Moi. Eli meinasin käydä elisan liikkeessä tekemässä internetsopimuksen ja hankkia mobiililaajakaistan vai mikä nettitikku onkaan. Mutta sitä ei varmaan saa jos on maksamattomia laskuja..
minulla on dna:lle maksamattomia puhelinlaskuja. ovatko nämä mitenkään yhteydessä toisiinsa. Eli näkevätkö he sieltä elisalta, että minulla on maksamatta nuo laskut vai näkyykö vain kaikki elisan kanssa tekemät sopimukset jne?
kiitos asiallisista vastauksista!
Elisa mobiililaajakaista ja maksamattomat laskut
tilda_sw
1
371
Vastaukset 1
- laskuista..
Maksamattomista laskuista tulee jonkin ajan kuluttua maksuhäiriömerkintä ja sen jälkeen kaikenlaisten asioiden tilaaminen / ostaminen on paljon vaikeampaa/mahdotonta. Kannattais ehkä maksaa ne laskut tai jos ovat aiheettomia niin sitten soittaa ja selvittää asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 851216
- 74969
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut175966- 58715
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t161675Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.185668Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su278663Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4626- 54617
- 43615