mielestäni tämä etsintäkuulutuspalsta tulisi jakaa kahtia: eli asiat ja tavarat yhteen ja sitten nuo kadonneen tussun tai pampun hakijat toiseen?? palvelisi varmasti molempia etsijäryhmiä paremmin... mietittäväksi palstanpitäjille.
selkeyttä etsintäkuulutuksiin
6
614
Vastaukset
- järkeä!
Joten laittakaapa ensin se paikkakunta,vaikka suuntanumero jne silleen että sen paikan näkee eikä tarvitse jokaista etsintäkuulutusta lukea että tietäs kaupungin vaikka!
- jokainen joka
tosissaan etsii jotakuta, laittaa siihen niin hyvät vihjeet kuin vaan osaa ja tietää. Mutta...
tännehän voi laittaa ihan mitä tahansa, voi laittaa vaan vaikka silmien värin. Joskus on vaan hyvä/pakko kaivata salaisesti eikä silloin voi paljastaa liikaa.
Ja jos joku on hukannut tai ei ole koskaan löytänytkään jotain, ihan mitä tahansa, niin siitä vaan etsimään vaikka tältä palstalta.
- esimerkiksi
Otsikoksi suunta tai kaupunki ja hiukan tarkempia kuvauksia kaivattais joo!
Suomi on täynnä "sinä vaalea tyttö" tai "k-kaupan kassa" tai "tiedät kyllä ketä" tyyppejä!!!
Olis hyvä josko vaikka liian epäselvät jätettäis julkaisematta, niin tulispahan asiaan parannus.. - mieltä---...---...
olen,tää on ihan lapsellista touhua...
- Olli Kolli
Minulta on hukassa sekä tussu että rahat. Olisi ne mukava saada molemmat ihan samalta palstalta molemmat. Tai edes toinen.
- "tavara"
Juu samaa mieltä, kiva kun voi molempia samasta paikasta etsiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8772
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180771Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51751- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675