Mites se Lakeland

Niin yhden helluntaiveljen kanssa kun keskustelin n vuosi takaperin tuntui olevan kovasti sitä mieltä että Jumalan tuoma herätys tai jotain sinnepäin.

Tän perusteella ei näytä siltä.
http://www.youtube.com/watch?v=bqJaJzHdGaI

Vähän tarkkaavaisuutta veljet ja sisaret.

4

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussipaita64

Ei mielellään haluta keskustella, eikä mistään muustakaan pieleen menneestä jutusta. Vain onnistuneista huudellaan halleja!

• Eikä huudetaan Halleluuja vaan halle !!!

Jos jotenkin Jumala saa kerottu henkilölle ettei Hän ole mukana siinä lakelandin hengen touhuissa niin kuitataan kylmästi vaan että hups pikkunen ylilyönti vain. Kaikki me olemm vajavaisia ja erehdymme joskus. Elikä puolustuspuheet on räikeän lujat ja antexipyyntö ja parannuxenteko jää kaukaa koska ylpeys on niin kova ettei haluta nöyrtyä yhtään vaan jatkavat sama raivova huutava tietä niinkuin ei olis tapahtunut mitään syntiä...

• h2o

ja sisälläkin on paljon humpuukia,se on pakko myöntää.Olisi hyvä jos suomessa oltaisiin tarkempia seurakunnan raittiuden puolesta.EI KAIKKI MIKÄ KIILTÄÄ OLE KULTAA. Mutta kun pitää pelätä että laimataan heikko uskoiseksi tai pyhän hengen jarruttajaksi jos hommaa arvioi,niin ollaan sitten mielummin vaiti.

• Hei vaarallinen tie olla vaiti ---> 7 Ja sinä, ihmislapsi! Minä olen asettanut sinut Israelin heimolle vartijaksi. Kun kuulet sanan minun suustani, on sinun varoitettava heitä minun puolestani.
        8 Jos minä sanon jumalattomalle: jumalaton, sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen tiestänsä, niin se jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe