suomi 24:llä mahdollistaa vanhojen juttujen uudelleen lämmittämisen. Se näkyy nyt olevan muotia eri palstoilla.
Mulle moni noista on tosin tavallaan uusia kun en ole ollut niitä aikoinaan lukemassa.
Nyt kun joitakin olen lukenut, niin näyttää siltä et vanhat starat kelaa sitä samaa tarinaa mitä nyttenkin uusissa jutuissaan.
Onkohan kukaan oikeesti tarkistanu mielipiteitään ja muuttanut katsontakantojaan toisen kirjoituksen/opetuksen johdosta?
Näyttää kuin olis asemasota menossa. Vai olenko väärässä?
Tosin mitäpä sitä hyvää, oikeaksi kokemaansa mielipidettä nyt vaihtamaan.
Mut silti, onkohan kaikilla jo niin varmat, tinkimättömät näkemykset et on oikestaan turha yrittää sanoo mitään eriävää mielipidettä, kun ei se johda kuin väittelyyn, jonka lopputulos on nolla.
No,eipä kyllä minunkaan perusmielipiteet oo muuttuneet, tosin en oo kyllä roikkunu täällä vielä puoltavuotta pitempään. Eikä vuosien saatossa omaksuttua keskeistä ideologiaa kukaan pysty muttamaan hetkessä, mutta pienempiä juttuja kylläkin ja virheitä voi myöntää, jos uskaltaa.
Toinen juttu on sitten tuo omien vanhojen juttujen uudellen nostaminen paalulle eri palstoilla. Onhan niistä toki jotkut hyviä ja tärkeitäkin, mutta niin on joillakin naapureillakin. Miksi ei niitä sitten nostettais, jos kerran vanhoja pitää lämmittää uudelleen?
Haiskahtaa itsekeskeiseltä egoistiselta asenteelta. Kertoneeko se jotakin kyseisistä ihmisistä?
Uusi systeemi
0
145
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273493- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381369
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131139