Ihmebantu ihan paska

Ihmekatsoja

Katsoin TV1:n Ihmebantun ensimmäisen osan.
Ennakkoon annettiin kuva vakavammasta viihteestä.

Olipa todella vakavaa viihdettä.
"Rysän päältä"-ohjelmasta olisi irronnut
paljon parempaa vitsiä.

Minun aivonystyröille aivan liian vaikeata
huumoria. Eipä tarvitse katsoa jatkossa.

Studio Julmahuvi oli todella hieno sarja.
Ihmebantu ei lähelläkään laatua.

11

2148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voevoevoevoe

      Melkoisen paska oli kyllä tuo ohjelma. Jo se alkubiisi oli tyhmä. Se Rasilan deittailujuttu oli ainoa sketsi, joka nauratti. Sitten oli se ylitylsä Korpelan monologi, jonka aikana piti jo vilkuilla muita kanavia. Enpä jäänyt odottamaan tulevia jaksoja. Cheaters-parodia oli aika ennalta-arvattavan mitäänsanomaton. Onhan tuosta vielä aika paljon matkaa Comedy inc.-sarjan viihdyttävyyteen. Niistä helvetin cheerleaderseista tuli mieleen liskojen yö ja kovat krapulat, joka seikka oli omiaan lisäämään sarjan ahdistavuutta. Mikään miellyttävä katsomuskokemus ei ollut kysymyksessä.

      • Jormos

        Sinähän voit aina mennä koisimaan ja vemppaamaan siksi aikaa kun ohjelma tulee. Ja voit kuunnella vaikka heviä tai popedaa eikä tollasia tyhmiä biisejä.


      • ...

        Mä ainakin odotan seuraava jaksoa..Ymmärsitkö edes, että mistä siinä alkubiisissä oli kyse? Olen lapsena ko. biisin kuullut mut näin aikuisena ne sanat vasta avautuivat. Ja Cheaters on muutenkin niin typerä ohjelma (en tosin ole sitä pystynyt katsomaa paria jaksoa enempää), että toi "Vemparen" oli just hyvä parodia siitä. Ehkä mulla sitten on niin kieroutunut huumorintaju, että musta ohjelma oli hyvä. Itse en taas koskaan ole ymmärtänyt Studio Julmahuvin ylistystä.


    • kunnon huumoria

      K-15 on ehkä jopa liikan kesy tolle, joten K-18 leimaa kehiin. Katon varmasti seuraan jakson. Toki parempaakin on nähty, mut annetaan sentään mahollisuus!

    • Hrä

      Tää oli eka jakso, enkä ole vastaavaa suomen televisiossa nähnyt? Sarja ei myöskään ole perinteinen, toistava sketsisarja, joten samoja juttuja, kuten vemparen, ei tulla enää varmaankaan näkemään! Eli se kehittyy!

      Turha vedota julmahuvin nerokkuuteen, kukaan ei sitä sillon katsonut/tiennyt kun se ekan kerran telkusta tuli - hype luo ison osan mielikuvaa. joka tosin on oikeutettua julmiksen yhteydessä.

      Ja niin, jos on liian vaikeaa se ei tarkoita ettäkö kyseinen sarja olisi jotenkin huono.

    • ohjelma

      Oli ihan paras, nauroin yksinäni kotona sitä. Aion katsoa kaikki osat, niiin paljon parempi kuin paska jugistyle, missä oli ehkä yksi hyvä vitsi...

    • Miten on??

      Oletko maksanut maksusi, vai ilman lupaako tiirasit?

    • kusidödö

      Toka jakso vaikutti jo tasapainoisemmalta ja ihan huippuhuumorilta!

      • Kartsa7474

        Ihmebantu on loisteliaan himmeä ohjelma, joka kutittaa sekä huumoria että syvällisempää epätoivoa/angstia/masennusta minulle ainakin positiivisessa merkityksessä.


    • Anonyymi

      Ihmebantu,Julmahuvi yms tämän porukan sarjat ja elokuvat vaihdan heti kanavaa kun esim. Rasilan lärvi tulee kuvaan niin p---a näyttelijä! Muka hauskaa läppää.Aikanaan haaveilin elokuvasta jossa tämä porukka olis oikein pahoja rikollisia mitkä sitten sais urakalla kuonoonsa ja lopuksi showdownissa kuulasta sen elokuvan kattosin!! Kunnon Eastwoodin länkkärihenkinen rikoselokuva pirulauta.Sitten vielä kun ne on joka elokuvassa mukana!! Oksettavia

    • Anonyymi

      Sori mä oon myöhäs tulin vast himaan. Varmaan paras komediasarja ikinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1285
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      355
      650
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe