Täällä on ollut useita märät vaatteet ketjuja joten ajattelin aloittaa ketjun, johon kirjoitellaan märistä vaatteista , uinneista tai muuten, niin kokemuksista kuin nähdyistä wetlook tapauksista
kesän 2009 vaatteet päällä uinnit/märät vaatteet
38
4144
Vastaukset
- viikonloppuna
olin kotibileissä joissa juhlittiin yhden neitosen synttäreitä ja illan kuluessa sankari heitettiin pihalla olevaan pieneen altaaseen kaikki vaatteet päällä.
- ystävän häissä
tehtiin ns. trash the dress kuva, jossa morsian hyppäsi hääpuvussa uima-altaaseen
- vesileikkijä
Märät vaatteet on meikäläisen fetissi, märät farkut, paita, lenkkikengät tuntuu ja näyttää hyvältä. Ehkä paras juttu mikä on jäänyt mieleen on eräs sateinen kesä jotain 10 vuotta sitten, vetäisin farkut, paidan, verkkatakin yms päälle ja lähdin kävelemään läheiseen metsään. Polkua pitkin tallustellessani pian tuli n. 10cm syvä lampi johon rohkeasti kävelin, slurp sanoi kengät ja tunsin kun jalat kastui. Edelleen kävelin, ja aika pian tuli vastaan parisen metriä leveä oja. Siitä vauhdilla yli, se oli ehkä vähän yli polviin ja farkut kastui aika hyvin. Kun olin päässyt ojan yli palasin takaisin seisoskelemaan keskelle ojaa, ja päätin lähteä täysillä juoksemaan ojan suuntaisesti. Kaaduin päistikkaa ja olin täysin märkä. Nousin siitä ylös sitten ja lähdin kävelemään kotiin, läpimärät farkut tuntui hyvältä ja kiihottavalta. Oli ilta tai yö, eikä ketään näköpiirissä. Läheltä kotia lösyin vielä mutaisen alueen johon menin vähän kierimään, olin aivan mudan peitossa ja läpimärkä. Siitä sitten kotiin suihkuun.
Sittemmin on tullut perhe kuvioon, vaimo tietää jo touhuista eikä ihmettele jos hyppään vaikka pihan altaaseen tai mökillä suoritan "mökkikasteen", joskus saan hänet jopa uintireissulle. Jos vaimo menee pesemään hiuksia, saatan mennä suihkuun häntä auttamaan. Samalla voi pestä myös vaatteet. Hauskaa ja kiihottavaa! - wetfinn
Käväisin tuossa justiin uimassa, kaikki päällä olleet vaatteet olivat aivan uusia. Kalsarit, t-paita, sukat, mustat Adidas-lenkkarit, Dressmannin siniset farkut ja tummansininen collegepusero. Tuntui jälleen kerran tosi hyvältä vaikka vesi olikin viileänpuoleista. Farkkujen materiaali on kunnon tukevaa denimiä ja aivan uskomatonta kiiltämään märkänä ja vielä pitkään, kävelin rannasta sen vartin verran kotiin, vielä kotipihassa farkut kiilsivät märkyyttään! Todella upeat, lisäksi tukeva kangas tuntui uidessa todella hyvältä. Myös lenkkarit tuntuivat erittäin mukavilta uidessa. Täytynee hakea vielä toisenväriset farkut jos ne vielä ovat tarjouksessa, vielä on uusia t-paitoja, yksi tummanharmaa huppari ja kirkkaanpunaiset Converset jotka on tarkoitus ottaa käyttöön käymällä ensimmäisellä kerralla ne päällä uimassa!
[email protected]- uintifarkut
Hyvä vinkki, olen yrittänyt farkkuja ostellessa katsoa että ne on hyvät uidessa, itse pidään tumman sinisistä ja materiaalin on oltava riittävän tuhtia.
- youngboytre
Tulipa sitä sitten kasteltua talviturkki tänä kesänä kun mentiin rantaan kaverin kanssa muuten vaan käymään. Mulla oli päälläni Musta huppari, T-paita, mustat verkkarit, valkoiset sukat ja mustat superstrarsit. Muistan aikasemmin kun kaveri oli sanonu että jos uskaltaudun kesällä laiturille niin lennän varmasti järveen. Eihän se muistunu enää mieleen vaan kävelin kaverin perässä laiturille ja siitähän se sitten mitään huomaamatta tönäs mut järveen. Kyllähän se oli ihan kivaa mutta ilma oli vähän viileä niin kylmähän siinä tuli, mutta ei se mitään haitannu. Uin rantaan ja potkasin kengät pois jalasta ja jäin kahlailemaan rantaan. kaverikin käveli rantaan ja sain tönästyä senkin sinne niin että se kastu polviaan myöten. siitä sitten kävelin sukkasillani kotiin aivan märkänä (=
- tuli
heitettyä ja tavallista "hienommassa" uimapuvussa kun minut ja siskoni kannettiin järveen hienot mekot päällä lähes heti kun päästiin mökille läheisltä tanssitavalta.
- wetfinn
Kävin taas vaatteet päällä uimassa. Vaikka nuo hyvin sisäänajetut levikset ovatkin olleet suosikkiuimahousuni pitkään, taitaa noista uusista tulla seuraava suosikki! Eivät pahus olleet enää tarjouksessa, olisin hakenut vielä yhdet...no, saahan semmoset muutenkin ostettua. Tänään oli siis päällä tummanpunainen huppari, 501:t ja mustat converset, melko ykkösluokan uimapuku!
- wetfinn
Hiljattain ostin uintikäyttöä varten Adidas Shamiso-merkkiset lenkkarit. Paljastuikin, että ne tosiaan ovat melkoiset uintikengät. Päällinen on etuosasta varsin ohut, joten vesi valuu nopeasti pois kengistä, vain takaosassa on vähän enemmän vaahtomuovia joka vaatii aikaa kuivua, nopeasti ne kuitenkin kuivuvat. Erikoisin piirre on kuitenkin se, miten hyvin ne kelluvat. Noiden kenkien kanssa voin kellua selälläni vedessä vaatteet päällä ilman, että jalat pyrkivät vajoamaan. Tulin juuri kelluskelemasta, oli nätti ilma ja märkänä just sopivan lämmintä, ei liian kuuma. Tämän viikon olen vapaalla ja uskoisin että vaatteita kastuu moneen otteeseen!
- kastelemaan
itseni perusteellisesti appiukon 60-vuotisjuhlissa kun horjahdin uudelta laiturilta ( jota appiukkoni esitteli innoissaan)veteen, en kyllä tiennyt itkeä vai nauraa mutta yritin hymyillä kun kävelin vettävaluvana uudessa hienossa leningissäni juhlaväen katsellessa mahdollisimman nopeasti pois.
- n23 v
Tuli uitua vaatteet päällä viikonloppuna kun minut heitettiin laiturilta järveen. Päälläni oli farkut, t-paita, rintsikat, stringit, sukat ja kengät.
Kotimatkan kävelin vettä valuvana :( - uudet
kenkäni pilalle kun minut "uitettiin" suihkulähteessä vaatteet päällä, oli tosi hauskaa joillakin.
- wetfinn
Toivottavasti eivät menneet. Mulla on yleensä sellaiset kengät jotka eivät liiemmin pahastu vedestä, uimareissuilla eritoten on sellaiset oltava. Eilen ja tänään kävin samoissa vaatteissa uimassa, ehtivät niukasti kuivua välillä. Tuttu tummanpunainen huppari, siniset farkut ja kirkkaanpunaiset Converset. Oli tilaisuus viettää aikaa uinnin jälkeen rantakallioilla märissä vaatteissa, se tuntui lämpimällä ilmalla tosi kivalta.
- onnex
menneet kengät pilalle mutta takki kutistui ja mulla on nyt flunssa kun jouduin olemaan märissä vaatteissa.
- n35
Kävin mökillä uimassa vaatteet päällä... saunaan sen jälkeen :)
Läpimäräksi kastui pillifarkut, pusero, stringit, sukat, kengät. - WetLook_m
Empä ole vielä tänäkesänä kiireiden takia päässyt uimaan vaatteissa, mutta varmasti aion käydä heti kun työt hieman hellittää ja pääsen lähtemään mökille.
Farkut on #1- mökillä
kastelin kaikki vaatteet ja pulahdin vielä uimaankin, t paita ja farkut tuntuivat märkänä mukavalta
- WetLook_m
mökillä kirjoitti:
kastelin kaikki vaatteet ja pulahdin vielä uimaankin, t paita ja farkut tuntuivat märkänä mukavalta
Kävin töiden jälkeen kaikki vaatteet päällä viileässä suihkussa, mukavaahan sekin oli kertakaikkiaan.. =)
Siniset Lee Cooperin tiukat farkut, musta t-paita, valkoiset alushousut, mustat sukat, siniset tennarit ja harmaa tuulitakin tapainen ulkoilupusakka. Saippuaa kun oli "paljon" joka puolella niin ei muuta kuin lattialle liukastelemaan, vatsalleen, selälleen..hyväilyä..suihku käteen ja käsi housuun. Pissatkin tuli siinä liukkaudessa nautiskellessa ja heti perään mielettömät orkut Kuka tällaisen on rekisteröinyt fetissiksi? :D:D
Nautitaan jatkossakin.
- n35
Vihdoin pääsin vihdoin mökille lomailemaan.
Olen uinut koko päivän farkut jalassa, eivät ehdi kuivamaan päälläni kun on uuden uinnin vuoro. Muut vaatteet ovat toppi, stringit.
Märät vaatteet tuntuvat mukavalta päälläni kuivuessaan vähitellen, ennen uutta kastautumista, eivät ehdi kuivua...
Toivottavasti huomenna on yhtä lämmin päivä kuin tänään ellei lämpimämpi.... pääsen jatkamaan harrastusta ;) - suostuin
uimaan (yllytyksen ja lievän humalatilan seurauksena) vaatteet päällä ja oli ihan hauskaa mutta kotimatkalla tuli kylmä ja vähän oli noloakin kävellä likomärkänä. Päällä mulla oli mekko ja sukkahousut ja farkkutakki , kengät otin onneks pois.
- sisäänajossa;)
viime viikonloppuna mökillä sain idean mennä tekemään puutarhatöitä vaikka maa olikin aivan märkä. Eihän sitä seisoa/kykkiä jaksanut vaikka olikin uudet farkut jalassa ;) Pääsi vielä pissahätä yllättämään ja koska farkut olivat jo muutenkin likaiset ajattelin ettei töitä pidä keskeyttää turhaan ;) farkut kastuivat mukavasti ja siinä hetken aikaa vielä työskenneltyäni menin uimaan farkut, toppi sukat ja huppari päällä. Kertokaa muutkin vaatteet päällä uintikokokemuksia, että saadaan kunnon keskustelua! ;)
- sam78
kengät pois "onneksi".... Olisitpa tehnytkin sen kengät jalassa!!
- kertaa
oon uinut vaatteet päällä tänä kesänä, farkut t-paita asuna uitiin parin kaverini kanssa ja toisen kerran mekko ja caprit.
- Younius
Märät kumisaappaat on mun fetissi, ejakuloin lähes joka hetki aina marraskuussa.
- adidakset
Viime viikolla mökillä adidaksen verkkaripuku päällä. On kyllä paras "uimapuku"
- uitiin miesystävän
kanssa asusteina farkut huppari ja saappaat...
- wetfinn
uitiin miesystävän kirjoitti:
kanssa asusteina farkut huppari ja saappaat...
Se on muuten metka juttu miten moni tykkää uida juurikin huppari päällä, mikähän siinä on? Itsellänikin suosituimmat uintipuserot ovat huppareita, toinen niistä on paraikaa märkä kun kävin vähän aamu-uinnilla. Jalassa oli mustat farkut ja Sievin maiharit, tuntui taas tosi hyvältä, harmitti vain kun ei tullut otettua kameraa mukaan, mustat farkut kiilsivät märkänä sanoinkuvaamattoman upeasti! No, vielä on kesää jäljellä, vielä ehtii vaatteita kastua...
- kastuin
läpimäräksi töistä palatessani.
- kastunut n-26
päädyin pitkällisen houkuttelun jälkeen bileissä kaverini luona, kivaa oli istua lämpimässä vedessä ja juoda siideriä mutta kun nousin paljusta märissä vaatteissani ( lyhyt musta mekko ja mustat paksut sukkahousut) kylpy tuntui tosi huonolta idealta.
- wetwet
saa nähdä tarkeneeko sitä vielä uida kun menen tänään mökillä käymään...farkut kaipaisi kyllä pesua ;)
- Litimärkä N-27
wetwet kirjoitti:
saa nähdä tarkeneeko sitä vielä uida kun menen tänään mökillä käymään...farkut kaipaisi kyllä pesua ;)
viikonlopun kokemuksesta että vesi on kylmää, jouduin veteen vaatteet päällä ( mustat farkut, valkoinen pusero, farkkutakki ja alusasu ja sukkikset ,kengät sentään säästyi) enkä vapaaehtoisesti. Kyllä raivostutti ja tosi kylmä kotimatka .
- -abi-10
Litimärkä N-27 kirjoitti:
viikonlopun kokemuksesta että vesi on kylmää, jouduin veteen vaatteet päällä ( mustat farkut, valkoinen pusero, farkkutakki ja alusasu ja sukkikset ,kengät sentään säästyi) enkä vapaaehtoisesti. Kyllä raivostutti ja tosi kylmä kotimatka .
tänään oli ylioppilaskirjoitusten reaalikoe ja taisteltuani 6 tuntia kokeen kimpussa olin melko hermostunut. Kotiin tultuani heitin hupparin ja kengät pois ja hyppäsin uima-altaaseen farkut t-paita sukat ja alusvaatteet päällä. Tämän jälkeen istuin altaan reunalla kunnes vaatteista ei enää valunut vettä ja menin sen jälkeen tekemään ruokaa. Alkaa vaatteet olla jo kohta kuivia pitäisikö hypätä uudestaan...
- wetfinn
-abi-10 kirjoitti:
tänään oli ylioppilaskirjoitusten reaalikoe ja taisteltuani 6 tuntia kokeen kimpussa olin melko hermostunut. Kotiin tultuani heitin hupparin ja kengät pois ja hyppäsin uima-altaaseen farkut t-paita sukat ja alusvaatteet päällä. Tämän jälkeen istuin altaan reunalla kunnes vaatteista ei enää valunut vettä ja menin sen jälkeen tekemään ruokaa. Alkaa vaatteet olla jo kohta kuivia pitäisikö hypätä uudestaan...
Hyppää ihmeessä, mutta älä jätä niitä parhaita paloja, kenkiä ja hupparia pois! Tai jos just ne kengät eivät sovellu kasteltavaksi, laita vaikka lenkkarit jalkaan ja molskis!
Tulin todenneeksi että uintikautta saa luonnonvesissä hiukan jatkettua kun laittaa farkkujen tms. alle urheilukerraston, tuntuu varsin mukavalta ja lämmittää hiukan, ilman että märkien vaatteiden tunne liikaa kärsii.
- Ope- 27
Kotimatkalla kastuin tänään litimäräksi kun alkoi sataa kaatamalla eikä tietenkään sateenvarjoa, sade ei kestänyt kuin hetken ja kun pääsin kotiin paistoi aurinko. Näkemisen arvoinen ilme oli naapurillani kun tuli vastaan rappukäytävässä ja olin kuin uitettu. Musta takki, musta hame, mustat paksut sukkahousut, mustat kengät, valkoinen kauluspaita ja päällä punainen ohut neule, alusvaatteet ja kaulahuivi oli asuna. Ei kiva!
- N-22
sain kun tipuin veteen mökkibileissä viime viikonloppuna, kyllä suututti kun ei ollut mitään vaihtovaatteita ja oli tarkoitus lähteä baariin, miehet olivat saunassa ja menin pokkana lämmittelemään ja kuivattelemaan vaatteitani.
- wetfinn
Ajattelin avata vaatteet päällä uinnin talvikauden, talvivaatteet päällä tietenkin, tänä viikonloppuna. Saa taas tuntea kuinka vesi tunkeutuu paksujen vaatteiden läpi, kuinka erilaiselta talvivaatteet tuntuvat päällä vedessä. Kun ei hätäile, ne eivät upota sen kummemmin kuin kevyemätkään vaatteet. Oikein pukeutumalla kotiin kävellessä ei enää ole yhtään kylmä. Tuleeko joku mukaan?
- wetfinn
Venyi sitten tiistaille se talvivaateuintikauden avaus, mutta tuli käytyä. Päällä urheilukerrasto, fleeceasu, harmaa Dimexin työasu, jalassa thermosukat ja Sievin maiharit kävelin sateessa rantaan. Laiturilla nautiskelin ajatuksesta, että kohta nämä vaatteet ovat likomärät. Sitten oli mentävä veteen, ennenkuin sade kastelisi kokonaan. Reippain askelin portaita alas, vesi alkoi heti virrata ensin kenkiin, sitten haalareihin, lopulta kastui takkikin kun hartioita myöten laskeuduin mereen. Vesi on noin neliasteista, ei pahan kylmää, uin siinä sellaisen 10m matkan ja nousin ylös. Ihailin vedestä kiiltävää vaatetustani. Uin uudelleen saman pätkän, kävin vielä kerran kastautumassa ja lähdin kotiinpäin. Tuntui mahtavalta kulkea läpimärissä talvivaatteissa, tämä pitää toistaa vielä mahdollisimman useasti. Tosin pakkassäällä asuksi vaihtuu Imagewearin talvityöasu, se on hieman lämpimämpi märkänäkin kuin tuo kymmeniä kertoja uimapukuna ollut Dimex-asu.
- MM
sattui vahinko kohdalleen kun kaverini hienohelmavaimo putosi veteen vaatteet päällä ja täysin omaa syytään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263754- 822597
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468