Elisan mobiililiittymän sim-kortti Samsungin NC10 3G miniläppärissä, yhteys nettiin toimii muuten hyvin, mutta luukku.com-sähköposti ei aukene. Kirjautumisen jälkeen jää junnaamaan paikalleen ja jonkin ajan kuluttua ilmoittaa että sivua ei voi näyttää.
Koneen kun pistää adsl-kaapelin päähän niin ei mitään ongelmaa.
Onko joku törmännyt samaan ongelmaan ja löytyykö kenties ratkaisua siihen?
Kiitos etukäteen!
Mobiililaajakaistan ongelmat luukku.comin kanssa
Luukutanko turhaan
1
419
Vastaukset
- ei ole..
Mulla on tosin Soneran mokkula, mutta ei mulla Luukun kanssa ole koskaan ollut mitään ongelmia. Paitsi kerran jossain yhteydessä Luukku kysyi jotain varmistusta minulta, koska ilmeisesti otan yhteyttä ulkomailta! Toimi se muuten silloinkin. Alkuun oli Suomi24n kanssa ongelmia. Silloin ei useimmilla kerroilla kirjoittaa kommentteja ja muutenkin toimi ihmeellisesti. Kirjoitin siitä palautetta ylläpitäjille ja he selittivät ongelman olevan siellä jossain heidän ohjelmissaan. Ei ilmeisesti osannut käsitellä mokkulan lähettämiä tietoja oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743032
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191732- 241667
- 271661
- 201620
- 481307
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289- 381283