan keskustaan on yli 10 km. Kannattaisiko sinne muuttaa? Löysin ihanan asunnon tuolta alueelta, muutto Sastamalaan saattaa olla edessä.
Mitkä alueet esim. entisessä Vammalassa on ns. hyviä alueita entä huonoja? Mitä suosittelette? Kannattaako teidän mielestä Sastamalaan muuttaa?
Kiitos etukäteen vastauksista! Sastamala ei ole minulle tuttu paikka, joten siksi kyselen. Mukavaa kesää kaikille!
Sastamala , Honkola
4
623
Vastaukset
- Aivoillaan Ajatteleva
Mitämitämitä? Eikö Sastamala ole tuttu paikka? Ai kyselet kannattaako sinne muuttaa?
Ensinnäkin, ymmärräthän, että paikka on edelleen VAMMALA ja tulee luultavasti olemaan vielä pitkään? Se on KUVAAVA paikannimi.
Hyvä ystävä! Kuuntele nyt tarkkaan mitä sanon sinulle... Korvat ja silmät auki!!
Jos olet sitä tyyppiä, joka oppii vain omista virheistään kantapään kautta, niin suosittelen muuttoa VAMMALAAN. Tervemenoa! KYLLÄ VAMMALA OPETTAA!
Jos taas olet sitä tyyppiä, joka osaa oppia myös toisten tekemistä virheistä, niin annan sinulle
neuvon: PYSY HELVETIN KAUKANA SIITÄ JUNTTILASTA. Paikan luonto on erittäin kaunis, mutta asujaimisto on lähes pelkästään pelkkiä juntteja. Sisäsiittoista, sisäänpäinlämpiävää ja suorastaan kusipäistä sakkia riittää. Ja voi sitä tekopyhyyden ja ääriuskonnollisuuden määrää.
VAMMALAHAN on tunnettu todella sairaana takapajulana.
Tunnetko vanhan lastenlaulun Vaahteramäen Eemelistä? Vammalassa sitä lauletaan sanoilla:
Sing-duudu-dei, sing-duudu-dei, sing-duudu-duudu-dei
On onni ettei IRMELEITÄ ole enemmän!!!!!!!!!!
T: Aivoillaan Ajatteleva - lapsena honkolalainen
Rauhallinen, eikä suuren suuri alue. Entiseen Äetsän keskustaan n.1-1,5km ja Entisen Vammalan keskustaan muistaakseni 15km.
- puulapio
Suosittelen Honkolaa asuinpaikaksi. Honkolassa on paljon harrastusmahdollisuuksia: tenniskentät (talvella jääkiekkokaukalo), urheilukenttä, jousiammuntarata, suunnistusmaastoja jne.
Katso linkistä http://www.aetsankylat.net/honkola lisää.
- Lalleri666
En osaa sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803