Hei!
Windows XP Home käynnistyy normaalisti kirjautumisikkunaan asti, XP lataa käyttäjän asetuksia ja samantien kirjaa käyttäjän ulos ja päätyy kirjautumisikkunaan. Sama toistuu kaikilla käyttäjillä.
En pääse vikasietotilaankaan yrittämään palautusta. Chkdsk /p ja /r ajettu; /r korjasi joitain tiedostoja, mutta ei auttanut ongelmaan.
Ajoin ennen vikaa Kaspersky/E-Scan-ohjelman läpi (ei viruksia) ja suljin koneen. Seuraavan käynnistyksen jälkeen ko. vika ilmaantui.
Olisikohan kenellekään tuttu tilanne?
XP kirjaa käyttäjän heti ulos
5
540
Vastaukset
- Kummmallinen ongelma
Ehkä voisi olla joku hakkeri/virus... Painappa käynnistymisvalikossa ctrl alt delete ja kirjoita järjestelmänvalvoja ilman salasanaa/administrator ilman salasanaa ja tarkista käyttäjätilit. Voi myös koittaa järjestelmän palauttamista.
- ops
neuvoistasi kumpikaan. Täytyy vaan keksiä jotain muuta.
- vastaaja ops'lle
ops kirjoitti:
Paina käynnistyessä f8.
- vastaaj ops'lle
ops kirjoitti:
Olisiko tästä apua:
Logon - Logoff loop, also caused by BlazeFind
Another critical symptom caused by this malware: This malware modifies the Userinit area in the registry (replacing the userinit.exe with wsaupdater.exe) and Ad-Aware (with a particular definition update) removes the wsaupdater.exe file from the system, thus causing the Logon - Logoff loop. That is, when you login to Windows, the 'loading personal settings" verbose will appear, but suddenly it will logoff. This issue was documented clearly by Lavasoftusa in it's Lavahelp Knowledgebase.
Here is the solution to the logon - logoff issue in Windows XP.
Enter the Recovery Console
Boot the system using the Windows XP CD-ROM. In the first screen when the Setup begins, read the instructions press "R" (in the first screen) enter the Recovery Console. Type-in the built-in Administrator password to enter the Console. You'll see the prompt reading C:\Windows (Or any other drive-letter where you've installed XP)
Type the following command and press Enter.
CD SYSTEM32
(If that does not work, try CHDIR SYSTEM32)
COPY USERINIT.EXE WSAUPDATER.EXE
Quit Recovery Console by typing EXIT and restart Windows.
You'll be able to login successfully as you've created the wsaupdater.exe file (now, a copy of userinit.exe)
Now, change the USERINIT value in the registry (see Phase II in this page) and change it accordingly.
- Monsta
Mulla on sama ongelma et kirjaa ulos enneku kirjaa sisään, ja mulla on miniläppäri eikä siin oo cd asemaa! saatika sit et olis cd:tä jos miettii ulkosta cd asemaa.. olen aika neuvoton, ja muutenkin aika kokematon koneiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984