Stigun auto

mieityttää

Nyt olis kiva jos joku autoihin perehtynyt vastaisi. Jäi edellisestä jaksosta häiritsemään, että mikä mahtaa olla Stigun ajaman auton merkki ja malli?

17

6161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ovaskaisen Lassi
      • toijotat

        Just se


      • jep, jep

        tuo just se. Paljon siihen aikaan rallissa käytetty auto.

        Jos kiinnostaa ostaa sellainen, niin tutki auto tosi tarkkaan. Yhdellä kaverilla oli aikoinaan kolme GT Corollaa (eri aikaan) ja oli vaikeata löytää sellaista, jota ei ollut käytetty ralliautona.


      • <<<<
        jep, jep kirjoitti:

        tuo just se. Paljon siihen aikaan rallissa käytetty auto.

        Jos kiinnostaa ostaa sellainen, niin tutki auto tosi tarkkaan. Yhdellä kaverilla oli aikoinaan kolme GT Corollaa (eri aikaan) ja oli vaikeata löytää sellaista, jota ei ollut käytetty ralliautona.

        AIKA MAKEE PELI..SAMOIN KUN METSOLAN ANTIN 142 VOLVO


      • elli3
        <<<< kirjoitti:

        AIKA MAKEE PELI..SAMOIN KUN METSOLAN ANTIN 142 VOLVO

        ..Erkin ja Stigun autot oli silloin -90 luvun alussa makeita pelejä mutta
        eivät ihan tätä päivää enää...


    • Retkuilija

      Tojota corolla GT,menevä peli F-ryhmän rallissa.

      • <<<<<

        METSOLAN ERKILLÄ OLI 740 VOLVO. METSOLAN EEVALLA TAAS 2104 LADA JA OLIKO SITTEN RISTOLLA JOSKUS 740 VOLVO..HEIKKI METSOLAN AUTOA EN TIEDÄ


      • &¤&¤
        <<<<< kirjoitti:

        METSOLAN ERKILLÄ OLI 740 VOLVO. METSOLAN EEVALLA TAAS 2104 LADA JA OLIKO SITTEN RISTOLLA JOSKUS 740 VOLVO..HEIKKI METSOLAN AUTOA EN TIEDÄ

        Huvittaa kun sarjan nuoret naiset ovat miesten kuskaamisen varassa kuten ennenvanhaan vaikka välimatkat ovat pitkiä.Aina on aikaa heittää Kajaaniin tai Tampereelle vaikka samalla tärväytyy toisenkin työaika.Hälvän fiiattikin poistui sitten samantien volvon tieltä.


      • elli3
        <<<<< kirjoitti:

        METSOLAN ERKILLÄ OLI 740 VOLVO. METSOLAN EEVALLA TAAS 2104 LADA JA OLIKO SITTEN RISTOLLA JOSKUS 740 VOLVO..HEIKKI METSOLAN AUTOA EN TIEDÄ

        Alunperin Volvo 740 oli Riston auto, jonka sitten Erkki osti kun Risto kamppaili rahavaikeuksiensa kanssa. Eevan Lada taas oli kunnan työsuhdeauto käsittääkseni. Heikillä ainakin matkailuauto...Ruotsissa todennäköisesti ajelee myös Volvolla...???


      • "Jukka Ruska"
        elli3 kirjoitti:

        Alunperin Volvo 740 oli Riston auto, jonka sitten Erkki osti kun Risto kamppaili rahavaikeuksiensa kanssa. Eevan Lada taas oli kunnan työsuhdeauto käsittääkseni. Heikillä ainakin matkailuauto...Ruotsissa todennäköisesti ajelee myös Volvolla...???

        Erkillä oli aluksi ruskea Datsun 120A (oli "pukkien päällä"), sitten sininen "hiase", sen jälkeen hän osti Ristolta sen Volvon jonka vaihtoi myöhemmin uudempaan. Sen "hiasen" Urjan Rinteet vaihtoi valkeaan paketti "mitsuun" (muistinkohan merkin oikein?)


      • Retkuilija
        <<<<< kirjoitti:

        METSOLAN ERKILLÄ OLI 740 VOLVO. METSOLAN EEVALLA TAAS 2104 LADA JA OLIKO SITTEN RISTOLLA JOSKUS 740 VOLVO..HEIKKI METSOLAN AUTOA EN TIEDÄ

        liekö Volvo sponssannut..


      • miikamoilanen
        "Jukka Ruska" kirjoitti:

        Erkillä oli aluksi ruskea Datsun 120A (oli "pukkien päällä"), sitten sininen "hiase", sen jälkeen hän osti Ristolta sen Volvon jonka vaihtoi myöhemmin uudempaan. Sen "hiasen" Urjan Rinteet vaihtoi valkeaan paketti "mitsuun" (muistinkohan merkin oikein?)

        missä se datsun on nykyään


    • mietiskelijä...

      missäköhän nykyisin lienevät kuvauksissa olleet autotkin menossa oikein.

      • Omia havaintoja

        Stigun Corolla tietysti romutettiin, vaikka ehjänä olisi kelvannut jollekin hoikkalaiselle nuorelle peltoautoksi Erkin Datsunin tapaan vielä pitkään. Eevan Ladahan myytiin neukuille ylihintaan jo siinä sarjan aikana, kuten useimmat muutkin Suomen Ladat 1990-luvulla. Ei se mikään työsuhdeauto ollut. Erkin Volvo oli nettimyynnissä pari vuotta sitten hintanaan pari tonnia. Antin paljon vanhemman Volvon luulen nähneeni liikenteessä tänäkin kesänä.


    • Anonyymi

      veikkaan et se erkin volvo 740 varmasti on jossain ylen varastossa

      • Anonyymi00017

        Liikenteessä on, ainakin rekkarihaun mukaan.


    • Anonyymi

      Datsun kestää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe