Internetosoitteessa www.mesikammen.net on muutaman kysymyksen markkinointitutkimus
viinien verkkokauppaan liittyen. Olen luvannut kartoittaa tilannetta kyseistä hanketta
suunnitelevalle taholle.
Vastaamalla kysymyksiin kesäkuun aikana osallistut arvontaan, jossa on palkintoina 4 kpl
Riedelin upeita viinilaseja Vinum-sarjasta. Kaikki asiaan liittyvät kommentit ja toivomukset ovat
tervetulleita, eli mitä mahdollisuuksia olisi ulkomaille rekisteröidyllä, suomalaisomisteisella ja
suomalaisille suunnatulla viinien verkkokaupalla tarjota suomalaisille kiinnostavia viinejä
edulliseen hintaan. Välttäen tietenkin niitä kaikkia virheitä, joista olemme saaneet lukea mm.
näillä keskustelupalstoilla.
Voita Riedelin viinilaseja
JanneMM
2
841
Vastaukset
- arvotaan
tässä jutussa?
- JanneMM
jossa on 4 kpl Riedelin Vinum-sarjan Bordeauxlasia. Yhden lasin ohjehinta on 27,90, joten palkinnon arvo on yli 100 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962953
- 432846
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj292050- 1331969
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51379- 171315