minusta lord of the ring ei ansaitse yhtään noista sillä kun elokuva on semmonen että kokoajan tekee mieli jättäää katsominen kesken niin ei se hyvä ooo
:Ö 11 oscaria
23
1553
Vastaukset
- tsh<3
Ne on tehny monta vuotta töitä ton filmin, ja niiden kaikkien osien eteen! Oli jo aikaki että ne palkitaan kunnolla! Oon kyl joutunu huomaamaan, että ihmisillä on monenlaisia, erilaisia mielipiteitä asiasta, eikä mielipiteistä pitäis kiistellä. Jokaisella on omansa. Jotkut tykkää, joidenkin mielestä tsh ansaitsi 11 oscaria, toiset taas ei tykkää ja niiden mielestä nää oscarit ei tullu ansaitusti. Ei voi mitään. musta ainakin ne ansaitsi ne kaikki, koska onhan ne tehny hienoo työtä!
- Janni
Sä puhut totta, mun jotkut kaverit vaan on sillee et "ei noi noita kaikkia ansainnu, ei niitten ois pitäny saada ollenkaan!!" Mut mä oon oikeesti sitä mieltä et noi 11 oscaria meni just niin oikeeseen ja parhaaseen osoitteeseen kun maailmassa on mahdollista!!! Mielipiteet on kaikilla omiaan, eikä niitä saisi toisten mielipiteillä muuttaa... Itse tein niin parisen vuotta siitä eikä siitä seurannut muuta kuin pelkkää paskaa, omalle mielelle, meni mulla vähän aikaa ennen kuin aloin omia mielipiteitäni ilmaista ääneen, mutta olen nyt periaatteessa jokaisessa asiassa erimieltä kuin muut, mutta silti kaverini ja muutkin ihmiset hyväksyvät mut sellaisena kuin olen, ja olen siitä todella mielissäni!!! :) Toivottavasti kaikki jotka ovat samalla kannalla mun kanssa niin ottavat yhteyttä, joko tänne kirjoittaen tai mailiini vastaten(mutta mieluiten mailiin!!)
- *MIE*
kyl tsh on ansainnu ne niin täydelisesti ko voi!!!!! parempaa elokuvaa ei ookkaan ja se on tehty niin täydellisesti!!! se on oikeestikki paras!! ja ois ansainnu mun mielestä vaikka lisääki niitä oscareita!!! :) se on kaikkein aikojen paras leffa ja kaikki on "työskennelly" siinä niin täysillä!!! :) se on yksinkertasesti BEST!!!! :) mut mielipiteensä kaikilla...ja toi on mun....ja monen muunki.... :)
- Pikkutarkka
Näit varmaan piraattiversion jossa oli vaan 1 sormus kun se oli "lord of the ring".
- Sivullinen
Sellaista leffaa ei voi olla joka miellyttäis kaikkia. Palkinnot sitten menee niille jotka miellyttää mahdollisimman monia äänestäjiä. Niin se on, halusi tai ei. Mutta vaikka tshsta ei tykkäis ni se on vale ettei se olis ansainnut palkintoja. Jos ei fantasiaseikkailutoimintasotadraama miellytä niin se on voi voi, mutta kyllä on niin hienosti ja panostuksella tehty trilogia ettei toista ole nähty.
- minä vaan
Oon täysin samaa mieltä Sivullisen kanssa!
- Janni
Just noin, ei maailmassa todellakaan osata tehdä sellaista leffaa, että se miellyttäisi kaikkia!!! Tsh on tehnyt 3 vuoden urakan tämän elokuvan eteen, joten jos joku uskaltaakin väittää ettei tsh ei ole ansainnut näitä oscareita... Olen lukenut melkein kaiken mahdollisen tiedon miten tätä kyseistä elokuvaa on tehty, ja olen varma ettei mitään kohtaa ole tehty hutiloiden ja muuten vaan tekemällä!!! Yksi pettymys kuitenkin on mutta se ei ole ollenkaan vaarallista, olisin odottanut Sauron kohtaa kuninkaan paluussa... :)
- TSH Ruuuls!! :)
Puhut asiaa ystävä hyvä! Jackson on kyl niin huippu ohjaaja ja kaikki näyttelijät laitto parastaan tos vikas osas ja täytyy sanoa että ostan heti sen pidennetyn dvd-boxin kun tulee kauppoihin vaikka olis tonnin!!
- Ths
HAISTA PASKA! TSH't ON MAAILMAN PARHAITA LEFFOJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Kassi
Mun mielest LOTR ansaitsee ne yksitoista oskaria sillä se on erinomainen elokuva ja en mä ainakaa leffa aikana tylsistyny.
- Hazel
Tää on tietty ihan mielipidekysymys, koska ei mun kaverikaan siitä tykkää vaikka musta se on paras ikinä tehty leffa!! Mut en silti usko et miljoonat ihmiset ihan vääräs oo kun sanovat sitä upeaksi!!
- Melicia
Olen useimpien muiden kanssa samaa mieltä siitä että LotR ansaitsi kaikki 11 oscaria.Esimerkiksi puvut ovat aivan upeita enkä ole nähnyt missään muussa leffassa ikinä samanlaisia.Mutta kuten täällä on moneen kertaan jo sanottukin niin jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen.Itse olen TSH-fani enkä muuksi muutu.Mutta yritän sentään ymmärtää muiden mielipiteitä ja miksi he eivät pidä leffasta jne.. enkä myöskään ala morkkaamaan tyyliin:"Se on ihan surkee leffa.Kaikki jotka tykkää siitä sais painua..."
Eikä ne oscarit tuosta vaan tipu kätöseen on leffan eteen täytyny tehdä töitäkin että se menestyisi.
- tyttö89
Mitä huonoa siinä on? Maailman paras elokuva!! Eikö ne 11 oscaria todista sen? TSH ansaitsini ne kaikki. Oletko sä lukenut sen kirjana?
- -a-
Se on paras leffa minkä oon nähnyt tähän asti! Ja todella hyvä tarina! Hienoja effektejä ja paljon kaikkea kaunista!
LOTR on Paras! - Panche
no olkoot sitte lord of the rings. mutta kun vertaat kummisetä trilogiaan se sai 11 oscaria samoin kun tsh niin et vieläkö ansaitsee 11 oscaria?!? olihan se hyvin tehny mut ei mun mieleen!
- Panche
kummisetä saikin vaan 9 oscaria !
- Akkumies
Panche kirjoitti:
kummisetä saikin vaan 9 oscaria !
Jos kummisetäkin kerran sai peräti 9 oscaria niin TSH:n olisi pitänyt saada kaikki mahdolliset!
- minä*
No, mielipiteensä kullakin. Musta ne ansaitsi kaikki maholliset oscarit!
- Neiti:)
11 oscaria... Ihan hieno homma..mut mistä se sai ne? Mun mielestä se elokuva ei ollu edes hyvä.. Tietysti pari näyttelijää nousi ykköseks, mut en mä voi sanoa sen takia et se ELOKUVA ansaitsi ne..
Aika monet saattaa aatella et Wou mikä leffa..toi oli auttamatta ykkönen..vaan sen takia et siinä näyttelee joku "ah,niin ihana" Legolas... Mut kokonaisuudesta en mä ainakaan olisi antanut 11 oscaria TSH-kuninkaan paluu-leffalle...- Asiamies
olet missannut koko elokuvan ja keskittynyt itse liikaa näyttelijöihin..
- it's me
Siis ootko nyt kattonu ton leffan muka oikeesti? Se sai oscareita myös puvustuksesta, meikistä sun muusta. Katoppa vaikka leffa siltä kannalta. Sitäpaitsi ne on tehny helvetisti töitä ton eteen! Mut mielipiteensä kullakin.. Musta ne ansaitsi ne kaikki!
- minää!
no joo selkeesti luulet et kaikki tykkää tsh:sta sen takii et siin on joku vitun legolas! Katoppa leffa ilman et oot nii keskittyny niihin näytteliöihin! Keskityppä vaikka siihen itse tarinaan! Kandee kokeilla. :P
- höpötti
Missing the point here: Jätitkö elokuvan katsomisen kesken esim. huonon taiteellisen ohjauksen takia? puvustuksen tai visuaaliefektien? koska niistähän se Oscareita pääosin sai..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946