Näin tuossa excelin, jossa oli yhteen soluun upotettu valikko, josta pystyi valitsemaan tarvittavan arvon. Solua piti ensin painaa, niin siihen ilmestyi nuoli, josta valikko aukesi ja valittu arvo jäi solun arvoksi.
Miten tällaisen pystyy tekemään? Mielestäni tuolla Combo boxilla ei moista saa aikaiseksi.
List box / Combo box
Ei löydä
1
448
Vastaukset
solulinkki soluun esim. nyt D5 ja arvot yms .tiedot combolle ja itse combo soluun D5.
taulukon moduuliin...
Private Sub Worksheet_SelectionChange(ByVal Target As Range)
If Not Intersect(Range("D5"), Target) Is Nothing Then
ComboBox1.Visible = True
Else
ComboBox1.Visible = False
End If
End Sub
mutta normaalisti toi tehdään kelpoisuusehdolla Data/Validation lomakkeella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201