Tietääköhän kukaan koska Kuninkaan paluu tulee kauppoihin myyntiin?
Koska Kaupoissa?
4
493
Vastaukset
- Jada
Eiköhän se tuossa loppuvuodesta tule niinkuin edellisetkin osat. Ois kyllä kiva nähdä se uudelleen jo aikaisemminkin.
- *mä vaan
Mut kylhän sen voi kait vieläkin käydä teatteris kattoon! Mä oon ite käyny kattoo sen jo kolme kertaa!
- veerra
Kai se tulee joskus elokuun alussa niinku aikasemmatkii osat.
- anagon
Vapaa Valintaan tulee rajoitettu erä Original Digitally Re-Re-Mastered Unique Art Managers Special Collectors Double-Tripla-DVD Fan-Editionia jo ylihuomenna. Kannattaa kuulemma mennä jo yöllä jonottamaan, mikäli mielii saada omansa. Sana on kiertänyt jo piireissä jonkin aikaa. Kyseessä on ainutlaatuinen tilaisuus keräilijän erikois etukäteisjulkaisun haalimiseen kokoelmiin. Hinta on vähän kallis. 67 euroa, mutta eiköhän kannata kun varsinaista julkaisua saa kuitenkin odottaa ens syksyyn asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855422Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.433601Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612975Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611946Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2941783- 471606
- 961441
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91333