mielestäni tämä etsintäkuulutuspalsta tulisi jakaa kahtia: eli asiat ja tavarat yhteen ja sitten nuo kadonneen tussun tai pampun hakijat toiseen?? palvelisi varmasti molempia etsijäryhmiä paremmin... mietittäväksi palstanpitäjille.
selkeyttä etsintäkuulutuksiin
6
612
Vastaukset
- järkeä!
Joten laittakaapa ensin se paikkakunta,vaikka suuntanumero jne silleen että sen paikan näkee eikä tarvitse jokaista etsintäkuulutusta lukea että tietäs kaupungin vaikka!
- jokainen joka
tosissaan etsii jotakuta, laittaa siihen niin hyvät vihjeet kuin vaan osaa ja tietää. Mutta...
tännehän voi laittaa ihan mitä tahansa, voi laittaa vaan vaikka silmien värin. Joskus on vaan hyvä/pakko kaivata salaisesti eikä silloin voi paljastaa liikaa.
Ja jos joku on hukannut tai ei ole koskaan löytänytkään jotain, ihan mitä tahansa, niin siitä vaan etsimään vaikka tältä palstalta.
- esimerkiksi
Otsikoksi suunta tai kaupunki ja hiukan tarkempia kuvauksia kaivattais joo!
Suomi on täynnä "sinä vaalea tyttö" tai "k-kaupan kassa" tai "tiedät kyllä ketä" tyyppejä!!!
Olis hyvä josko vaikka liian epäselvät jätettäis julkaisematta, niin tulispahan asiaan parannus.. - mieltä---...---...
olen,tää on ihan lapsellista touhua...
- Olli Kolli
Minulta on hukassa sekä tussu että rahat. Olisi ne mukava saada molemmat ihan samalta palstalta molemmat. Tai edes toinen.
- "tavara"
Juu samaa mieltä, kiva kun voi molempia samasta paikasta etsiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835929
- 1293975
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463959- 693673
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72517- 272224
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332179- 2042121
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451831