minä vastailen kaikille, vastailkaa tekin minulle.
Runsaasti
Lopettaakaa se töllötys.
Keskustelijoille tiedoksi
29
297
Vastaukset
Ootki ollu ahkera kirjoittaja:) Miust on tullu laiska (:
- HTZA
tylsä töllöttäjä.
:) HTZA kirjoitti:
tylsä töllöttäjä.
:)töllötäkkää vaan möllötän (: Sitä paitsi, oon täält välil poiski... Joo tylsyys on mul jatkunukkii monta viikkoa (:
- $heherazade
vastaanpa minäkin, tosin olen tässä vain ohikulkumatkalla...
- ja Handen
täytys oikeastaan julkaista novelli-kirjasarja kun teillä tai sinulla riittää ideaa ja mielikuvitusta vaikka minkämoisiin keskusteluihin. Hali/ Ulla 50
- HTZA
hän aikanaan opetteli minulta lirkuttelun.
Vaan pilaa sen usein, vähemmän hienostuneella, kielenkäytöllä.
En minä häntä moiti, naisentarve on raastavaa.
Ja handehan ei tee hyviä aloituksia, vaikka kuinka häntä neuvon.
Mutta kiva hän on, tavallaan.
Kirja olis kiva, mutta siihen tarvis molempien kirjoittaa, minä polttaisin päreeni aika pian, kun hande antaisi aiheita, joista minä olen kirjoittanut jo ajat sitten.
Ja hyvin.
:)
Ja vielä kerran: Minä en ole hande. - esiin
HTZA kirjoitti:
hän aikanaan opetteli minulta lirkuttelun.
Vaan pilaa sen usein, vähemmän hienostuneella, kielenkäytöllä.
En minä häntä moiti, naisentarve on raastavaa.
Ja handehan ei tee hyviä aloituksia, vaikka kuinka häntä neuvon.
Mutta kiva hän on, tavallaan.
Kirja olis kiva, mutta siihen tarvis molempien kirjoittaa, minä polttaisin päreeni aika pian, kun hande antaisi aiheita, joista minä olen kirjoittanut jo ajat sitten.
Ja hyvin.
:)
Ja vielä kerran: Minä en ole hande.ja se naisen tarve ei kyllä taida yksinomaa handea raastaa.. Hih hih
Mutta siis jos ottaisit ideaa näistä kaikista meidän muiden höperöiden vastauksista ja jättäisit ne handen vastaukset ja aloitukset sikseen .
Ja sullahan on niitä hauskoja laulun lurituksiakin...
U50 - HTZA
esiin kirjoitti:
ja se naisen tarve ei kyllä taida yksinomaa handea raastaa.. Hih hih
Mutta siis jos ottaisit ideaa näistä kaikista meidän muiden höperöiden vastauksista ja jättäisit ne handen vastaukset ja aloitukset sikseen .
Ja sullahan on niitä hauskoja laulun lurituksiakin...
U50että nimmarin takana on nainen, ainakin kuollut nainen.
Että osaa mua painaa
ukko tuo jolla vainaa
akka ollut jo kauaa
vaan mä sanon sen:
Heitä henkaeista muistot
Pane jalkaan uudet luistiot
annna niiden sua kantaa
ja mä sanon sen:
Anna kenkäsi sä luistaa
kuka vanhoja nyt muistaa
se on tärkeetä kyllä
Vielä jankkaan sen:
Pidä muistoja sä yllä
ne ei hukkaan mene kyllä
mutta tyttöjä taas tulee
mun viestiä dä kuule:
Kaiken takana on nainen
joka ihanasti rakastaa
jota ei voi koskaan unohtaa
Ja viimeks sanon sen:
Anna patiinin sä luistaa
vanhat asiat myös muistaa
mutta läyskä uusi tuo
Sulle viimeisen onnen tuo.
jne. - runosta
HTZA kirjoitti:
että nimmarin takana on nainen, ainakin kuollut nainen.
Että osaa mua painaa
ukko tuo jolla vainaa
akka ollut jo kauaa
vaan mä sanon sen:
Heitä henkaeista muistot
Pane jalkaan uudet luistiot
annna niiden sua kantaa
ja mä sanon sen:
Anna kenkäsi sä luistaa
kuka vanhoja nyt muistaa
se on tärkeetä kyllä
Vielä jankkaan sen:
Pidä muistoja sä yllä
ne ei hukkaan mene kyllä
mutta tyttöjä taas tulee
mun viestiä dä kuule:
Kaiken takana on nainen
joka ihanasti rakastaa
jota ei voi koskaan unohtaa
Ja viimeks sanon sen:
Anna patiinin sä luistaa
vanhat asiat myös muistaa
mutta läyskä uusi tuo
Sulle viimeisen onnen tuo.
jne.Siis kumman nimmarin takana. Minä olen kyllä aivan elävä nainen, tunteet ovat vaan kovin jään alla ja niitä pikkuhiljaa yritän alkaa sulatella. U50
Liekö palstan uudistus vaikuttanut, vai mikä, mutta mä en oikein jaksa kirjoitella tänne.
Mutta, mutta, aina välillä sitten innostun vastaileen. Monta viikkoa on kyllä mennyt että vain vilkaisen ja siirryn lukemaan nettilehtiä.- HTZA
supisee itsekseen siellä keinutuolissa.
:) HTZA kirjoitti:
supisee itsekseen siellä keinutuolissa.
:)Jos olen ihan rehellinen, niin välillä kiroan teitä ihan oikeasti kunnolla oikein ääneen ja haukun teitä mun miehelle. Sanon teitä tyhmiksi fossiiliksi ja vanhuksiksi. Kuuntele nyt tätäkin, sanon ja sit luen ääneen kaikkein tylsimmät jutut. Ja taas kiroan ja lättään toosan kiinni. Ja kiukuttelen.
Välillä olen salaa kurkkinut tonne nelikymppisiin ja harkinnut meneväni sinne puskalaiseksi, mutta en sitten kumminkaan. Olen puskalaisena eräällä tiede palstalla.- HTZA
miljoona kirjoitti:
Jos olen ihan rehellinen, niin välillä kiroan teitä ihan oikeasti kunnolla oikein ääneen ja haukun teitä mun miehelle. Sanon teitä tyhmiksi fossiiliksi ja vanhuksiksi. Kuuntele nyt tätäkin, sanon ja sit luen ääneen kaikkein tylsimmät jutut. Ja taas kiroan ja lättään toosan kiinni. Ja kiukuttelen.
Välillä olen salaa kurkkinut tonne nelikymppisiin ja harkinnut meneväni sinne puskalaiseksi, mutta en sitten kumminkaan. Olen puskalaisena eräällä tiede palstalla.että miehesi on saanut tutustua nimimerkkiiini.
Ja on hauskaa huomata että olen saanut sinut tungettua tieteellisille palstoille.
On myös kutkuttavaa odottaa milloin miehesi pakottaa sinut tänne takaisin.
HTZA on vaikea unohtaa. HTZA kirjoitti:
että miehesi on saanut tutustua nimimerkkiiini.
Ja on hauskaa huomata että olen saanut sinut tungettua tieteellisille palstoille.
On myös kutkuttavaa odottaa milloin miehesi pakottaa sinut tänne takaisin.
HTZA on vaikea unohtaa.En minä sinua ole haukkunut enkä kiukutellut sun takiasi vaan ne on nuo muut fossiilit....he heh
- HTZA
miljoona kirjoitti:
En minä sinua ole haukkunut enkä kiukutellut sun takiasi vaan ne on nuo muut fossiilit....he heh
laita kuitenkin ukolle hyvää ruokaa, ja kerro mistä resepti on kotoisin.
Saat sitten kiukustua kun se sanoo että älä valehtele , tää on HTZA:lta, eikö olekin?
- varjonainen
töllöttänyt vain kaukaisuuteen, miettien elämää ja sen haurautta.
Iltapäivällä sain tiedon ystäväni kuolemasta.- HTZA
jo yli neljäkymmentä.
Tässä iässä se tulee väkisin eteen.
Pitää vain ostaa uusia, valkoisia, paitoja.
Ei oo kivaa, kohta tulee kaverit kantamaan, jos niitä enää on. - varjonainen
HTZA kirjoitti:
jo yli neljäkymmentä.
Tässä iässä se tulee väkisin eteen.
Pitää vain ostaa uusia, valkoisia, paitoja.
Ei oo kivaa, kohta tulee kaverit kantamaan, jos niitä enää on.ole minullekaan, mutta kyllä se sattuu.
Uurna on kevyt kantaa.
- henri|
tai händynä, tai kaidepuuna tai vesiventtinä, jos onnistais.
- HTZA
vaan ehkä en enää.
Älä loukkaa noita nimimerkkejä vertaamalla niitä minuun.
Heillä on oma henkilöllisyytensä joilla ei ole mitään tekemistä minun nimimerkkini kanssa.
- viivi-amaldiina
kun katselin tässä ihan rauhassa noita Turun poikii tuos telkkarissa, Matti ja Teppoo ku heil kävi mökil kesärenki hommis, laiskoi miehii näkyi todella olevan nämä laalaja poijaat, ei auttaneet paljon naisrenkii.
Eiks oo hävytöntä, ei ollenkaan häpyä. :))- HTZA
että minäkin turuus...
Vaan en oikein usko..
Ja kukkaset on tyttösten juttu. - viivi-amaldiina
HTZA kirjoitti:
että minäkin turuus...
Vaan en oikein usko..
Ja kukkaset on tyttösten juttu.sit selvää, vastauksesi vois tulla selkokielellä.
Oletko muuten koskaan kuunnellut selkouutisia, s i i n ä p u h u t a a n h a r t a a n h i t a a s t i . - HTZA
viivi-amaldiina kirjoitti:
sit selvää, vastauksesi vois tulla selkokielellä.
Oletko muuten koskaan kuunnellut selkouutisia, s i i n ä p u h u t a a n h a r t a a n h i t a a s t i .Turussa niin saattaisin katsoa Mattia ja Teppoa, tai paikallistelevisiota.
Vaan en ole, onneksi. - viivi-amaldiina
HTZA kirjoitti:
Turussa niin saattaisin katsoa Mattia ja Teppoa, tai paikallistelevisiota.
Vaan en ole, onneksi.Turussa, kaukana sieltä.
Nosta katseesi tänne Oulun suuntaan, ei ihan sinne, likelle kuitenki. - kawe
HTZA kirjoitti:
Turussa niin saattaisin katsoa Mattia ja Teppoa, tai paikallistelevisiota.
Vaan en ole, onneksi.tulee aiemmin taltioitu konsertti Teemalta, voi myös kuunnella telkkua.
Facebookista tulin tänne katsomaan jutustelua. Päivästä 4-tuntia meni vaalikeräyksessä yhdellä koululla. Äänestysprosentti voisi varmaan olla n. 40 tällä kertaa, jää nähtäväksi.
Tulipaha käpästyy saunassaki. Nyt kelpaa kohta painella nukkuun.. Uskaltaa uni-jukkaki tulla, ku on niin puhdas, niin puhdas, että :))
- P
Mie mittän ko Siun viestisti lukkee!!!!-------aarinkoa------
- HTZA
Tunturista katselevat kiikhareila.
Miun loppuu akku, mie ko en oo kotona vaan keikalla.
Ja ei ole teinikikka.
H.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11860Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45552Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501